Muskel1 Opublikowano 9 Marca 2023 Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) Tu opisałem trochę co i jak Edytowane 9 Marca 2023 przez Muskel1
skwaru 23 Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Opublikowano 9 Marca 2023 Jedyne co udało mi się znaleźć z wysokiego ciśnienia To na biegu jałowym
Muskel1 Opublikowano 9 Marca 2023 Opublikowano 9 Marca 2023 (edytowane) Co znaczy na zapłonie? Musisz zlogować moment kręcenia rozrusznika w czasie startu silnika. W linku wyżej masz podane co i jak. Edytowane 9 Marca 2023 przez Muskel1
skwaru 23 Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Opublikowano 9 Marca 2023 Jak wróciłem z garażu to dopiero zobaczyłem co napisałeś , może w sobotę będe mial czas to popróbuje Na razie dzięki za zainteresowanie tematem
marian32 Opublikowano 11 Marca 2023 Opublikowano 11 Marca 2023 W dniu 8.03.2023 o 17:01, skwaru 23 napisał(a): Witam Od jakiegoś czasu mam taki problem autko długo kreci tak jakby nie dostawało paliwa , nie dzieje się to regularnie , bez znaczenia czy zimno czy ciepło nieraz cały tydzień kreci normalnie a niekiedy po jeździe postoi 10 -15 minut i znów kręci jak by nie dostawał paliwa Komputer nie wywala żadnych błędów , świece sprawne wymienione na nówki szukałem po całym internecie ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć może ktoś miał taki przypadek ? Autko jak w podpisie Witam Miałem kiedyś dokładnie tak samo i okazało się że miałem pęknięta taką sprężynkę w zaworze egr jak odkręcisz czarną pokrywkę na egr to zobaczysz jest średnicy około 2cm.
skwaru 23 Opublikowano 11 Marca 2023 Autor Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, marian32 napisał(a): Witam Miałem kiedyś dokładnie tak samo i okazało się że miałem pęknięta taką sprężynkę w zaworze egr jak odkręcisz czarną pokrywkę na egr to zobaczysz jest średnicy około 2cm. Cześć o widzisz trzeba będzie sprawdzić ? A powiedz da się ją dokupić , może dopasować od czegoś czy trzeba kupić cały EGR? Edytowane 11 Marca 2023 przez skwaru 23
marian32 Opublikowano 13 Marca 2023 Opublikowano 13 Marca 2023 Znalezienie samej sprężynki nie było łatwe i aby nie wchodzić w większe koszty np kupując używany cały egr znajomy ślusarz mi dorobił taką oczywiście z odpowiedniego drutu sprężynującego i jest wszystko ok, a było to około 2 lata temu. Warto też przyjrzeć się samej zębatce może ją coś też blokować i klapka nie wraca a objaw dokładnie taki jak u Ciebie i zero błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się