skwaru 23 0 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Witam Od jakiegoś czasu mam taki problem autko długo kreci tak jakby nie dostawało paliwa , nie dzieje się to regularnie , bez znaczenia czy zimno czy ciepło nieraz cały tydzień kreci normalnie a niekiedy po jeździe postoi 10 -15 minut i znów kręci jak by nie dostawał paliwa Komputer nie wywala żadnych błędów , świece sprawne wymienione na nówki szukałem po całym internecie ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć może ktoś miał taki przypadek ? Autko jak w podpisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Opiłki na sitku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 8 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Masz na myśli sitko na zaworze na Listwie CR ? Tego nie wykręcałem , ale jak by tu był problem to chyba auto by nie jechało tak jak trzeba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Sitko na zaworze dozującym na pompie CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 8 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 12 minut temu, Muskel1 napisał(a): Sitko na zaworze dozującym na pompie CR. masz na myśli to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 To jest zawór regulacji ciśnienia na szynie. Mam na myśli zawór dozujący na pompie CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 8 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 30 minut temu, Muskel1 napisał(a): To jest zawór regulacji ciśnienia na szynie. Mam na myśli zawór dozujący na pompie CR. Nie sprawdzałem , ale teraz to nie wiem czy chce to sprawdzać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 8 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Jak mniemam bo nie za bardzo wiem co oni mówili ale wywnioskowałem że w takiej sytuacji to raczej trzeba cały układ czyścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Pompa, wtryski filtry do wymiany. Reszta do płukania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 8 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 19 minut temu, Muskel1 napisał(a): Pompa, wtryski filtry do wymiany. Reszta do płukania. Jak by tak miało być to aż tak bardzo mi to nie przeszkadza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Tak się zastanawiam bo przecież jest jakaś pompa która dobija ciśnienie w układzie i może tu jest problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Zdemontuj wreszcie ten filtr na listwie a będziesz wiedział. Jak tam są opiłki to masz cały układ do wymiany, z wyjątkiem przewodów i baku, które da się wypłukać. Jak Ci to nie przeszkadza to jeździj tak dalej, lejące wtryski z pewnością efektywnie wypalą Ci dziurę w tłoku i silnik pójdzie na żyletki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 2 godziny temu, skwaru 23 napisał(a): Tak się zastanawiam bo przecież jest jakaś pompa która dobija ciśnienie w układzie i może tu jest problem ? Pompa CR nabija ciśnienie na rail i to ona opiłkuje. Na pompie siedzi zawór dozujący a pod nim sitko. Wymontuj ten zawór i sprawdź czy są opiłki. Jeżeli masz opiłki to pompa CR jest zatarta i nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia na rail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 No to sprawdziłem opiłków brak sprawdzałem też magnesem nic Jakieś inne pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Sprawdź jakie jest ciśnienie na rail w czasie rozruchu i w czasie pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Rozumiem że mogę to sprawdzić VCDS ? Możesz podpowiedzieć gdzie i jak to dokładnie sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 W rozszerzonych blokach pomiarowych w sterowniku silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 oki tak myślałem tylko tam jest sporo opcji którą konkretnie wybrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Wyszukujesz wartość wysokiego ciśnienia paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaru 23 0 Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 ok zaraz pójde do garażu , tylko tak myślę , ze jak zapala normalnie to ciśnienie może być ok przy rozruchu , to by trzeba sprawdzać jak jest problem z odpaleniem , tylko trzeba by cały czas mieć komputer podpiety bo nie wiadomo kiedy może to nastąpić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się