Benek998 Opublikowano 8 Listopada 2022 Opublikowano 8 Listopada 2022 (edytowane) Witam Jak w temacie. Kupiłem go niedawno i nie podoba mi się praca tego sinika. Pracuje głośno, na wolnych obrotach dymi na szaro, coś cyka jakby szklanki nie daj buk panewki na wale. I dzisiaj zauważyłem, że delikatnie sączy się ropa z wtryskiwacza 1 i 3 licząc od podszybia. Właściciel mówił, że wstawił regenerowane turbo (jakieś większe nie pamiętam z jakiego silnika chyba ze 130 KM). Logi wstawiłem w pliku csv ponieważ vaglog pokazuje mi taki błąd: Ten plik nie wygląda na plik z VCDS. Akceptowane są wyłącznie niemodyfikowane pliki z VCDS/VAG-COM. LOG-01-001-003-004.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv LOG-01-007-008-010.csv Edytowane 8 Listopada 2022 przez Benek998
Benek998 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2022 Widzę, ze temat nie usunięty ale usterka tak. Winowajcą był zbyt wolny rozrusznik. Mechanik chciał za naprawę pompy paliwa 3000 zł . Ciekawe co by powiedział po naprawie pompy, że auto dalej ciężko pali. J... tych mechaników czarodziejów. Przez przypadek miałem stary rozrusznika na złomie z A4B6 odkopałem ze śniegu i naprawa za darmo. Ręce opadają.
Pieterb Opublikowano 15 Grudnia 2022 Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Wiesz co tak czytając te dwa posty to Ty sam tu chyba głupoty jakieś piszesz. Bo w pierwszym poście nie ma nic na temat złego/ciężkiego zapalania tylko W dniu 8.11.2022 o 20:12, Benek998 napisał(a): nie podoba mi się praca tego sinika. Pracuje głośno, na wolnych obrotach dymi na szaro, coś cyka jakby szklanki nie daj buk panewki na wale. I dzisiaj zauważyłem, że delikatnie sączy się ropa z wtryskiwacza 1 i 3 licząc od podszybia. A teraz nagle winny był rozrusznik temu wszystkiemu. Nie wierzę po prostu A sam temat dotyczył oceny logów. Edytowane 15 Grudnia 2022 przez Pieterb
Benek998 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2022 Faktycznie masz rację. Pogubiłem się w zeznaniach. Bo za dużo tego na raz i zła praca i złe odpalanie. Dużo czytałem i kombinowałem z bratem. A wracając do tematu dymienie powodowało złe ustawienie nastawnika. Chyba za duża dawka paliwa była ustawiona. Myślę, że odpowiedź nie na temat spowodował natłok problemów z tym autem a potem naprawienie uporczywego odpalania i radocha z tej naprawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się