Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na biegu jałowym 2.0 tdi cglc


Waldi_82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś czasu walcze w drganiami. Drgania nie są duże odczuwalne na plecach na podłokietniku, takie mrowienie. Bardzo drży końcówka wydechu. Do tej pory wymieniłem poduszki silnika i skrzyni biegów. Nowa oryginalna plecionka wydechu. Nic to nie dało. Siknik pracuje równo. Nie ma różnicy czy sprzęgło wcisnę. Nie mam porównania do innych a4. Dodam że nie mam tego przedniego odboju. Jak szukałem w necie to cglc były z tym odbojem ale w serwisie wyszło że u mnie tego nie było... Może powinno być? A może ten typ tak ma... Ale nie mam porównania. Przebieg 130000tys. 

Edytowane przez Waldi_82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czareq napisał(a):

Dwumas

W cglc dwumas przy 130k to lekka przesada. Wymieniałem przy 260k tylko dlatego że łożysko oporowe dzwoniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

130 tyś km to rzeczywiście sporo za wcześnie aby dwumas padł.

Auto po programie czy fabryka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Rabbi napisał(a):

130 tyś km to rzeczywiście sporo za wcześnie aby dwumas padł.

jednemu turbo padnie przy 100K drugiemu wytrzyma 350 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Waldi_82 napisał(a):

Po programie... A co to za różnica 

taka, że jak tuner dowalił Ci momentu obrotowego z samego dołu to dwumas mocno cierpi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czareq napisał(a):

taka, że jak tuner dowalił Ci momentu obrotowego z samego dołu to dwumas mocno cierpi

A widziałeś wykres? Że tak twierdzisz? Z dwumasem jest wszytko ok...

Mnie najbardziej zastanawia brak tego przedniego odboju... Czy on ma wpływ na drgania na biegu jałowym...

Edytowane przez Waldi_82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Waldi_82 napisał(a):

Po programie... A co to za różnica 

Jak pisze kolega czareq powyżej

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rabbi napisał(a):

Jak pisze kolega czareq powyżej

No a ja się pytam czy widział wykres? I czy uważa że wszyscy tunerzy to partacze? 

Z dwumasem jest wszystko ok. Soft zrobiony prawidłowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie CR jeśli jesteś pewien że dwumas ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wina braku przedniego odbojnika ,bo miałem tdi w quatro też bez niego i nic nie drgało, możliwe że w quatro nie jest potrzebny.Jak ma równe korekty to też bym się przyjrzał dwumasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty są dobre. Sprawdzałem vcds. Dwumas też był sprawdzany. To nie są duże drgania. Takie bardziej mrowienie. Mam inne diesle i czegoś takiego nie ma. Gdzieś czytałem że przy silnikach montowanych wzdłużnie zawsze są lekkie wibracje. Może przesadzam... Sam już głupieję z tym. Najgorzej że nie mam żadnego porównania do innego a4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rabbi napisał(a):

Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie CR jeśli jesteś pewien że dwumas ok.

 

W vcds sprawdzałem, wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista i wymagana i pokrywają się. Zawór dozowania paliwa ok 18%. ..Może coś jeszcze sprawdzić w vcds?

Edytowane przez Waldi_82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ciśnienie paliwa nie skacze to przy sprawnym dwumasie nie powinieneś czuć żadnych drgań.Jeśli na lewarku zmiany biegów też czuć te drgania to raczej dwumas bije.

Na jakiej podstawie twierdzisz że dwumas ok?

Był wyjęty czy tylko mechanik tak twierdzi bo nie hałasuje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Waldi_82 napisał(a):

W vcds sprawdzałem, wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista i wymagana i pokrywają się. Zawór dozowania paliwa ok 18%. ..Może coś jeszcze sprawdzić w vcds?

Zapodaj temat na fejsie , może ktoś lokalny ma dokłądnie ten sam silnik to oblukasz na parkingu czy tak samo drga. Opis drgań tego nie odda. :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Rabbi napisał(a):

Jeśli ciśnienie paliwa nie skacze to przy sprawnym dwumasie nie powinieneś czuć żadnych drgań.Jeśli na lewarku zmiany biegów też czuć te drgania to raczej dwumas bije.

Na jakiej podstawie twierdzisz że dwumas ok?

Był wyjęty czy tylko mechanik tak twierdzi bo nie hałasuje?

 

Mechanik stwierdził. Ja też robiłem różne testy wyczytane w necie i nic nie wskazuje na dwumas. No, te drgania na biegu jałowym... Ale mi nie chce się wierzyć że przy 130tys by już padło. Też nie chcę się zaraz pchać w koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, dekiel 13 napisał(a):

Zapodaj temat na fejsie , może ktoś lokalny ma dokłądnie ten sam silnik to oblukasz na parkingu czy tak samo drga. Opis drgań tego nie odda. :guma:

Nie mam Facebooka... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Waldi_82 napisał(a):

Mechanik stwierdził. Ja też robiłem różne testy wyczytane w necie i nic nie wskazuje na dwumas. No, te drgania na biegu jałowym... Ale mi nie chce się wierzyć że przy 130tys by już padło. Też nie chcę się zaraz pchać w koszty.

Daj znać jak znajdziesz przyczynę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...