Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Problem z jakimś czujnikiem w sterowniku po chipsie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po świętach zrobie logi, i wrzuce je na forum i poproszę o ich interpretacje....

a póki co życzę wszystkim Wesołych Świąt... :a4fan:

[ Dodano: 08-04-2007, 20:31 ]

szogun0,

Szuder napisał/a:

szogun0 napisał/a:

To jest raczej wina albo osprzętu albo zbyt wysokiego ciśnienia doładowania.

co rozumiesz przez "wiana sprzętu"??? chodzi ci o auto czy chipsa??

Osprzętu kolego, czyli wszystkiego co jest dookoła silnika.

Tak jak inni doradzili zacznij od szukania nieszczelności.

mów jasniej plizzzzzz....

[ Dodano: 08-04-2007, 21:10 ]

szogun0,

Moze mam padnięty zaworek N75??

z tego co poczytałem na forum, to inni mieli takie właśnie objawy jak ja mam, czyli na 4, 5 biegu, jak wciskam pedał gazu do spodu, to v-max = 130-140km/h i włącza się tryb serwisowy. Po wyłączeniu i włączeniu ponownym zapłonu, wszystko wracało do normy (na chwile). inni pisali, ze po wymianie N75 auto zaczęło smigać jak poprzednio...

Po włączeniu zapłonu zaworek N75 ma tykać, czy nie?? U mnie tyka... więc jest Ok, czy nie?? :a4fan:

Opublikowano

Moze mam padnięty zaworek N75??

z tego co poczytałem na forum, to inni mieli takie właśnie objawy jak ja mam, czyli na 4, 5 biegu, jak wciskam pedał gazu do spodu, to v-max = 130-140km/h i włącza się tryb serwisowy. Po wyłączeniu i włączeniu ponownym zapłonu, wszystko wracało do normy (na chwile). inni pisali, ze po wymianie N75 auto zaczęło smigać jak poprzednio...

Po włączeniu zapłonu zaworek N75 ma tykać, czy nie?? U mnie tyka... więc jest Ok, czy nie?? :a4fan:

zrób logi dynamiczne i bedzie wiadomo czy masz dobry/zły zaworek N75 ....

cykanie/nie cykanie nie jest wyznacznikiem sprawnego zaworka .... :wink:

Opublikowano

I może w końcu odpowiesz na pytanie GDZIE ROBIŁEŚ CHIPA w Rzeszowie? Też jestem z Rzeszowa i przymierzam się do viruska więc jak powiesz to napewno nie pojade tam gdzie Ty.

Wydaje mi się że każdy kto robi takie rzeczy powinien najpierw sprawdzić autko przed chipem i dopiero potem go robić, a nie założyć coś co powoduje potem problemy :( masakra

Opublikowano

jak doprowadze auto do poprawnego działania, to powiem gdzie chipowałem...

... ale to nie jest wina czipa, tylko czujnika...

zresztą zaobaczymy jak sie sprawa zakończy:) :a4fan:

o czym oczywiscie napisze

Opublikowano
... ale to nie jest wina pipka, tylko czujnika...

:rolleyes:

Opublikowano
... ale to nie jest wina c*paa, tylko czujnika...

może też być, że to nie jest wina ani czipsa, ani czujnika

:cool:

Opublikowano

wychodzi na to ze to nie wina czipsa, tylko czujnika, co wykazało na VAG'u

auto po czipsie dostało wiekszego ciśnienia doładowani i wysrał się czujnik (auto ma 11 lat)

pokazało taki błąd:

00575

17-10

Intake Manifold Pressure

Control Difference Intermittent

Co to jest za błąd?

Co trzeba zrobić, żeby usunąć usterkę i gdzie mogę tego dokonać

Proszę o analizę tego błędu i pomoc

pozdrawiam

Szuder :a4fan:

Opublikowano
wychodzi na to ze to nie wina czipsa, tylko czujnika, co wykazało na VAG'u

auto po czipsie dostało wiekszego ciśnienia doładowani i wysrał się czujnik (auto ma 11 lat)

pokazało taki błąd:

00575

17-10

Intake Manifold Pressure

Control Difference Intermittent

Co to jest za błąd?

Co trzeba zrobić, żeby usunąć usterkę i gdzie mogę tego dokonać

Proszę o analizę tego błędu i pomoc

pozdrawiam

Szuder :a4fan:

narazie nic na to nie wskazuje ze czujnik jest wysrany .... :exclaim: ... daj mu spokoj :exclaim:

czytam Twoje wypociny i mi sie ciśnienie podnosi .... :wink:

o błedzie 00575 na forum pisane juz były elaboraty ... POSZUKAJ :exclaim:

P.S GDZIE SA LOGI DYNAMICZNE :question:

Opublikowano

szukam i szukam na forum....

... i niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat błędu:

00575 10-17

Intake Manifold Pressure

Control Difference Intermittent

czy ten błąd oznacza wysrany N75?? Opór na N75 u mnie wynosi 28 Ohmów (jaki ma być w 1Z), a napięcie na przewodzie do N75 wynosi 6 Volt.

Jeżeli potraficie mi pomóc, to bardzo Was o to proszę....

Z góry dzięki

Opublikowano

czy ten błąd oznacza wysrany N75?? ....

Z góry dzięki

tak moze to oznaczac ..... :rolleyes:

ZRÓB LOGI DYNAMICZNE ! .... i bedzie wszystko jasne ... :exclaim:

jakis taki oporny jestes ... :wink: ... i przestan tak ciagle prosic ... :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...