Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tfsi CDNC-Pomoc w ustleniu przyczyny kilku bledow


Pavelbyq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Dzis rano pojchalem jak zawsze do pracy i po zakonczeniu wracam do domu. Samochod odpalil dziwnie, zaczelo trzesc cala buda. jakims cudem dojechale do domu z kontrolkmi check engine i epc. Podlaczylem laptop i oto jaki log.

 

Adres 01: Silnik (CL0MA-CDNC)       Plik etykiet:| 06H-907-115-CAB.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8K2 907 115 AJ    HW: 8K2 907 115 D
   Komponent: 2.0l R4/4V TF H17 0002  
   Weryfikacja: E1H17---    CVN: F7BDB4B4
   Kodowanie: 0104000C240F0160
   Kod serwisu: WSC 55205 001 1048576
   Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K2907115AJ 001002
   ROD: EV_ECM20AVS.rod
   VCID: 77FD5EDBCECD4D3174-8022
   VINID: 9D196AAAA21B1D24401450451CABB8C6B9

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju 
          P164D 00 [032] - nieprawidłowe działanie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

2799 - Z1; przestawianie wałka rozrządu 
          P0010 00 [032] - usterka
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

4063 - Cylinder 4 
          P0304 00 [237] - rozpoznane wypadanie zapłonów
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 103411 km
                    Data: 2022.10.09
                    Czas: 18:05:14

                    Prędkość obrotowa silnika: 2620.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 80.0 %
                    Prędkość pojazdu: 121 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 53 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.570 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

7960 - Wyłączenie cylindra 
          P130A 00 [036] - -
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Przebieg: 103414 km
                    Data: 2022.10.09
                    Czas: 18:10:50

                    Prędkość obrotowa silnika: 3063.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 38.4 %
                    Prędkość pojazdu: 97 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.688 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

4051 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach 
          P0300 00 [109] - -
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 103411 km
                    Data: 2022.10.09
                    Czas: 18:05:14

                    Prędkość obrotowa silnika: 2620.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 80.0 %
                    Prędkość pojazdu: 121 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 53 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.570 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

Kody gotowości: 0000 0000 

 

 

 

Adres 19: CAN Gateway (J533)       Plik etykiet:. AKP\8T0-907-468.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8T0 907 468 AD    HW: 8T0 907 468 K
   Komponent: GW-BEM 4CAN-M H09 0117  
   Weryfikacja: EC000056    Numer seryjny: 5600E10906806C
   Kodowanie: 00C303
   Kod serwisu: WSC 06325 000 00000
   VCID: 03053A0B8215119158-8056

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 915 181 E    HW: 8K0 915 181 E
   Komponent: J367-BDM  H07 0170 
   Numer seryjny: 10031E9A170910      

Znaleziono 1 błąd:
03041 - Zarządzanie energią aktywne 
            000 - - - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 4
                    Wew.licznik błędów: 219
                    Przebieg: 102999 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2022.09.22
                    Czas: 05:54:53

             Ramka zamrożona:
                    Bity binarnie:    10000
                    Napięcie: 12.20 V
                    Zliczanie: 11
 

 

Pomozecie co to moze byc? Czy to nie przypdkiem swiece? przepraszam za brak polskich znakow ale nie mam na laptopie polskiego jezyka

Edytowane przez Pavelbyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Muskel1 napisał:

Łańcuch przeskoczył.

Tylko jak kiedys mi przeskoczyl, to ciezko bylo odpalic audi .Krecilem sporo aby zatrybil i pozniej chodzil w miare rowno. Teraz na 3 garach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasuj błędy i zobacz, które powrócą, bo te dwa poniższe z walniętą cewką nie mają nic wspólnego. Wskazują one na wyciągnięty lub przeskoczony łańcuch.

5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju 
          P164D 00 [032] - nieprawidłowe działanie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

2799 - Z1; przestawianie wałka rozrządu 
          P0010 00 [032] - usterka
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2022 o 19:21, Muskel1 napisał:

Wykasuj błędy i zobacz, które powrócą, bo te dwa poniższe z walniętą cewką nie mają nic wspólnego. Wskazują one na wyciągnięty lub przeskoczony łańcuch.

5582 - Przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciś. oleju 
          P164D 00 [032] - nieprawidłowe działanie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

2799 - Z1; przestawianie wałka rozrządu 
          P0010 00 [032] - usterka
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

skaswałem. zaden nie powrocił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...