darekaudi4 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Wiatm mam taki problem do dnia wczorajszego moja niunia smigala bez zazutu az wieczorem wsiadam i stwierdzenie ze nie chodzi turbina ,np. na drugim biegu gaz do dechy a tu nic ,zawsze jak dochodzilo do 2tys obr. to zaczynalo wciagac w fotel a teraz tak jak bym nie mial TURBO aha i max predkosc jaka uzyskalem to 105km/h. Przyjechalem do domu podlaczylem pod kompa i zero bledow silnik odpala normalnie aha co jeszcze zauwazylem ze spadl przewod przy filtrze powietrza ale po zalozeniu bylo bez zmian.Po poszukiwaniach znalazlem jeden sparcialy przewod podcisnieniowy ale nie byl tragiczny wymieniony i tak z ciekawosci ruszylem sztanga w turbo i zdziwienie podnioslem ja i nie wrocila na dol wiec turbo na stol i rozkrecilem,wyczyscilem kierownice teraz moczy sie w benzynie jutro bede skladal. Jak myslicie czy to moglo byc od zapieczonych kierownic chociaz troche sie ruszaly jak na poczatku reka poruszalem ale jak ruszylem kluczem to juz nie wrocilo??Prosze o odpowiedz bo nie bede mogl spac jak moja niunia choruje
letallec Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 będzie dobrze . Zrobisz logi i się oceni
Lishoo Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Dokładnie zrób logi i się zobaczy co w trawie piszczy turbo na pewno dorzuciło swoje 5 groszy, ale posprawdzaj jeszcze rury od IC i wszystkie wężyki
iwadrian Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Szkoda,że nie zrobiłeś logów przed demontażem. prawdopodobnie jednak to wina zapieczonych kierownic i silnik wchodził w tryb awaryjny(chociaż powinno błąd wyrzucić) Poskładaj turbo po wyczyszczeniu i będzie wiadomo. Jak nie pomoże to wrzucaj logi na forum.
darekaudi4 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 przy takim mule to logow chyba sie nie zrobi jak teraz nim ciezko 100km/h osiagnac aha i jeszce mi sie przypomnialo Ze ostatnio mialem pare razy takie cos chwilowe ze jak ruszylem to brakowalo mocy ale to bylo przez chwile i ze trzy razy a wczoraj wieczorem i dzisiaj bylo tak caly dzien
letallec Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 tym bardziej trzeba wrzucić statyczne i BS. A potem, jak z tego nic się nie wywróży, to dynamiczne.
darekaudi4 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 wlasnie to jest dziwne ze nie pokazalo zadnych bledow czyli cos mechanicznego musi byc jutro bede skldal wiec bedzie wiadomo ale czy od zapieczonych kierownic moze byc az taki mul ze az nie odczowalne jest doladowanie turbiny[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2009, 21:22_________________________________________________panowie nigdy nie robilem logow ze statycznymi nie bedzie problemu mysle ale dynamiczne to musze inny kabelek pozyczyc ale dam rade na forum jest opisane jak to robic poczytam i zrobie
boseron Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 od zapieczonych kierownic moze być taki muł, logi wykonaj według instrukcji i sie cos wymysli
darekaudi4 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Turbo zalozone i zapierd.....a jak pocisk ,ocencie logi narazie statyczne http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b5_afn_logi_statyczne_do_oceny-t77990.0.html;msg869543
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się