Wojtek 31 Opublikowano 11 Lutego 2023 Opublikowano 11 Lutego 2023 Witam grupę i proszę o pomoc. Wymieniłem aku na Amege 7 105 ah 960 A i nie mam pojęcia jak go zakodować ? jeśli ktoś ma pomysł jak to zrobić to bardzo proszę o pomoc ?
Wojtek 31 Opublikowano 11 Lutego 2023 Autor Opublikowano 11 Lutego 2023 Poprzedni miał 105 ah 950 A . To był orginalny od nowości auta
Wojtek 31 Opublikowano 11 Lutego 2023 Autor Opublikowano 11 Lutego 2023 Nie. Nowy jest zwykły nie agm
Wojtek 31 Opublikowano 11 Lutego 2023 Autor Opublikowano 11 Lutego 2023 No ten mi się trafił w dobrych pieniądzach
Wojtek 31 Opublikowano 11 Lutego 2023 Autor Opublikowano 11 Lutego 2023 Niektórzy też zakładają zwykle i jeżdżą. Wiesz jak tego zakodować ?
Muskel1 Opublikowano 11 Lutego 2023 Opublikowano 11 Lutego 2023 To, że jeżdżą nie oznacza, że jest tak jak powinno.
lordkliczko Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 mam tą samą sytuację co kolega z tym, że... samochód już kupiłem z niezakodowanym akumulatorem niestety nie AGM, ale o tych samych parametrach co był. Akumulator to VARTA, jak go zakodować jeśli nie mam na nim numer seryjnego akumulatora? Ktoś zerwał tą naklejkę. Dodam, że mam start - stop i działa poprawnie, a chyba nie powinien?
Muskel1 Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 Skąd wiesz jakie parametry miał poprzedni aku?
lordkliczko Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 Odczytałem w VCDS z kodowania + sprawdziłem sobie w ETC'e jaki powinien być.
Muskel1 Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) 7 minut temu, lordkliczko napisał(a): Dodam, że mam start - stop i działa poprawnie, a chyba nie powinien? S/S będzie działał także na zwykłym aku (do pewnego czasu), ale skróci to jego żywot. Dlatego w autach z s/s powinno stosować się akumulatory AGM, bo są one przystosowane do częstego rozruchu silnika. Edytowane 12 Lutego 2023 przez Muskel1 1
lordkliczko Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): S/S będzie działał także na zwykłym aku (do pewnego czasu), ale skróci to jego żywot. Dlatego w autach z s/s powinno stosować się akumulatory AGM, bo są one przystosowane do częstego rozruchu silnika. Dlatego teraz go dezaktywowałem , ale niestety akumulator na pewno już zdążył przez to oberwać. Chciałbym go poprawnie zakodować, bo wyskoczył mi na FIS komunikat o słabym akumulatorze czy coś w tym stylu. Planuję go naładować prostownikiem do pełna, a następnie zakodować. Tylko jak to zrobić bez tej naklejki?
Muskel1 Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) Jeżeli masz aku nie AGM 110 Ah: 4F0915105D VA0 2702021232 lub 8K0915105F VA0 280419J12X Edytowane 12 Lutego 2023 przez Muskel1
lordkliczko Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) Czyli zrobić tak jak myślę? Naładować do pełna i wklepać te dane co podałeś? Akumulator mam - 8KO915105 F Edytowane 12 Lutego 2023 przez lordkliczko nr aku
Muskel1 Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 Najpierw naładować poza autem dopiero zamontować i zakodować aku w systemie. Jeżeli najpierw zakodujesz i wyciągniesz do naładowania poza autem, to system zarządzania energią (BEM) nie zarejestruje procesu ładowania. 1
lordkliczko Opublikowano 12 Lutego 2023 Opublikowano 12 Lutego 2023 8 minut temu, Muskel1 napisał(a): Najpierw naładować poza autem dopiero zamontować i zakodować aku w systemie. Jeżeli najpierw zakodujesz i wyciągniesz do naładowania poza autem, to system zarządzania energią (BEM) nie zarejestruje procesu ładowania. Dziękuję za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się