zywczykz Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam. Jak w temacie tzn. od jakiegoś czasu silniczek mi źle odpala. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon mruga trzy razy kontrolka (!) i trzy razy piszczy sygnał i wtedy trzeba długo kręcić żeby zapalił. Czasem się to dzieje czasem nie, ale dziś pod sklepem musiałem 7 razy kręcić rozrusznikiem i dopiero za 7 razem powolutku zapalił ale kręciłem chyba z 10 sekund. Pojechałem dziś sprawdzić do mechanika czy jest ładowanie okazało się że jest dobre, wymieniłem na wszelki wypadek akumulator ale nic to nie pomogło. Pomóżcie bo nie wiem co jest grane gdzie szukać przyczyny tej usterki:( pomocy.
.Pablo. Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ja miałem podobny objaw 3 krotny pisk i migający wykrzyknik i ciężko zapalał okazało się że aku jest wyładowany na tyle że daje o sobie znać w ten sposób po wymianie na nowy jak ręką odjął. I teraz pytanie gdzie kupiłeś aku może też jest wyładowany i daje o sobie znać naładuj go przez noc i wtedy powinno być oki jak nie to podpinaj pod waga i będzie się myślało co dalej
zywczykz Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Tak miałem na początku ale wymieniłem akumulator dziś na nowy i jest tak samo, akumulatorek jest naładowany Kupiłem Centra Futura więc to nie to. A teraz jak zapalę samochód z wielkim trudem i silnik pracuje włączam światła krótkie i długie to aż spadają obroty silnika. A ładowanie mi sprawdzali i jest dobre.
Grzesiek234 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Może przewody gdzieś nie masują , ja miałem tak samo w zimie pomogło naładowanie aku ale ty wymieniłeś na nowy - może masa silnika zkorodowała, albo klema - pikanie trzy razy to za słaby prąd rozruchowy (no i hamulce jeszcze ale u ciebie nie o to biega) - a rozrusznik kręci dobrze czy kiepsko?
zywczykz Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 własnie o to chodzi że nie czasem nawet nie da rady obrócić silnikiem:( i trzeba kilka razy próbować a czasem zapali bez pikania tej kontrolki za pierwszym razem:) nawet na tym nowym aku ;(
jacekm Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Moim zdaniem może być słaba masa silnika.Posprawdzaj plecionki "masowe' Miałem podobny przypadek w T4. Wydawało mi się, że wszystkie są OK ale dopiero jak wszedłem pod auto a kumpel kręcił rozrusznikiem to aż iskry szły z plecionki. Zanieczyściło się,miedzy plecionka a silnikiem i aż "upaliło" linkę od ucha, którym jest przykręcana do silnika
Lishoo Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ja też obstawiam przewody, sprawdź klemy, kable od rozrusznika, od alternatora i co się da najlepiej sprawdź też kabelki multimetrem
audi.wielun Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Polukaj na rozrusznik,bo chyba się skończył.
zywczykz Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 a można jakoś sprawdzić czy rozrusznik jest sprawny?? trochę wiem coś na temat pomiarów eletrycznych więc jakby mi ktoś powiedział jak to zrobić to chętnie to uczynię bo kabelki od akumulatora, klemy, kable masowe od silnika do ramy sprawdzałem, były troche zanieczyszczone ale po czyszczeniu nic się nie polepszyło ;(
audi.wielun Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Rozrusznik też ważna rzecz,bo nie ma gorszej rzeczy jak motorek nie kręci.Chcesz dłużej pojeżdzic wyciągaj go na stół. Jak się nie znasz zawieś do elektromechanika,on Ci powie co trzeba zrobić
zywczykz Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Dziś jeszcze raz ogladałem wszystko i doszło do tego wszystkiego takie objawy: rano samochodzik odpalił bez problemu ale jak właczyłem światła to samochód zgasł ;( a po południu po przekręcieniu kluczyka w stacyjce nawet się kontrolki nie zaświeciły ;( ale zaczałem szukac przyczyny przeglądnąłem wszystkie przwody od alternatora i rozrusznika regulator napięcia na alternatorze a potem przewody w skrzynce bezpiecznikowej i przyczyną problemów z odpaleniem był brak styku na jednym ze złączy pod tablicą bezpieczników , tam jest taka szyna z przewodami przykrecanymi nakretkami i własnie to złacze drugie od lewej było popuszczone i cały czas iskrzyło w tym miejscu, po przeczyszczeniu papierkiem ściernym wszystkiego i porządnym dokręceniu wsztystko wróciło do normy:) pali teraz od kopa bez żadnych problemów dziękuje jescze raz za pomoc
audi.wielun Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 To dziwne, tak samo się poluzowało Ale dobrze że zaczęło wszystko funkcjonować
zywczykz Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 kolego tam dodatkowo u mnie jest podłączone zasilanie immobilaizera dodatkowego, ja tam nic nigdy nie ruszałem, ale jak to rozkręciłem i zobaczyłem jak te wszystkie styki wygladały to wnioskuje że to musiało dużo wczesniej się zacząc ale najwazniejsze że pali teraz od kopa i to jest najważniejsze:D dziękuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się