Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyswietlacz Fis w seat exeo przestał działać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mam problem z wyświetlaczem fis w seacie EXEO 2,0 diesel ( skrzynia manualna) wyświetlacz z dnia na dzień przestał działać, tzn. nie wyświetla żadnych informacji. Czytałam że czasami tak się dzieje.  Miał ktoś podobny problem?  Jeśli tak to proszę o pomoc pod kątem informacji jakiego wyświetlacza szukać tzn. czy pasuje każdy z innego seata czy szukać coś konkretnego po numerze. 

20220831_163904.jpg

Opublikowano (edytowane)

Samego wyświetlacza nie znajdziesz bo nie da się go bez wylutowywania wymienić. Musisz całe zegary kupić. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

Samego wyświetlacza nie znajdziesz bo nie da się go bez wylutowywania wymienić. Musisz całe zegary kupić. 

Da się wymienić bez problemu,tam jest taśma oraz zasilanie które można bez problemu wyczepic z płyty głównej licznika. Ale to nie wiele da bo problem zazwyczaj jest na płycie zegara,a nie z samym wyświetlaczem.

Opublikowano

Były także lutowane. Nie wiem tylko które, czy kolorowe czy monochrom.

Najwidoczniej są 2 rodzaje w takim razie. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

 

 

Samego wyświetlacza nie znajdziesz bo nie da się go bez wylutowywania wymienić. Musisz całe zegary kupić. 

 

Dzięki za info. niestety tego się obawiałem. Zegary szukać po konkretnym nr. czy od każdego diesla będą pasować?

Opublikowano

znalazłem na allegro fis. pytanie tylko czy jest sens bawić w zamianę cze lepiej całe zegarki wymienić?

Opublikowano

Ciężko powiedzieć  bez sprawdzenia. 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Były także lutowane. Nie wiem tylko które, czy kolorowe czy monochrom.

Najwidoczniej są 2 rodzaje w takim razie. 

W b6/7 ,exeo nie było lutowanych. Wszystkie już  miałem na swoim stole operacyjnym ?

Same wyświetlacze padają bardzo rzadko (jak już to blakną kolorowe lub górne pixele w mono od temperatury przestają się wyświetlać). W kolorowych pada często sterownik fis.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
1 godzinę temu, gregu82 napisał:

znalazłem na allegro fis. pytanie tylko czy jest sens bawić w zamianę cze lepiej całe zegarki wymienić?

Jak pisałem - najczęściej pada sterownik na płycie a nie sam fis. Najlepiej całe zegary,jak nie znajdziesz nic w sensownej kasie to mam kolor zegar z exeo uk,mogę go przerobić na eu. Jedynie tarcze z Twojego by się przydały by koszta były mniejsze. 

20210303_090302.jpg

Opublikowano
59 minut temu, pila24 napisał:

Jak pisałem - najczęściej pada sterownik na płycie a nie sam fis. Najlepiej całe zegary,jak nie znajdziesz nic w sensownej kasie to mam kolor zegar z exeo uk,mogę go przerobić na eu. Jedynie tarcze z Twojego by się przydały by koszta były mniejsze. 

20210303_090302.jpg

ok. Dziękuję za pomoc.  daj trochę czasu ( kilka dni)  postaram się ogarnąć temat u siebie na miejscu. Kolor nie będzie się drapał z moimi zegarami??????????

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, gregu82 napisał:

ok. Dziękuję za pomoc.  daj trochę czasu ( kilka dni)  postaram się ogarnąć temat u siebie na miejscu. Kolor nie będzie się drapał z moimi zegarami??????????

Nie będzie się drapał,liczniki zamienia się p&p. Oczyscie kwestia dopisania licznika do auta tylko zostaje.

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Panowie znalazłem drugie liczniki i przełożyłem wyświetlacz fis. Nadal nie działa. Czy faktycznie padł sterownik??? Dajcie info czy po podłączeniu innych zegarków przeba dopisać do auta czy same się ogarną???

Opublikowano

Trzeba immo zrobić i orzebieg dopasowa.  - jakby co ogarniam wysylkowo takie rzeczy 

Opublikowano

Panowie temat ogarnięty. Piszę dla przestrogi przed pseudo mechanikami i nauczycielami druciarstwa. Niektórzy pojęcia nie maja jak to naprawić. Zegary w audi i seacie są kompletnie rozbieralne i można wymienić każdy element, a w dodatku wyświetlacz fis można wymienić samemu ( wystarczy tylko znaleźć dawcę i poszukać w necie jak to zrobić) nie trzeba szukać po numerach seryjnych. To nie prawda że pada procek. Zajęło mi to aż miesiąc, bo tak naprawdę większość nie nie wie jak to zrobić. Koszt naprawy ( kilkadziesiąt zł.)  wystarczyło tylko kupić drugie zegary (od anglika) i przełożyć samemu. Operacja trwała 15 minut. Dziękuję za wskazany kierunek.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...