KingRaider Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) Cześć, kupiłem a4 b7 1.8t BFB jak jeździłem podczas zakupu jakoś wydawało mi się że mułowato jedzie ale wytłumaczył mi sprzedający ze "quattro i 163 konie to nie będzie jechać" wcześniej jeździłem 1.8tq zrobione na 200 i szło jak pocisk Mianowicie wróciłem do domu i sprawdzam blędy a tutaj pojawił się drugi i trzeci błąd, pierwszy juz był wcześniej, auto ma lpg wiec pewnie przez to? Check sie nie zapalił 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - Intermittent intake w grupie 93, ma -8, rozrząd ustawiony na znaki jest ok, prosze o podpowiedź Log #668052 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 1 Marca 2023 przez KingRaider log
przem8 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 Zasysa korek oleju? -8 niby poza tolerancją ale jeszcze nie dramat.
KingRaider Opublikowano 1 Marca 2023 Autor Opublikowano 1 Marca 2023 Korka nie zasysa, podskakuje 333135031_6066365130065481_1991614821058709444_n.mp4
soul87 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent Brak kata lub zuzyty 16891 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent Obroty w adaptacji podniesione na maksa lub silnik zasysa jakies lewe powietrze 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - Intermittent Napinacz chinol lub cos innego z nim jest nie tak. Zaden z tych bledow nie jest spowodowany przez lpg Edytowane 1 Marca 2023 przez soul87
KingRaider Opublikowano 1 Marca 2023 Autor Opublikowano 1 Marca 2023 Mam cały napinacz używany, z poprzedniej b7, ori tylko wytarty, przełożenie samej cewki to dobry pomysł aby sprawdzić? Czy cewek się raczej nie przekłada ?
soul87 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 Sama cewka raczej nie ma powiązania z tym błędem.
KingRaider Opublikowano 1 Marca 2023 Autor Opublikowano 1 Marca 2023 Sensowny napinacz ze zmienną fazą to gdzie szukać ? Bo widzę jest strasznie dużo jakoś teraz takich po 300-500zł a kiedyś to coś około 1500 (?) kosztował?
przem8 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 Kupić zwykły i wyłączyć to gówno w sofcie. Spokój na wieki.
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 Zrób najpierw logi i sprawdz kata a nie uczepiłeś się tego napinacza bo on przyczyną słabej mocy raczej nie jest.
KingRaider Opublikowano 1 Marca 2023 Autor Opublikowano 1 Marca 2023 Ok, logi zrobię, a kata jak sprawdzę ? Chyba tylko fizycznie ?
KingRaider Opublikowano 1 Marca 2023 Autor Opublikowano 1 Marca 2023 Proszę również o informację jakie pary grup zrobić
przem8 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 Proszę sobie przeczytac podwieszony temat w dziale diagnostyka.
KingRaider Opublikowano 1 Marca 2023 Autor Opublikowano 1 Marca 2023 115, 118 Log #668198 LOG.TUNEZILLA.COM 3,20: Log #668201 LOG.TUNEZILLA.COM 2:33 Log #668202 LOG.TUNEZILLA.COM LPG Log #668203 LOG.TUNEZILLA.COM proszę o analize
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2023 Opublikowano 1 Marca 2023 Po logach wygląda nieżle, przepływka troche zaniża ale to nie powód braku mocy, lpg do podregulowania.
KingRaider Opublikowano 3 Marca 2023 Autor Opublikowano 3 Marca 2023 Czyli po prostu może moje odczucia są złe, bo jak po logach w miarę jedzie to może po przesiadce z 170 konnego diesla w ośce wydaje mi sie ze lepiej powinno sie zbierać
KingRaider Opublikowano 12 Marca 2023 Autor Opublikowano 12 Marca 2023 pojeździłem i poza tym że brakuje kompresji, podejrzenie upg i pęknięcie głowicy, bo puchną przewody , to przy ustawieniu rozrzadu robi się rozjazd, czy mozliwe ze jest przestawione o 1 rolkę ? @soul87 Podpowiedział że 1 ząbek to raczek 18-20kw, ale no ciekawe czemu tak sie dzieje, az tak "uwalony" napinacz ze działa jak chce? Log #671484 LOG.TUNEZILLA.COM
soul87 Opublikowano 12 Marca 2023 Opublikowano 12 Marca 2023 25 minut temu, KingRaider napisał(a): pojeździłem i poza tym że brakuje kompresji, podejrzenie upg i pęknięcie głowicy, bo puchną przewody , to przy ustawieniu rozrzadu robi się rozjazd, czy mozliwe ze jest przestawione o 1 rolkę ? @soul87 Podpowiedział że 1 ząbek to raczek 18-20kw, ale no ciekawe czemu tak sie dzieje, az tak "uwalony" napinacz ze działa jak chce? Log #671484 LOG.TUNEZILLA.COM Jeden ząbek na łańcuchu to około 20kw. Na pasku połowę mniej
KingRaider Opublikowano 18 Marca 2023 Autor Opublikowano 18 Marca 2023 Dokonałem kolejnego loga, z rana, ale dopisałem go do poprzedniego trzeba pod linkiem zjechac na dół na dzisiejszy log, podczas działania fazatora +17, grupa 93 stale -10, teraz pytanie co w którą stronę przestawić żeby było dobrze ? rozrząd z tego co sprawdzałem to ustawiony jest na znaki, czyzby był na tyle wyciągnięty łańcuch że on powoduje takie zmiany ? Ślizgi ładne, napinacz da się wcisnąć ale to też na zimnym silniku Log #673274 LOG.TUNEZILLA.COM
przem8 Opublikowano 18 Marca 2023 Opublikowano 18 Marca 2023 Podmień czujnik położenia wałka. Kiedyś z zamiennika valeo przekłamywał mi o 13 i prawie osiwiałem zanim do tego doszedłem.
KingRaider Opublikowano 18 Marca 2023 Autor Opublikowano 18 Marca 2023 (edytowane) Podmienię, a podpowie ktoś jak to działa? Chodzi mi o te wartości w grupie 90 jest 0,-1,-2 a czujnik jest na drugim walku i w grupie 93 gdzie jest -10,tak? Chociaz na opisie jest ze intake, to jest ze -10 jest ssący ustawiony, a w grupie 90 jest sterowanie napinacza? Może po prostu jest łańcuch wyciągnięty i się coś pierniczy, chociaż skoro na wale znak jest ok, na pokrywce jest ok i walki też są na znakach to jakim cudem jest -10 chyba że ząbek na górnym kole aż tak nie wpływa na przestawienie znaków a wartość będzie -10 Edytowane 18 Marca 2023 przez KingRaider
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się