Szuder Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 po świętach zrobie logi, i wrzuce je na forum i poproszę o ich interpretacje.... a póki co życzę wszystkim Wesołych Świąt... [ Dodano: 08-04-2007, 20:31 ] szogun0, Szuder napisał/a: szogun0 napisał/a: To jest raczej wina albo osprzętu albo zbyt wysokiego ciśnienia doładowania. co rozumiesz przez "wiana sprzętu"??? chodzi ci o auto czy chipsa?? Osprzętu kolego, czyli wszystkiego co jest dookoła silnika. Tak jak inni doradzili zacznij od szukania nieszczelności. mów jasniej plizzzzzz.... [ Dodano: 08-04-2007, 21:10 ] szogun0, Moze mam padnięty zaworek N75?? z tego co poczytałem na forum, to inni mieli takie właśnie objawy jak ja mam, czyli na 4, 5 biegu, jak wciskam pedał gazu do spodu, to v-max = 130-140km/h i włącza się tryb serwisowy. Po wyłączeniu i włączeniu ponownym zapłonu, wszystko wracało do normy (na chwile). inni pisali, ze po wymianie N75 auto zaczęło smigać jak poprzednio... Po włączeniu zapłonu zaworek N75 ma tykać, czy nie?? U mnie tyka... więc jest Ok, czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Moze mam padnięty zaworek N75?? z tego co poczytałem na forum, to inni mieli takie właśnie objawy jak ja mam, czyli na 4, 5 biegu, jak wciskam pedał gazu do spodu, to v-max = 130-140km/h i włącza się tryb serwisowy. Po wyłączeniu i włączeniu ponownym zapłonu, wszystko wracało do normy (na chwile). inni pisali, ze po wymianie N75 auto zaczęło smigać jak poprzednio... Po włączeniu zapłonu zaworek N75 ma tykać, czy nie?? U mnie tyka... więc jest Ok, czy nie?? zrób logi dynamiczne i bedzie wiadomo czy masz dobry/zły zaworek N75 .... cykanie/nie cykanie nie jest wyznacznikiem sprawnego zaworka .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki1000 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 I może w końcu odpowiesz na pytanie GDZIE ROBIŁEŚ CHIPA w Rzeszowie? Też jestem z Rzeszowa i przymierzam się do viruska więc jak powiesz to napewno nie pojade tam gdzie Ty. Wydaje mi się że każdy kto robi takie rzeczy powinien najpierw sprawdzić autko przed chipem i dopiero potem go robić, a nie założyć coś co powoduje potem problemy masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuder Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 jak doprowadze auto do poprawnego działania, to powiem gdzie chipowałem... ... ale to nie jest wina czipa, tylko czujnika... zresztą zaobaczymy jak sie sprawa zakończy:) o czym oczywiscie napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 ... ale to nie jest wina pipka, tylko czujnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 ... ale to nie jest wina c*paa, tylko czujnika... może też być, że to nie jest wina ani czipsa, ani czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuder Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 wychodzi na to ze to nie wina czipsa, tylko czujnika, co wykazało na VAG'u auto po czipsie dostało wiekszego ciśnienia doładowani i wysrał się czujnik (auto ma 11 lat) pokazało taki błąd: 00575 17-10 Intake Manifold Pressure Control Difference Intermittent Co to jest za błąd? Co trzeba zrobić, żeby usunąć usterkę i gdzie mogę tego dokonać Proszę o analizę tego błędu i pomoc pozdrawiam Szuder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 wychodzi na to ze to nie wina czipsa, tylko czujnika, co wykazało na VAG'uauto po czipsie dostało wiekszego ciśnienia doładowani i wysrał się czujnik (auto ma 11 lat) pokazało taki błąd: 00575 17-10 Intake Manifold Pressure Control Difference Intermittent Co to jest za błąd? Co trzeba zrobić, żeby usunąć usterkę i gdzie mogę tego dokonać Proszę o analizę tego błędu i pomoc pozdrawiam Szuder narazie nic na to nie wskazuje ze czujnik jest wysrany .... :exclaim: ... daj mu spokoj :exclaim: czytam Twoje wypociny i mi sie ciśnienie podnosi .... o błedzie 00575 na forum pisane juz były elaboraty ... POSZUKAJ :exclaim: P.S GDZIE SA LOGI DYNAMICZNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuder Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 szukam i szukam na forum.... ... i niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat błędu: 00575 10-17 Intake Manifold Pressure Control Difference Intermittent czy ten błąd oznacza wysrany N75?? Opór na N75 u mnie wynosi 28 Ohmów (jaki ma być w 1Z), a napięcie na przewodzie do N75 wynosi 6 Volt. Jeżeli potraficie mi pomóc, to bardzo Was o to proszę.... Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 czy ten błąd oznacza wysrany N75?? .... Z góry dzięki tak moze to oznaczac ..... ZRÓB LOGI DYNAMICZNE ! .... i bedzie wszystko jasne ... :exclaim: jakis taki oporny jestes ... ... i przestan tak ciagle prosic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się