Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi a4 b6 1,8t quattro bex + lpg


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez przem8,

Rekomendowane odpowiedzi

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Przeplywka trochę zaniża i gaz do regulacji. 

Opublikowano

Jakieś dwa lata temu moja stara przeplywka tyle samo pokazywała. Też było podejrzenie że to ona zaniża ale zmieniłem na nowa boscha i nic się nie zmieniło w przepływie. 

Opublikowano (edytowane)

@przem8Dwa lata temu byłem na  hamowni i wyszło 174km i 245nm. Tuner podejrzewał ze to przeplywka. Zmieniłem ale nic się nie zmieniło w przepływie. 
No i teraz tak zastanawiam się nad wstawieniem dp I podniesieniem mocy. Dlatego też chciałem zapytać czy po logach można podjąć się podniesienia mocy czy szukać problemu?

Screenshot_20220904-220004_Messenger.jpg

Edytowane przez tomas92
Opublikowano

A z jakiego powodu chcesz wstawiać dp? Masz błędy od kata? Przepływ dla bex powinien byc 150-155. Szczelność dolotu sprawdzales? Dramatu nie ma, nie licząc lpg które jest do poprawy. Co do hamowni to się nie wypowiadam, papier wszystko przyjmie :P

Opublikowano

@przem8Nie ma błędów z kata. Ale dużo jeżdżę po mieście i może częściowo być przypchany i chciałbym zmienić na dp I podniesc moc. Sprawdzałem szczelnosc i niby okej. 

Wszystko oryginalne w silniku.

Jak go kupiłem 4 lata temu to po jakichs 6miesiacach spalił mi się komputer. Okazało się że był modyfikowany przez firmę ABT bo była nalepka. Ale nie wiadomo ile tam koni było bo nie można było odczytać nic z niego.
Elektro-mechanik musiał zmienić na nowy komputer i wgrać klona. Mówiłem mu że to wersja bex 190koni. Zrobil to i odczuwalnie mniej już mocy było. Może złego klona wgrał?
Tylko mam inna pompę paliwa co szła do a4 b7 2,0Tfsi, 3,2Fsi.

Opublikowano (edytowane)

Patrząc po parametrach to wygląda na bex. Modyfikacje abt to porażka więc dobrze, że już tego nie masz :P Jedz do ogarniętego tunera to się wszystkiego dowiesz i będziesz miał dobrze zrobione. 

Edytowane przez przem8
  • Dzięki 1
Opublikowano

Zrobiłem dzisiaj test szczelności dolotu. Dmuchałem ok 1bar w dolot i zobaczyłem że przy jednym wtrysku benzynowym w tym uszczelnieniu małe bąbelki powietrza są po spryskaniu płynem do naczyń.

Ale większe bąbelki byly jeszcze na 3 wtryskach gazu przy wejściu w kolektor. 

Czy to mogą być przyczyny zaniżającej przeplywki?

Zdjęcie poglądowe, zaznaczyłem w których miejscach jest nieszczelnosc.

Screenshot_20230210-165115_Samsung Internet.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, tomas92 napisał(a):

Czy to mogą być przyczyny zaniżającej przeplywki?

Mogą być.

Jak ja miałem dziurę na jednej wkrętce przy kolektorze po montażu LPG, tylko faktycznie była to dziura a nie lekka nieszczelność to przepływka na jałowych pokazywała za mało, za to pod obciążeniem trochę za dużo.

Opublikowano

Dodaje logi po zrobieniu nieszczelnosci przy wkretkaxh lpg i po wymianie gniazd i oringow wtryskiwaczy benzynowych.

Proszę o ocenę. 

Statyczny lpg:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...

Dynamiczny lpg:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...

Statyczne benzyna 98:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...

Dynamiczne benzyna 98:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM...

 

Opublikowano

Jaki jest przebieg auta?

Ogolnie parametry wyglądają ok, ale faktycznie przepływ jakiś niski jakby coś go trzymało. 

Moze faktycznie kat albo może tłumiki sie rozpadły w srodku i trzymają przepływ ? 

Ciezko stwierdzic. 

Opublikowano

Prawie 250tys km niby. Ale nie sprawdzałem tego czy to rzeczywisty.

Podmieniałem na używany od kolegi i nic się nie poprawilo. 

Mam już dp, więc teraz pora na zmianę i wtedy zrobię logi I zobaczymy czy cos się zmieni. 

Opublikowano

Witam ponownie, 

podmieniłem na nową przeplywke boscha. No i niby przeplyw jest jaki ma byc ale korekty trochę spore? Na co to może wskazywać ?
Dynamiczny 

https://vaglogs.com/log/002-033-115-d6389f35-5271-4e05-94cc-2e390b424a3b
Statyczny:

https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-512a89e4-8026-462f-ba07-dacd31c39282

Opublikowano (edytowane)

Na jakim paliwie te logi i czy kasowałes przed tym błędy?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Paliwo 98 , kasowane przed logiem błędy 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...