Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy przy kodowaniu sterownika abs


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje pomocy , przełożyłem sterownik pompy abs  i mam problem z zakodowaniem , stare kodowanie nie wchodzi , nowe niby wchodzi ale wychodzą mi błędy,  martwią mnie 2: 01794 - nieprawidlowy vin w sterowniku , oraz skrzynia w sterowniku automatyczna zakodowana a ja mam manualna , również ten błąd, reszta to standardowo wywala abs ESP i hamulec. Jesteście w stanie mi pomóc jak poradzić sobie z zakodowaniem mojego vin oraz skrzyni  z automatu na manualna? 

A4 b8 2009r 100kw 2.0

Opublikowano

Najpierw musisz skopiować kodowanie ze starego sterownika (lub z wcześniejszego autoscanu jeżeli taki posiadasz.  Montujesz nowy, wchodzisz w sterownik abs, wchodzisz w dostęp upoważniony, wpisujesz kod 61378, następnie wchodzisz w długie kodowania i wklejasz kodowanie ze starego sterownika. Po tym zabiegu vin powinien się przyuczyć. 

Opublikowano

Nie chce mi przyjąć starego  kodowania, a wyskakuje mi nowe tzn z sterownika nowego 

Moje stare to 160500 , a nowe co się wyświetla to 080500. Dodatkowo jest błąd od tej skrzyni że wyświetla się mi że niezgadza się,  czuje ze sterownik od automatu,  a ja mam manualna. Co radzicie?

Opublikowano

Wprowadziłeś login przed kodowaniem?

Opublikowano

Tak ale nie jestem pewien czy ten co ty podałeś czy ten z końcówka 168, , wrócę z pracy to spróbuję tym twoim 

Opublikowano

Ten jest prawidłowy 61378

Opublikowano

Sprawdzę I dam znać po 15 , jeśli będę miał jakimproblem odezwę się,  na chwile o cena dzięki ?

Opublikowano

Pompa się zakodowala , ale wywala mi błędy w silniku: 4698 i 4699 

W abs : 01486 , 01044 I 01435, co mam zrobić?

Opublikowano

Pełny autoscan i go tu wrzuć.

Opublikowano

Masz uruchomiony test funkcjonalności, który musisz pomyślnie zakończyć.

 

Opublikowano

Robiłem to i nic nie dało,  wina leży w sterowniku , wymieniłem na stary i wszytko jest ok , ten zwrócę i zamówię inny i zobaczę co będzie,  jeśli nadal to samo będę szukał głębiej.  Dzięki za pomoc , na pewno w razie w chętnie skorzystam z twojej pomocy jeśli zechcesz 

Opublikowano

Dlaczego wymieniłes sterownik na inny? co było nie tak z oryginalnym?

Opublikowano

Miałem 1as a chce dokodowac tmps i ewentualnie system aha , a tylko 1at to obsługuje 

Opublikowano

Uważasz że to zły pomysł ,nie miałem tych systemów i ciekaw jestem, może ty się wypowiesz co o nich myślisz?

Opublikowano

Aktywny TPMS jest przydatny. Auto Hold przy manualnej skrzyni biegów uważany jest za zbędny. Przydaje się moim zdaiem w sumie przy manualu w czasie ruszania na wzniesieniu.

Opublikowano

Spróbuję jeszcze raz chodzby dla tego tpms, jeśli będzie kicha to odpuszczę ? Dzięki za poświęcony mi czas 

Opublikowano
7 minut temu, daniel06081991 napisał(a):

Spróbuję jeszcze raz chodzby dla tego tpms, jeśli będzie kicha to odpuszczę ? Dzięki za poświęcony mi czas 

:hi:

Opublikowano

Założyłem już drugi sterownik I zakodowalo się prawidłowo,  zatwierdziłem ciśnienie i jest ok . Więc powinno być ok.

A teraz pytanie czy po przekręceniu zapłonu przed zapaleniem powinna palić się kontrola żółta tmps?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...