Emejcz Opublikowano 11 Grudnia 2022 Opublikowano 11 Grudnia 2022 (edytowane) Witam. Może znajdzie się ktoś kto ogarnia z praktyki temat wtryskiwaczy w dieslu. Temat dotyczy co prawda 3.0TDI CLAA, ale zamieściłem tutaj ze względu na uniwersalność i większą popularność działu. Mam podejrzenia, że do cylindrów może się dostawać za dużo paliwa na jałowym w związku z tym sprawdziłem przypisanie kodów wtryskiwaczy w VCDS i okazało się, że tylko 1 (jeden z nowych) na 6 wtrysków ma poprawny kod... Wiem, że 2 lata temu coś było robione z wtryskiwaczami u dealera (nie Audi). Widać, że dwa wtryskiwacze 1 i 4 i miały założone nowe śruby (ale raczej partactwo, bo na jednym nie było oringa i olej wyciekał przez otwór na kolektor). Pozostałe cztery wyglądają już optycznie na mocno wyeksploatowane (końcówki są już mocno wypalone - najbardziej na 3) więc nie podejrzewam aby były regenerowane. Na starych niepoprawnych kodach korekcje wyglądały tak: (przy nie widać tego na tym screenie, ale często na 1 i 4 (nowe wtryski) oba miały około -1,5) Jak zaadaptowałem kody spisane z wtryskiwaczy to sytuacja zaczęła wyglądać zauważalnie inaczej: Widać, że wtryskiwacz 3 (ten najbardziej wypalony) jest mocno na plusie w stosunku do reszty. Zacząłem się zastanawiać co tu jest nie tak, czemu te kody były złe i nawet z tych nowych wtryskiwaczy tylko jeden miał dopisany poprawny... Ma ktoś pomysł co to za akcja i jak z tego wybrnąć? Tak sobie pomyślałem, że może jak wyjeżdża z fabryki to te kody nie muszą się zgadzać z tym co nabite jest na wtryskiwaczach, bo robią jeszcze jakąś dodatkową korektę albo coś... Ogólnie nie mam problemów z autem, pali od strzała, pracuje dobrze. Edytowane 12 Grudnia 2022 przez Emejcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się