Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 (edytowane) Niestety mylisz się kolego. Właśnie czujniki różnicy ciśnień powinno montować się oryginalne bo zamienniki bardzo często nie zdają egzaminu. Dotatkowo napisałem Ci aby zanim kupisz sprawny używany dpf, wykluczyć możliwe usterki silnika, czyli układu paliwowego jak i spalinowego (turbo, egr itp.). Gdy tam wszystko będzie sprawne i zamontujesz sprawny wyczyszczony dpf z nowym oryginalnym czujnikiem, to wyeliminowałeś wszystkie możliwe przyczyny zapychania dpf. Tu nie ma czarów, jeżeli wszystko jest sprawne to musi bezusterkowo pracować. Edytowane 28 Sierpnia 2022 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się