arkadiusz.nas Opublikowano 7 Listopada 2022 Opublikowano 7 Listopada 2022 Cześć, pacjent a4 b6, 2.4 bdv z gazem. Cewka, kable, świece zmieniane na NGK ~20kkm temu. Kupiłem go z już wyciętymi katalizatorami 2gimi. Żeby pozbyć się błędów od katów wkrecęcona jest kątowa przelotka do któej dopiero wkręcana jest sonda lambda. Błędy: 17936, 17944, 17831, 17819 Walczę z tym N205 N208. Przeczyściłem złącza, oporność na stykach ~15-16 Ohm. Robiłem test wyjść vcdsem i przy teście N205 N208 słyszę syczenie a nie pykanie jak to gdzieś czytałem. Syczenie gdzieś ze środka silnika, tak ma być? Wrzucam logi statyczne, może to coś pomoże. Log #637746 LOG.TUNEZILLA.COM Proszę o sugestie gdzie/jak szukać przyczyny. PS. Jeżeli ktoś ma zdjęcia komory silnika bez osłon to proszę o wrzucenie bo mam wrażenie że u mnie jest coś podrutowane. Gumowe przewody są łączone jakimiś drobnymi rureczkami (wygladają jak termokurczki tylko są sztywne).
Langista Opublikowano 7 Listopada 2022 Opublikowano 7 Listopada 2022 Błędy świadczą o tym, że coś jest podrutowane. Jak nie masz katów to trzeba sondy z softu wywalić, bo tylko będą szkodzić. Za Twojej kadencji rozrząd wymieniany?
arkadiusz.nas Opublikowano 8 Listopada 2022 Autor Opublikowano 8 Listopada 2022 Rozrząd wymieniał poprzedni właściciel.
Langista Opublikowano 8 Listopada 2022 Opublikowano 8 Listopada 2022 @pila24 Ty masz chyba taki silnik?
pila24 Opublikowano 8 Listopada 2022 Opublikowano 8 Listopada 2022 Jak syczy to nawalone gdzieś jest w odmach,foto najlepiej poszukać gdzieś na allegro gdzie mają kompletne silniki wystawione z osprzętem,wtedy widać jak odmy są połączone
arkadiusz.nas Opublikowano 8 Listopada 2022 Autor Opublikowano 8 Listopada 2022 39 minut temu, pila24 napisał(a): Jak syczy to nawalone gdzieś jest w odmach,foto najlepiej poszukać gdzieś na allegro gdzie mają kompletne silniki wystawione z osprzętem,wtedy widać jak odmy są połączone To jest układ odpowietrzenia, mówisz żeby cały dokładnie sprawdzić bo jest nieszczelność? czy zawalony syfem? Dzięki za zainteresowanie
przem8 Opublikowano 8 Listopada 2022 Opublikowano 8 Listopada 2022 Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+33 to będzie widać po korektach.
arkadiusz.nas Opublikowano 8 Listopada 2022 Autor Opublikowano 8 Listopada 2022 (edytowane) Log #638119 LOG.TUNEZILLA.COM Log #638120 LOG.TUNEZILLA.COM Log #638121 LOG.TUNEZILLA.COM @przem8Pierwszy log na postoju, 2 kolejne dynamiczne. Przed logami wykasowałem błędy. Edytowane 8 Listopada 2022 przez arkadiusz.nas
przem8 Opublikowano 8 Listopada 2022 Opublikowano 8 Listopada 2022 Z tego co widać to przepływka trochę zaniża i jest lekki rozjazd korekt na jałowych między bankami. Sprawdź ten dolot, odmę.
arkadiusz.nas Opublikowano 8 Listopada 2022 Autor Opublikowano 8 Listopada 2022 Dzięki, w weekend sprawdzę. A co z tym n205 n208? Nic nie widac w logach?
arkadiusz.nas Opublikowano 9 Listopada 2022 Autor Opublikowano 9 Listopada 2022 W dniu 8.11.2022 o 08:39, pila24 napisał(a): Jak syczy to nawalone gdzieś jest w odmach,foto najlepiej poszukać gdzieś na allegro gdzie mają kompletne silniki wystawione z osprzętem,wtedy widać jak odmy są połączone Mam pytanie co do silnika, czy Twój silnik zasysa korek wlewu oleju? Bo mój tak
pila24 Opublikowano 10 Listopada 2022 Opublikowano 10 Listopada 2022 23 godziny temu, arkadiusz.nas napisał(a): Mam pytanie co do silnika, czy Twój silnik zasysa korek wlewu oleju? Bo mój tak Tak,to normalne w tym silniku
arkadiusz.nas Opublikowano 12 Listopada 2022 Autor Opublikowano 12 Listopada 2022 (edytowane) W dniu 8.11.2022 o 18:33, przem8 napisał(a): Z tego co widać to przepływka trochę zaniża i jest lekki rozjazd korekt na jałowych między bankami. Sprawdź ten dolot, odmę. Sprawdziłem odme - była całkowicie drożna, ale przemyłem jeszcze benzyna ekstrakcyjna. Teraz tak zasysa korek wlewu oleju ze jak go odkręcę i zostawię to zaczyna się dziwny dźwięk wydobywać . Co do podciśnień sprawdziłem i.. tak jak na grafice 2giej. Z jednej strony w ogóle przewód był ucięty i sobie wisiał a z drugiej strony ledwo wisiał. Wymieniłem przewody i zero zmiany... robiłem jeszcze raz test wyjść i przy n205 coś szumi, nie wiem co ale coś szumi. Albo w kolektorze dolotowym albo coś na nim. Zrobię teraz trochę km i zobaczę korekty, w każdym razie na postoju dalej nie pracuje zbyt dobrze. Potrafi rzucić buda, na gazie usterka się powiększa... X Edytowane 13 Listopada 2022 przez arkadiusz.nas
cinshot Opublikowano 15 Listopada 2022 Opublikowano 15 Listopada 2022 Ogólnie radziłbym wymienić wszystkie podciśnienia. Kupić nowe wężyki i całościowo to pospinać na nowo. Szkoda wracać do tej samej roboty. Piszę z doświadczenia, bo sam to robiłem z 3 razy. Zwróć również uwagę na nr. 57 z obrazka. Przeczyść dodatkowo przepływkę jak nie masz na podmianę innej. Przepływ w logach przy maks bucie powinien być ok 134 a ty masz 120.
arkadiusz.nas Opublikowano 21 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2023 @cinshot Cześć, niedługo wrócę do tematu i mam pytanie - jakie średnice wewnętrzne przewodów podciśnienia kupiłeś? 3.2mm? gdzieś widziałem że jeszcze 4mm jest potrzebny podobno
cinshot Opublikowano 21 Czerwca 2023 Opublikowano 21 Czerwca 2023 4 godziny temu, arkadiusz.nas napisał(a): @cinshot Cześć, niedługo wrócę do tematu i mam pytanie - jakie średnice wewnętrzne przewodów podciśnienia kupiłeś? 3.2mm? gdzieś widziałem że jeszcze 4mm jest potrzebny podobno tak, z tego co pamiętam 3.2mm. pasowały idealnie na wszystkie wystające króćce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się