Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie twarde jak beton w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy sprawa wygląda tak.Auto B8 2008 2.0TDI CAGA, koła 18/45/245.Wymienione komplet sprężyn i amortyzatorów.Brak luzów na wahaczach.Cisnienia w kołach prawidłowe(z wlepki).Przód 2.2,tył 2.1.Problem polega na tym,ze auto jak beton.Jedzie się tym okropnie.Komfort wózka widłowego.Czy to normalne?W mojej ocenie nie,ale.......Proszę was o podpowiedz,bo już nam ręce opadają(z ojcem).Wiadomo,że to nie to samo co 100 C3 lub C4(te samochody płyneły,a o A8 nie wspominając),no ale bez przesady.Tu jest beton.Pozdrawiam

Opublikowano

Aha,bym zapomniał.Mówimy tu o normalnych amortyzatorach i sprężynach.Żadnych udziwnień typu "gleba". Zwyczajne rodzinne auto(jeżdzi nim człowiek z lat 60tych,wiec......)Dodam także,że tak było przed wymianą wyżej wspomnianych kompletów części(przód i tył).Powód wymiany,to wyciek tył lewy,ale,że prawilnie robi się całość....

Opublikowano

Widzę, że nikt nie odpowiedział albo może jest inny podobny temat. Ale do rzeczy;  ja mam podobny przypadek. Nie jest to może BETON ale fakt zawiedzenie jest dość twarde. Uważam że im więcej cali tym bardziej cierpi na tym komfort jazdy - no niestety. Zimówki mam na 17 i jest lepiej, latem jeżdżę na 18 i już czuć różnicę. 

Opublikowano

A teraz pytanie, czy przy wymianie amortyzatory zostały wstępnie napompowane? Niby formalność ale już nie raz się spotkałem z tym, że ktoś wyjmuje amora prosto z pudełka i wsadza na auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...