szymon290809 0 Opublikowano 15 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) Witam koledzy jestem nowym posiadaczem audi A4 b8 z silnikiem 2.0 tdi CAGA, nie dawno w mojej audi był wymieniany rozrząd po jego wymianie napinacz jest delikatnie w prawo od wycięcia kontrolnego a za zwyczaj na zdjęciach i przed demontażem starego był delikatnie w lewo patrząc od przodu auta zastanawiam się czy mój rozrząd nie jest trochę za mocno napięty i czy nie ma to złego wpływu na rolki i pompę ktoś mógł by się wypowiedzieć ? Edytowane 15 Października 2022 przez szymon290809 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 No jest troszkę za mocno, tragedii nie ma, jak pasek z czasem się lekko rozciągnie napinacz się cofnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon290809 0 Opublikowano 17 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 Czyli zostawić i się nie przejmować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiju 0 Opublikowano 11 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 Cześć I jak ułożyło się samo? Mam ten sam problem przy wymianie idealnie na znakach, a dzień później tak jak na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 (edytowane) Witam, ja też podepnę się do tematu. Silnik cglc, rozrząd co prawda wymianiany był w zeszłym roku. W marcu tego roku musiałem wymienić pompę CR i z racji tego że na nowym zestawie zostało zrobione ok 20tys km złożyłem na tym samym zestawie Rozrzad ustawiony na blokady i znaki, napinacz idealnie w punkt, po odpaleniu silnika i złapaniu 90st wskazówka idealnie w nacięciu synchro walka -0,4 Dzisiaj zajrzalem pod obudowę, napinacz tak samo poza zakresem, wychylony w prawa stronę, od wymiany pompy zrobione max 2tys km. Dodam, że sprawdzelem ustawiając na punkty kontrolne jak i na odpalonym silniku. Synchro obecnie -0,65.Czy jest to normalne zjawisko czy wina leży w napinaczu? Edytowane 13 Czerwca 2023 przez Lolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 W moim przypadku jest wszystko ok, sprawdzone dzisiaj na zimnym silniku i napinacz idealnie w punkt. Wiec to normalne zjawisko przy cieplym piecu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się