Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrząd 1.8T wałek ssący


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

kupiłem a4 b7 1.8t BFB jak jeździłem podczas zakupu jakoś wydawało mi się że mułowato jedzie ale wytłumaczył mi sprzedający ze "quattro i 163 konie to nie będzie jechać" wcześniej jeździłem 1.8tq zrobione na 200 i szło jak pocisk :) Mianowicie wróciłem do domu i sprawdzam blędy a tutaj pojawił się drugi i trzeci błąd, pierwszy juz był wcześniej, auto ma lpg wiec pewnie przez to? Check sie nie zapalił

16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM 
            P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent
16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake) 
            P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - Intermittent


intake w grupie 93, ma -8, rozrząd ustawiony na znaki jest ok, prosze o podpowiedź


image.png.5f565b3b9de26b2a40893c510f80453d.png
image.png.10690c9cef60d2961187ce102405c3e6.png
image.png.866f6e483013a637b62e5fe5c42e6fd8.png

 

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez KingRaider
log
Opublikowano

Zasysa korek oleju? -8 niby poza tolerancją ale jeszcze nie dramat. 

Opublikowano (edytowane)

16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent

Brak kata lub zuzyty


16891 - Idle Control System RPM 
            P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent

Obroty w adaptacji podniesione na maksa lub silnik zasysa jakies lewe powietrze


16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake) 
            P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - Intermittent

Napinacz chinol lub cos innego z nim jest nie tak. 

 

Zaden z tych bledow nie jest spowodowany przez lpg 

 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Mam cały napinacz używany, z poprzedniej b7, ori tylko wytarty, przełożenie samej cewki to dobry pomysł aby sprawdzić? Czy cewek się raczej nie przekłada ?

Opublikowano

Sama cewka raczej nie ma powiązania z tym błędem. 

Opublikowano

Sensowny napinacz ze zmienną fazą to gdzie szukać ? Bo widzę jest strasznie dużo jakoś teraz takich po 300-500zł a kiedyś to coś około 1500 (?) kosztował?

Opublikowano

Kupić zwykły i wyłączyć to gówno w sofcie. Spokój na wieki. 

Opublikowano

Zrób najpierw logi i sprawdz kata a nie uczepiłeś się tego napinacza bo on przyczyną słabej mocy raczej nie jest.

Opublikowano

Ok, logi zrobię, a kata jak sprawdzę ? Chyba tylko fizycznie ?

Opublikowano

Proszę również o informację jakie pary grup zrobić

Opublikowano

Proszę sobie przeczytac podwieszony temat w dziale diagnostyka. 

Opublikowano

Po logach wygląda nieżle, przepływka troche zaniża ale to nie powód braku mocy, lpg do podregulowania.

Opublikowano

Czyli po prostu może moje odczucia są złe, bo jak po logach w miarę jedzie to może po przesiadce z 170 konnego diesla w ośce wydaje mi sie ze lepiej powinno sie zbierać :)

Opublikowano

pojeździłem i poza tym że brakuje kompresji, podejrzenie upg i pęknięcie głowicy, bo puchną przewody , to przy ustawieniu rozrzadu robi się rozjazd, czy mozliwe ze jest przestawione o 1 rolkę ? @soul87 Podpowiedział że 1 ząbek to raczek 18-20kw, ale no ciekawe czemu tak sie dzieje, az tak "uwalony" napinacz ze działa jak chce?

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano
25 minut temu, KingRaider napisał(a):

pojeździłem i poza tym że brakuje kompresji, podejrzenie upg i pęknięcie głowicy, bo puchną przewody , to przy ustawieniu rozrzadu robi się rozjazd, czy mozliwe ze jest przestawione o 1 rolkę ? @soul87 Podpowiedział że 1 ząbek to raczek 18-20kw, ale no ciekawe czemu tak sie dzieje, az tak "uwalony" napinacz ze działa jak chce?

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Jeden ząbek na łańcuchu to około 20kw. Na pasku połowę mniej 

Opublikowano

Dokonałem kolejnego loga, z rana, ale dopisałem go do poprzedniego trzeba pod linkiem zjechac na dół na dzisiejszy log, podczas działania fazatora +17, grupa 93 stale -10, teraz pytanie co w którą stronę przestawić żeby było dobrze :) ? rozrząd z tego co sprawdzałem to ustawiony jest na znaki, czyzby był na tyle wyciągnięty łańcuch że on powoduje takie zmiany ? Ślizgi ładne, napinacz da się wcisnąć ale to też na zimnym silniku

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano

Podmień czujnik położenia wałka. Kiedyś z zamiennika valeo przekłamywał mi o 13 i prawie osiwiałem zanim do tego doszedłem.

Opublikowano (edytowane)

Podmienię, a podpowie ktoś jak to działa? Chodzi mi o te wartości w grupie 90 jest 0,-1,-2 a czujnik jest na drugim walku i w grupie 93 gdzie jest -10,tak?

 

Chociaz na opisie jest ze intake, to jest ze -10 jest ssący ustawiony, a w grupie 90 jest sterowanie napinacza? Może po prostu jest łańcuch wyciągnięty i się coś pierniczy, chociaż skoro na wale znak jest ok, na pokrywce jest ok i walki też są na znakach to jakim cudem jest -10 :) chyba że ząbek na górnym kole aż tak nie wpływa na przestawienie znaków a wartość będzie -10

Edytowane przez KingRaider

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...