Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana radia na nie oryginalne w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wiem ze temat pewnie wielokrotnie przerabiany, ale przeszukujac internet nie znalazlem rozwiazania, dlatego zwracam sie z prosba o pomoc, poniewaz nie za bardzo wiem jak to ugryzc.

Chcialbym podlaczyc w swojej A4 radio PIONEER, na zdjeciach przedstawiam wszystko co mam do podlaczenia radia. Jedyne co moge powiedziec to po kilku probach podlaczenia radia w roznych konfiguracjach, czyli mala z auta do tej z radia i duza z auta poprzez te czerwone az do brazowej wpietej do kostki radia brak jakiego kolwiek dzwieku(przod i tyl). Druga sprawa to po wpieciu anteny w obu konfiguracjach czyli czarna z auta przez ta srebrna przedluzke lub zolta fakra z auta z zielona przedluzka po probie wyszukania jakiejkolwiek stacji radio leci w kolko nie znajdujac zadnej stacji tak jakby antena wogole nie byla podlaczona. Z gory dziekuje za pomoc i mam nadzieje, ze ktos doradzi co z czym polaczy, zeby radio w pelni dzialalo.

20230301_201456.jpg

20230301_212257.jpg

20230301_212320.jpg

20230301_212358.jpg

20230301_212408.jpg

20230301_212422.jpg

20230301_212442.jpg

20230301_212454.jpg

20230301_212616.jpg

20230301_212657.jpg

Opublikowano (edytowane)

Masz system Bose?

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

tak jest to system bose zapomnialem napisac

Opublikowano

Musisz podać sygnał do wzbudzania wzmacniacza. Z oryginalnej wiązki tego nowego radia (przewód Remote Control) na zaznaczony przewód adaptera.

Radio nie OEM nie będzie działało, musisz zastosować tzw. separator.

Screenshot_20230301_224634_Opera.jpg

Screenshot_20230301_224656_Opera.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, JM89 napisał(a):

Chcialbym podlaczyc w swojej A4 radio PIONEER,

z ciekawości jakie dokładnie radio podłączasz ?

Opublikowano

Super radio ożyło w sumie moglem sie domyslic po kolorze tych kabli zeby je polaczyc. Mam jescze jedno pytanie, czy separator ze zdjecia bedzie dobry a jezeli tak to gdzie ewentualnie powinienem wpiac ten niebieski kabelek?

61Wy6KKzmLL._AC_SX679_.jpg

Opublikowano

Radio to nic specjalnego PIONEER DMH-G220BT.  Potrzebowalem auto w kombi tylko na dojazd do pracy i ewentualnie wozic ze soba narzedzia tym autem a w oryginalnym radiu odtwarzacz cd byl uszkodzony i nie ma sensu inwestowac w drogi sprzet

Opublikowano (edytowane)

Nie no radio masz jak najbardziej dobre. Ja tak zapytałem bo szukam fajnego radia właśnie w starym stylu tzn było by super aby był tam wyświetlacz duży 2din i z tym problemu nie ma ale zależy mi na fizycznych przyciskach.... te współczesne dotyki to ciężko używać tego bezpiecznie podczas jazdy.... Jeżeli nie da rady to zastanawiam sie nad sony wx 800ui, oczywiście jest  rns e ale to trochę zbyt droga zabawka która z racji lat może przestać działać...

 

Wkleił byś fotkę jak to radio wygląda w konsoli?

Edytowane przez sahipp
Opublikowano
5 godzin temu, JM89 napisał(a):

Super radio ożyło w sumie moglem sie domyslic po kolorze tych kabli zeby je polaczyc. Mam jescze jedno pytanie, czy separator ze zdjecia bedzie dobry a jezeli tak to gdzie ewentualnie powinienem wpiac ten niebieski kabelek?

61Wy6KKzmLL._AC_SX679_.jpg

Separator będzie dobry ale nie spodziewaj się cudów. Na nieoryginalnym radiu zasięg zawsze będzie marny. 

Separator podłączasz do przewodu opisanego jako ANT. Jeżeli takiego nie masz, to także pod Remote. 

Opublikowano
4 godziny temu, sahipp napisał(a):

Nie no radio masz jak najbardziej dobre. Ja tak zapytałem bo szukam fajnego radia właśnie w starym stylu tzn było by super aby był tam wyświetlacz duży 2din i z tym problemu nie ma ale zależy mi na fizycznych przyciskach.... te współczesne dotyki to ciężko używać tego bezpiecznie podczas jazdy.... Jeżeli nie da rady to zastanawiam sie nad sony wx 800ui, oczywiście jest  rns e ale to trochę zbyt droga zabawka która z racji lat może przestać działać...

 

Wkleił byś fotkę jak to radio wygląda w konsoli?

 

20230302_051250.jpg

Opublikowano
8 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Separator będzie dobry ale nie spodziewaj się cudów. Na nieoryginalnym radiu zasięg zawsze będzie marny. 

Separator podłączasz do przewodu opisanego jako ANT. Jeżeli takiego nie masz, to także pod Remote. 

Dziekuje bardzo za pomoc pewnie zaplacil bym pare groszy za ta bzdure gdybym podjechal do jakiegos serwisu zeby mi to podlaczyli. A znasz sie moze na sterowaniu climatronika? to juz inny temat, ale byc moze bedziesz mogl mi pomoc.

Opublikowano

Wszystko zależy od tego co to za problem. 

Opublikowano
16 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Wszystko zależy od tego co to za problem. 

Jest to problem mechaniczny, podczas wymiany radia postanowilem wyczyscic przyciski klimatronica poniewaz przycisk auto po stronie pasazera byl dosc mocno przybrudzony i nie odbijal, ale niestety podczas czyszczenia wyskoczyla jedna rolka od regulacji temperatury foteli ale kiedy probowalem ja zlozyc spowrotem wyskoczyla ta z 2 strony, wiec poprostu ustawilem je w tej samej pozycji bodajze 0 wcisnalem plastikowe elementy wraz ze sprezynka i zablokowalem tymi walcami na koncu. Niestety juz po odpaleniu auta fotele z regulacja w pozycji 0 zaczely grzac i tak od 0 do 6 nie ma mozliwosci ich wylaczenia i teraz mam pytanie jak powinienem zlozyc te rolki poprawnie, poniewaz jest to dosc uciazliwe fotele grzeja dosc mocno co przeszkadza podczas jazdy a przy tej pogodzie nie moge wylaczyc klimy calkowicie poniewaz szyby automatycznie zaczynaja parowac  zreszta niekiedy rano jest jeszcze szron na szybach wiec klima musi chodzic.

Opublikowano

Ciężko teraz będzie trafić na ustawienia potencjometrów (rolek(. Metodą prób i błędów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...