Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciagle widoczny dym z wydechu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej wszystkim. Czy to normalne ze nagrzany silnik tak cały czas kopci? 

Opublikowano

Nie normalne. Czym śmierdzi ten dym?

Najprawdopodobniej spala olej.

Opublikowano

Właśnie niczym specjalnym, jak normalne spaliny. Jest to dym tylko jak stoję. W trakcie jazdy nic nie ma. Jestem nowym nabywcą jego i może niepotrzebnie robię sobie obawy 

Opublikowano

Ile czasu masz to auto? Kontrolujesz ubytki oleju?

Opublikowano

Mam go od 2 tygodni. Olej wymieniałem w zeszłym tygodniu wiec będzie to monitorowane na bierząco 

Opublikowano

Główne pytanie, czy przez zimno na dworze tak może być. Bo w trakcie jazdy nie ma nic prawie widocznego a tylko stojąc zauważyłem ślady takiego wydechu 

Opublikowano

Jeżeli na kostce robią sie jasne plamy, to jest to kondensacja wody w wydechu. Przyłóż białą kartkę A4 do wydechu i zobacz jakiego koloru krople będą, i czy będą tłuste.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
55 minut temu, Langista napisał(a):

Jeżeli na kostce robią sie jasne plamy, to jest to kondensacja wody w wydechu. Przyłóż białą kartkę A4 do wydechu i zobacz jakiego koloru krople będą, i czy będą tłuste.


Na kostce czyli na ziemi z plam tak? Widziałem może z 2 razy jak leciała woda jakaś z wydechu. To normalne? Jak będzie kartka tłusta to co to może oznaczać? Czy może być tez po prostu czysta dalej? Dziś po pracy to sprawdzę na pewno 

Opublikowano

Mi to wygląda na skondensowaną parę wodną ...?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak na kartce będziesz miał po chwili ewidentnie czarne, tłuste plamy z sadzy to olej, jak szare mokre krople to para wodna. Płynu chłodniczego nie ubywa?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
39 minut temu, Langista napisał(a):

Jak na kartce będziesz miał po chwili ewidentnie czarne, tłuste plamy z sadzy to olej, jak szare mokre krople to para wodna. Płynu chłodniczego nie ubywa?

Dzięki za informacje, sprawdzę to. Co do płynu to nie widziałem by go ubywało. Będę także to kontrolował 

Opublikowano

Ogólnie kondensacja wody w wydechu jest normalna ale przy rozgrzewającym sie silniku i jest to zazwyczaj zauważalne tylko na chwilę, w trakcie jego rozgrzewania się, a nie kiedy silnik już się rozgrzeje, także coś tu jest nie tak. Jaki masz kod silnika? Jaki olej jest zalany? Czy mechanik, który wymieniał olej komentował go w jakiś sposób?

Opublikowano

Ogólnie kartka jest w pełni czysta, stałem tak z kilka minut i nic śladu na niej nie ma ?

Opublikowano
16 godzin temu, Langista napisał(a):

Ogólnie kondensacja wody w wydechu jest normalna ale przy rozgrzewającym sie silniku i jest to zazwyczaj zauważalne tylko na chwilę, w trakcie jego rozgrzewania się, a nie kiedy silnik już się rozgrzeje, także coś tu jest nie tak. Jaki masz kod silnika? Jaki olej jest zalany? Czy mechanik, który wymieniał olej komentował go w jakiś sposób?


co do kodu silnika to będę musiał to sprawdzić jeszcze, olej z tego co pamietam to mechanik mówił 5w30 motul. Mechanik który wymieniał mówił ze w świetnym stanie mam samochód i silnik oraz fajnie niski przebieg. Nie ma żadnych plam pod nim itp.

Opublikowano

Jakie przebiegi robisz tym autem?

Opublikowano
39 minut temu, Langista napisał(a):

Jakie przebiegi robisz tym autem?

Z jakieś 6 do 8k rocznie. Przeważnie praca dom i jakieś weekendy niewielkie tripy. Samochód na ten moment ma 146k przejechane 

Opublikowano

Zrób nim przez weekend dłuższą trasę, tak co byś jechał po drodze minimum godzinę bez dłuższych postojów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...