Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, przemolll napisał(a):

Mam pomysł by zostać przy arp ale przejść na m11. Najlepiej było by przerobić na m12 z diesla bo tam troszkę większe  ciśnienia panują ?

widziałem też że na fmic są jakieś szpilki m10 arp extrem czy coś takiego.

ale to się zobaczy co i jak 

I tak musisz zdjąć głowicę, więc jak już robić to konkretnie, raz a porządnie ;)

ciekawe czy to szpilki się wyciągnęły czy coś innego się przydarzyło. 

Opublikowano

Wygląda na to że się wyciągła tym bardziej tak jak mówię 2 poszły miękko..

lecz też nie wykluczam pękniętej głowicy, tulei.

Opublikowano

JPRDLE ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

W końcu coś zrobiłem do przodu😀

po 1.5 roku skończyłem montować bose wraz z centralnym głośnikiem na podszybiu i wygłuszeniem wszystkich drzwi. Różnica kolosalna na + gdyż wcześniej miałem tylko głośniki z przodu + dołożenie  czujnika alkoholu  by w niedługim czasie zrobić Flex fuel na ori sterowniku. Dołożyłem także pakiet oświetlenia drzwi czyli lampka biała i czerwona oraz klamki lecz z tym muszę coś zrobić bo słabo to ambiente świeci.  I zmieniłem w końcu nakładkę przycisku ryglowania drzwi którą kupiłem w Chinach za 20 ziko i pasuje p&p

Ogólnie chciałem oddać w tym roku złomka na malowanie ale zbyt dużo do roboty jest w środku, a mianowicie ;

fotele z b8.5 w alkantarze + podgrzewane d*py i sterowanie elektryczne

Czarna podsufitka alkantara + Boczki + deska 

zmiana radia na jakieś markowe pod bose i tutaj liczę na waszą pomoc. Nie chcę chińczyka ino no pioneera a car play.

Zrobić podświetlenie ambiente przy lampkach w podsufitce + pakiet oświetlenia nóg 

IMG_7479.jpeg

IMG_7472.jpeg

IMG_7455.jpeg

IMG_7430.jpeg

Edytowane przez przemolll
  • Lubię to 1
  • Super 2
Opublikowano

Takie podobne😃

image.thumb.png.ecad1e60af20ee8a270a8ed595e498e2.png

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, morelo napisał(a):

Takie podobne😃

image.thumb.png.ecad1e60af20ee8a270a8ed595e498e2.png

Też miałem plan tam dać ale stwierdziłem że w schowku będzie oki 😀

Tradycja musi być czyli coś się pomodliło to teraz Trza było naprawić:/

rozciekł się magiel a w sumie to listwa zardzewiała więc magiel poszedł do regeneracji.

nie chciałem magla z półki tylko chciałem by mój zrobili, wymienili listwę na nową oraz ślimak nowy. Do tego doszedł kpl drążków i końcówek meyle he oraz płyn total LHM plus.

 Na dniach będęmodził hamulec z tyłu gdyż słabo wygląda tarcza 245 przy 390 z przodu 😃 do tego zimna klocków z przodu gdyż Brembo extra nie są takie extra 🤣

IMG_7563.jpeg

IMG_7532.jpeg

IMG_7526.jpeg

IMG_7523.jpeg

Edytowane przez przemolll
  • Dzięki 1
  • Super 1
Opublikowano

Cześć ile wyniosła Cię regeneracja maglownicy ? :)

 

Opublikowano
2 godziny temu, dialog napisał(a):

Cześć ile wyniosła Cię regeneracja maglownicy ? :)

 

1150 PLN 😀

Opublikowano

Ooo! Mój ulubiony mod, z zamkniętymi oczami wymieniam już maglownice 🤣

Klocki Brembo extra też Ci tak piszczą extra? :D 

Opublikowano
1 godzinę temu, BartoszSoldier napisał(a):

Ooo! Mój ulubiony mod, z zamkniętymi oczami wymieniam już maglownice 🤣

Klocki Brembo extra też Ci tak piszczą extra? :D 

Dokładnie 🤣 hamują ok ale nie na moją jazdę 🤣

Opublikowano (edytowane)

