A4B9 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Czy ktoś z Was używa B9 w automacie w zestawie z przyczepą kempingową? Zastanawiam się nad trwałością i funkcjonowaniem automatycznej skrzyni przy takim obciążeniu . Jak narazie od kilku lat jeżdżę zestawem B8 2.0 manual+ przyczepa i jest OK, natomiast będę zmieniał na B9 i jako opcję rozważam automat
Kuba L Opublikowano 28 Lutego 2023 Opublikowano 28 Lutego 2023 Ja ciągam od 2 lat przyczepę kempingową swoim A4 B9 ALLROAD, generalnie holowanie to bajka, duży moment, dużo mocy i wręcz niezauważalna praca skrzyni biegów. Jedyny minus podczas holowania to trzymanie na zbyt niskich obrotach silnika, często używam wtedy manetki "-" do zbijania biegu o jeden niżej - tę czynność niestety musze wykonywać jak holuję i jest to trochę irytujące, to tzw. ekologia.. ale z tego co pamiętam wystarczy włączyć tryb S i ten problem znika, tylko ja sobie nie wyobrażam jeździć dłużej na tym trybie. W zeszłym roku zrobiłem całą Grecję, zjechałem min. płw. Pelion (wjeżdża się na ponad 1200m z poziomu morza) i Lefkadę - tam to są dopiero góry.. nigdy nie wyskoczył mi żaden komunikat, że zagrzała się skrzynia czy coś takiego, obserwowałem tylko cały czas temperaturę silnika i momentami podnosiła się do 120-130C jeżeli dobrze czytałem z podziałki, ale na zewnątrz było 40C a cały zestaw ważył prawie 4tony.. Tak dla informacji w moim aucie (2.0TFSI 252PS) DMC przyczepy z hamulcem w dowodzie rejestracyjnym w pozycji O1 to 1700kg i moja przyczepa również posiada DMC 1700kg, także jestem w limicie, a jak ciężką ty masz przyczepę?
A4B9 Opublikowano 8 Marca 2023 Autor Opublikowano 8 Marca 2023 W dniu 28.02.2023 o 21:37, Kuba L napisał(a): Ja ciągam od 2 lat przyczepę kempingową swoim A4 B9 ALLROAD, generalnie holowanie to bajka, duży moment, dużo mocy i wręcz niezauważalna praca skrzyni biegów. Jedyny minus podczas holowania to trzymanie na zbyt niskich obrotach silnika, często używam wtedy manetki "-" do zbijania biegu o jeden niżej - tę czynność niestety musze wykonywać jak holuję i jest to trochę irytujące, to tzw. ekologia.. ale z tego co pamiętam wystarczy włączyć tryb S i ten problem znika, tylko ja sobie nie wyobrażam jeździć dłużej na tym trybie. W zeszłym roku zrobiłem całą Grecję, zjechałem min. płw. Pelion (wjeżdża się na ponad 1200m z poziomu morza) i Lefkadę - tam to są dopiero góry.. nigdy nie wyskoczył mi żaden komunikat, że zagrzała się skrzynia czy coś takiego, obserwowałem tylko cały czas temperaturę silnika i momentami podnosiła się do 120-130C jeżeli dobrze czytałem z podziałki, ale na zewnątrz było 40C a cały zestaw ważył prawie 4tony.. Tak dla informacji w moim aucie (2.0TFSI 252PS) DMC przyczepy z hamulcem w dowodzie rejestracyjnym w pozycji O1 to 1700kg i moja przyczepa również posiada DMC 1700kg, także jestem w limicie, a jak ciężką ty masz przyczepę? Piękny Dethlefs ? Moja mniejsza DMC 1350kg. Jakie modne masz A4?
A4B9 Opublikowano 14 Maja 2023 Autor Opublikowano 14 Maja 2023 W dniu 13.05.2023 o 00:13, Kuba L napisał(a): Modne tzn.? Chodzi ci czy coś dłubane? Mocne ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się