Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Para na szybach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
53 minuty temu, pit07 napisał(a):

Cały czas jest lewa temp.

Nie wiem gdzie szukać tej wody, nigdzie nie ma zacieków nic nie śmierdzi 

Czarów nie ma, gdzieś musi dostawać się woda. Przednia szyba oryginalna? Może została kiedyś źle wklejona. 

Masz szyberdach?

Opublikowano
1 godzinę temu, pit07 napisał(a):

Cały czas jest lewa temp.

Nie wiem gdzie szukać tej wody, nigdzie nie ma zacieków nic nie śmierdzi 

Czy masz szyberdach ?

Opublikowano
3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Czarów nie ma, gdzieś musi dostawać się woda. Przednia szyba oryginalna? Może została kiedyś źle wklejona. 

Masz szyberdach?

nie mam szyberdachu
szyby ori

nie wiem, popatrzeć pod podsufitkę ?

Opublikowano
8 minut temu, pit07 napisał(a):

nie wiem, popatrzeć pod podsufitkę ?

Jeżeli nie masz szyberdachu to prawdopodobieństwo, że pod podsufitką znajdziesz przyczynę, jest raczej znikome. 

Opublikowano

Baaardzo typowy objaw uszkodzonej klapy obiegu powietrza .

Wszystko wygląda na to że masz ją w pozycji zamkniętej .

Sprawdź to dokładnie (fizycznie ) czy klapa się otwiera .

 

Wiadomo może być coś innego ale od tego bym zaczął 

Opublikowano
59 minut temu, Lukaa5 napisał(a):

Baaardzo typowy objaw uszkodzonej klapy obiegu powietrza .

Wszystko wygląda na to że masz ją w pozycji zamkniętej .

Sprawdź to dokładnie (fizycznie ) czy klapa się otwiera .

 

Wiadomo może być coś innego ale od tego bym zaczął 

dzięki, sprawdzę

Opublikowano
23 godziny temu, pit07 napisał(a):

dzięki, sprawdzę

no nie sprawdzę bo nie wiem gdzie szukać:slina:
 

Opublikowano (edytowane)

hehe musisz bo to jest prawdopodobnie twoja bolączka . Jeżeli nie ma przecieku , auto w garażu ,pod dywanikami sucho to musi być to.

Zacięta nie działająca  klapa powinna pokazać błąd w komputerze

Ale w twoim przypadku nawet jak nie pokazuje to musisz to wyeliminować z podejrzeń .

 

Niestety nie wiem gdzie jest w b9 ta klapka . Zazwyczaj jest ona zaraz obok wentylatora . 

 

 

edit .

 

chyba tutaj powinno być widać czy się otwierają

 

air intake clap.jpg

 

https://imgur.com/sC9Ul

Edytowane przez Lukaa5
Opublikowano

W momencie wciśnięcia przycisku słychać jak się zamyka i odwrotnie.

Opublikowano
12 godzin temu, Lukaa5 napisał(a):

hehe musisz bo to jest prawdopodobnie twoja bolączka . Jeżeli nie ma przecieku , auto w garażu ,pod dywanikami sucho to musi być to.

Zacięta nie działająca  klapa powinna pokazać błąd w komputerze

Ale w twoim przypadku nawet jak nie pokazuje to musisz to wyeliminować z podejrzeń .

 

Niestety nie wiem gdzie jest w b9 ta klapka . Zazwyczaj jest ona zaraz obok wentylatora . 

 

 

edit .

 

chyba tutaj powinno być widać czy się otwierają

 

air intake clap.jpg

 

https://imgur.com/sC9Ul

Dzięki wielkie

Opublikowano
3 godziny temu, dekiel 13 napisał(a):

W momencie wciśnięcia przycisku słychać jak się zamyka i odwrotnie.

przycisku... obiegu zamkniętego?

Opublikowano
Teraz, pit07 napisał(a):

przycisku... obiegu zamkniętego?

Tak jak klapy się zmykają to je słychać , po za tym powinna się zapalić kontrolka na przycisku.

Odpal silnik , wyłącz radio i słuchaj wciskając ten przycisk

Opublikowano
2 minuty temu, dekiel 13 napisał(a):

Tak jak klapy się zmykają to je słychać , po za tym powinna się zapalić kontrolka na przycisku.

Odpal silnik , wyłącz radio i słuchaj wciskając ten przycisk

:) ok

Opublikowano (edytowane)

Ja  bym zajrzał pod maskę i zobaczył na podszybiu pod plastikiem przy wycieraczkach czy się nie zatkały odpływy i tam nie stoi woda. Jak już zdejmiesz te plastiki to będziesz widział czy żaluzje od klimy się nie zacięły. Szukasz od strony pasażera przy prawym nadkolu. Tu jest zdjęcie z nr 1 jak to wyglada. Na drugim zdjęciu to nr 6 

19037101-9212-4101-BF94-9CAF37336B43.png

04D74194-6005-4363-86B8-14114160D574.png

1450F4D2-EE62-4461-AA46-EEBB25D001EA.png

Edytowane przez RaV22K
Opublikowano (edytowane)

Może tez być sensor od wilgotności kopnięty. Który jest również przy wejściu powietrza do kabiny (patrz jak wyżej) 

8216B1B2-2D7C-46F6-8284-AD18A1BEF65F.png

Edytowane przez RaV22K
Opublikowano
W dniu 4.03.2023 o 07:14, RaV22K napisał(a):

Ja  bym zajrzał pod maskę i zobaczył na podszybiu pod plastikiem przy wycieraczkach czy się nie zatkały odpływy i tam nie stoi woda. Jak już zdejmiesz te plastiki to będziesz widział czy żaluzje od klimy się nie zacięły. Szukasz od strony pasażera przy prawym nadkolu. Tu jest zdjęcie z nr 1 jak to wyglada. Na drugim zdjęciu to nr 6 

19037101-9212-4101-BF94-9CAF37336B43.png

04D74194-6005-4363-86B8-14114160D574.png

1450F4D2-EE62-4461-AA46-EEBB25D001EA.png

dzięki za schematy,
wczoraj sprawdzałem;

nie słychać było włączenia obiegu zamkniętego, tylko taki mały, krótki stuk, tak jakby silnik próbował (ale to subiektywna obserwacja bo tego się spodziewałem)
po demontażu plastików pod maską widać dwie zamknięte klapy, ręcznie je otwarłem i widać było filtr.
podczas jazdy słychać z okolic schowka cichy świst (wtedy kiedy włącza się sprężarka (chyba)), nie słychać tego gdy włączam np. ogrzewanie
widziałem też od maski taką zamknięta klapę z boku filtra, nr 3 na tym schemacie
 

Opublikowano

szyby już nie parują, dobrze, że to nie wilgoć tylko klapy

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...