@przemolll Prześledziłem twój wątek od 1 strony ,właściwie szukałem tematu który kiedyś śledziłem,kolega budował strokera ,finalnie dobił do 600+koni na etanolu,zerwało czapkę i w sumie tyle pamiętam 😅 Mając średnie pojęcie o mechanice lub w zasadzie brak tej wiedzy przy tylu przygodach podczas budowania  które miałeś to normalny zjadacz chleba zbankrutowałby prowadząc auto co chwilę do mechanika,w sumie sam miałem nie mało roboty doprowadzajac moje szlifiery(wczesniej był Bex a teraz Bfb)do stanu używalnosci po poprzednich wlascicielach.Po przeczytaniu twojej historii trochę dało mi do myślenia zanim zdążyłem kupić podobny projekt w okazyjnej cenie ,doszedłem do wniosku że nie bede w stanie sam go  serwisować na tyle ile bedzie wymagał ,przy czym jestem za tym  żeby jednak go kupić i przerobić pod siebie.Czlowiek z wiekiem staje sie chyba coraz bardziej głupi zamiast w drugą stronę 😄 Co do klocków i tarcz,tylko 320mm ale zestaw Rotinger +klocek ferodo sprawują sie dobrze ,nie piszczą,jesli chodzi o zawiechę faktycznie krążą opinie że Mastersport sie skiepscił (mimo i tak najnizszej ceny na rynku) ja wlozyłem do siebie Maxgear'a i ponad 2 lata jeżdżę bez problemowo.Jesli chodzi o jakość skrzyń biegów GJW oraz GVE bez porównania lepiej sprawuje sie gve ,zarówno na trasy (ma dłuższy 6 bieg) jak i w codziennym użytkowaniu,wybierak pracuje wzorowo.

Edytowane przez Adix84
Opublikowano (edytowane)
W dniu 3.07.2025 o 23:21, Adix84 napisał(a):

@przemolll Prześledziłem twój wątek od 1 strony ,właściwie szukałem tematu który kiedyś śledziłem,kolega budował strokera ,finalnie dobił do 600+koni na etanolu,zerwało czapkę i w sumie tyle pamiętam 😅 Mając średnie pojęcie o mechanice lub w zasadzie brak tej wiedzy przy tylu przygodach podczas budowania  które miałeś to normalny zjadacz chleba zbankrutowałby prowadząc auto co chwilę do mechanika,w sumie sam miałem nie mało roboty doprowadzajac moje szlifiery(wczesniej był Bex a teraz Bfb)do stanu używalnosci po poprzednich wlascicielach.Po przeczytaniu twojej historii trochę dało mi do myślenia zanim zdążyłem kupić podobny projekt w okazyjnej cenie ,doszedłem do wniosku że nie bede w stanie sam go  serwisować na tyle ile bedzie wymagał ,przy czym jestem za tym  żeby jednak go kupić i przerobić pod siebie.Czlowiek z wiekiem staje sie chyba coraz bardziej głupi zamiast w drugą stronę 😄 Co do klocków i tarcz,tylko 320mm ale zestaw Rotinger +klocek ferodo sprawują sie dobrze ,nie piszczą,jesli chodzi o zawiechę faktycznie krążą opinie że Mastersport sie skiepscił (mimo i tak najnizszej ceny na rynku) ja wlozyłem do siebie Maxgear'a i ponad 2 lata jeżdżę bez problemowo.Jesli chodzi o jakość skrzyń biegów GJW oraz GVE bez porównania lepiej sprawuje sie gve ,zarówno na trasy (ma dłuższy 6 bieg) jak i w codziennym użytkowaniu,wybierak pracuje wzorowo.

Nie ma czegoś takiego jak projekt w okazyjnej cenie 😀 to się szybko zemści.

chłopaki b7 2.7bit sprzedają po 60k 

moj myślę że min 45k

co do skrzyni wszytko jasne. Każda skrzynia 02x powyżej 600nm pada. Jest to potwierdzone u właścicieli co mają włożone 2.7 i maja 600nm + mówię tu o przepince biegów przy 7500obr 😀

wyjście z tej sytulacji jest tylko jedno montaż skrzynia 03a gdyż ma potrójne synschronizatory na każdym biegu ale jest jedno ale. Są to skrzynie przeważnie z tdi co po prostu zabija osiągi auta albo jest jedyne słuszne wyjście ale bardzo drogie czyli napędy z rs4 b7. Siedzi tam skrzynia 03a ale dużo lepsze przełożenie niż ta z diesla.

z nowości w temacie upgrade spowalniaczy. Wstyd pokazywać na czym jeździłem ale tak to jest jak nie ma się czasu.

 

 

IMG_7636.jpeg

IMG_7639.jpeg

IMG_7640.jpeg

IMG_7642.jpeg

IMG_7643.jpeg

IMG_7638.jpeg

IMG_7644.jpeg

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

No teraz pięknie wygląda.

Opublikowano
3 godziny temu, Gorczyk napisał(a):

No teraz pięknie wygląda.

No oby też tak hamowało 😀 ale na tył jest inny plan ale problem z zaciskami z r8 tzn ręczny ciężko dostać a jak jest to 2 zaciski 4k

  • wow 1
Opublikowano

Dzieje się :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...