Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie w układzie wspomagania przy dodawaniu gazu i kręceniu kierownicą. Filmik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim audi a4b7 1.8t. 

Dwa tygodnie temu strzeliły mi  węże od wspomagana, zostały wymienione dwa. Po wymianie okazało się że coś wyje w układzie, mechanik stwierdził że może być to pompa, więc pojechałem ją zregenerować, przy okazji został wymieniony płyn oraz był płukany układ . Po regeneracji dalej coś wyje w układzie przy dodawaniu gazu oraz kręceniu  kierownicą, bez dodawania  gazu jest cisza. Samochód mam u mechanika  wiec nie mogę nagrać jak to wygląda u mnie w samochodzie ale znalazłem filmik na youtube gdzie była podobna usterka, daje link . Dajcie znać jak ktoś miał podobną sytuację. 

 

Opublikowano

Jak nieoryginalne węże były zakuwane, i były to węże idące do magla to będzie wyć. Oryginalny wąż ma w sobie jakiś zawór i spiralkę, która niweluje wycie. Sitko w zbiorniku na płyn całe? Jak go nie ma też będzie wyć.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jakie założyli węże, jutro zadzwonię i się dopytam. Ale jeśli okaże się były to  nieoryginalne węże da się coś z tym zrobić żeby nie wyło ?? Sitko jutro sprawdzę. 

A tak z ciekawości może ktoś  się orientuje ile kosztują orginalne przewody wspomagania do tego samochodu. 

Edytowane przez MatiAudi 123
Dopisanie pytania
Opublikowano

Sprawdziłem sitko jest na swoim miejscu. Jeśli chodzi o przewody zadzwoniłem do mechanika który zakładał przewody i jestem umówiony na piątek na reklamację, zobaczymy co powiedzą. Bo zapłaciłem za dwa przewody oraz wymianę 1500 zł więc chciałbym żeby to jakoś działało. 

pozdrawiam 

Opublikowano
11 minut temu, MatiAudi 123 napisał:

Sprawdziłem sitko jest na swoim miejscu. Jeśli chodzi o przewody zadzwoniłem do mechanika który zakładał przewody i jestem umówiony na piątek na reklamację, zobaczymy co powiedzą. Bo zapłaciłem za dwa przewody oraz wymianę 1500 zł więc chciałbym żeby to jakoś działało. 

pozdrawiam 

Cena sugeruje, że przewody powinny być oryginalne :eusathink:Pozostaje jedynie sam magiel lub beznadziejna regeneracja pompy. ogólnie w większości regeneracji wygląda to tak, że wymieniają jedynie uszczelnienia, bo nie ma zwyczajnie żadnych części wymiennych, dlatego jak Twoja sie już przytarła zbyt niskim poziomem płynu to wymiana uszczelnień była jedynie kosmetycznym zabiegiem. Da się to regenerować ale nie orientowałem sie ile kosztowało by zlecenie komuś wykonania na CNC nowego środka pompy, bo z wymiarami też jest ciężko. Jedynie jakby ktoś kupił nową ori pompę (są jeszcze dostępne, koszt od 1500 do nawet 2500 zł) wymiary wziął właśnie z tej pompy.

Opublikowano

To magiel może tak wyć?  

Pompa była regenerowana w zakładzie który tylko się tym zajmuje,  mechanik który zajmował się moim samochodem pokazał mi przy odbiorze co było wymienione w pompie,  elementów było dosyć sporo.  W piątek jadę na reklamację zobaczymy co powiedzą. 

Opublikowano

Czy wśród tych rzeczy, było to? 

IMG_20191228_150601.thumb.jpg.1e3deda888a392cc097257f02b7ef7a5.jpg

 

IMG_20191228_150456.thumb.jpg.5c5446ebed8644cdd645e788c3764e2b.jpg

Opublikowano

Tak i jeszcze kilka elementów, z tego co pamiętam jeszcze była wymieniona śruba ze środka.  

Opublikowano

Czyli źle odpowietrzony układ lub zupełnie zły płyn, co wlali?

Opublikowano

Przy wymienianiu przewodów był płukany układ i wlany zielony płyn. Przy regeneracji pompy też był płukany układ i wlany czerwony płyn bo stwierdzili że do tego samochodu powinien być czerwony. Firmy nie znam. 

Znalazłem wczoraj podobny temat daje linki: 

W opisie jest link do forum. 

 

Opublikowano (edytowane)

Zły płyn, ma być zielony. Kup 2l na przepłukanie w ASO (50 zł litr).

Edytowane przez Langista
Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Zły płyn, ma być czerwony. Kup 2l na przepłukanie w ASO (50 zł litr).

W ASO nie jest na pewno czerwony.

Opublikowano

Teraz jest czerwony płyn plany do układu 

Opublikowano
2 godziny temu, pelonek1 napisał:

W ASO nie jest na pewno czerwony.

Mój błąd, pisałem w pośpiechu, miało być zielony*

Opublikowano

Witam wszystkich ja w podobnym temacie co kolega czyli wyje przy skręcaniu. Nadmieniam iż w tamtym miesiącu wymieniłem pompę bo myślałem że ona jest przyczyną tego wycia jednak po odpowietrzeniu okazało się że problem nie ustąpił. Następna w kolei maglownica po regeneracji też wymieniona po odpowietrzeniu również problem nie ustąpił, idąc dalej tropem życia wymieniłem węże nadmieniam że oryginalny i dalej jest to samo. Ktoś ma jakieś propozycje co jeszcze można bo ja już nie mam pomysłów

Opublikowano

Sitko w zbiorniczku rozumiem jest na miejscu? Żadnego wycieku nie ma nigdzie? Nie łapie lewego powietrza żeby się zapowiwtrzał układ?

Opublikowano

W przyszły poniedziałek jede na reklamację do mechanika, mają rozebrać i sprawdzić jeszcze raz co się dzieje, bo przed tym jak strzeliły węże było wszystko ok, więc po ich naprawie jest problem. Jak będę wiedział co i jak to napisze. 

Opublikowano (edytowane)

Tam jest jeszcze śruba z zaworem zwrotnym (8E0422529), łaczy wąż od pompy z maglem. Koszt nie duży bo ok 40 zł, może warto wymienić. I nowe podkładki (2 sztuki) N0138495.
Tutaj gość opisywał podobny problem:

 

AUTO-PLUS.PL

Wszystkie części do VW Audi Skoda Seat. Największy sklep VAG. Katalog po VIN. Najlepsze ceny


 

image.png

Edytowane przez traczu_lca
Opublikowano

To ja pisałem. O tej śrubie powinno być głośno, jak to buczenie :) Taka niby pierdoła, a tyle kłopotu przez nią. Jak buczy to wymieniajcie ją na pierwszym miejscu, dopiero później pompy, węże i inne muje.

Opublikowano

Na ślepo też nie ma co wymieniać, w tym.przypadku u każdego będzie inaczej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...