TytiX 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam, mam pewien problem z A4 B5 1.9 TDI AFN, od jakiegoś czasu pojawił się spadek mocy o jakieś 40-50% auto naprawdę zamulało nie to że od jakiegoś momentu obrotów, na wszystkich obrotach, prędkośc maksymalna to jakieś 110/120 kmh zauważyłem też że kiedy mu "depnę" to o około 3 tys obrotach auto ma "cofkę" tak jak bym zdjął noge z gazu i po pół sekundy znowu wcisnął , po ponownym zgaszeniu i zapaleniu wozu problem znikał - do czasu, i tak jeżdżąc z tym problemem niestety gaszenie i zapalanie auta już nic nie pomagało. Teraz pojawił się inny problem, nie dość że auto nie odpala za 1 razem tylko za dziesiątym to jeszcze przy odpaleniu sam dodaje gazu do 2 tys obrotu . Wymieniłem filtr paliwa, turbina zregenerowana, elektrozawór (n75?), Wszystkie wężyki na nowe (dolot). Bardzo proszę o jakąś radę. Komputer wykazał 2 błędy że coś z turbiną i przekaźnik świec żarowych do wymiany. Proszę o pomoc, co mam zrobić by auto chodziło jak dawniej. Nieaktualne Teraz nasunął się inny problem, auto o dziwo "zyskało moc" lecz tylko do czasu kiedy rozgrzeje się silnik - wtedy to już całkowicie traci moc tak jak wcześniej. Aha i cały czas miga kontrolka świec żarowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Może Ci za mało pali bo w opisie profilu masz 4L/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 sporo jest info na forum z takim problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 wykonaj diagnostykę VAG-iem, zrób logi statyczne oraz dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 kolego jeżeli sam Ci robi przygazówkę to możliwości jest nie tak wiele.... zacznij od wyjęcia zaworka odcinającego paliwo i wymoczeniu go w benzynie ekstrakcyjnej, przeczyść wszystkie styki tam, pozalewaj je wd40, odczekaj i przebutuj dobrze autko miałem identyczny problem i to pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Jeśli Ci pali 4L/100 to znaczy że jeżdzisz bardzo delikatnie a delikatna jazda AFNem w większości przypadków po jakimś czasie kończy się zapieczonymi łopatkami w turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 dlatego koledze po tych zabiegach poleciłem przebutowanie auta :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TytiX 0 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Dzięki, sprawdzę to i dam odpowiedź. Jeszcze takie pytania: Gdzie jest zawór odcinający paliwo ? I gdzie jest przekaźnik świec żarowych i jakie ma oznaczenie ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 poszukaj gdzieś... jest na pewno.. nawet byłem autorem takiego tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TytiX 0 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 poszukaj gdzieś... jest na pewno.. nawet byłem autorem takiego tematu Dzięki wielkie, jutro biorę się do roboty, przeczyszczę ten zawór. Znalazłem twój temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 w porządku po to tu jesteśmy kiedyś mi ktoś pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TytiX 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Dzisiaj odkręciłem zawór odcinający paliwo w środku wyglądało wszystko ładnie, zero brudu. Potrzymałem trochę w rękach, podumałem i westchnąłem i po chwili skręciłem wszystko na nowo. Odpalam wóz.... dusi się 2..3...4.. raz odpalił, czekam aż się rozgrzeje i test drive. Ku mojemu zdziwieniu auto rwało jak szalone. Już nie ma problemu z tym że przy odpalaniu na gorącym silniku obroty same wskakiwały na 2000rpm. Tylko teraz auto ma krótką "cofkę" na 3 biegu przy 80km/h, Cofka - czyli tak jak bym zdjął nogę z gazu i po pół sekundy znowu rwie. Co to może być ? (SoMeS dzięki wielkie za pomoc :]) Jeszcze jedno pytanie: Co się stanie jeżeli bym tą sprężynke w zaworze odcinającym paliwo rozciągnął o milimetr ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 miałeś jeszcze ten zaworek przedmuchać przeczyścić jeżeli Ci się cofa to jedź na autostradę i pokręć go na wysokich obrotach z kilkanaście kilometrów... musisz tak porządnie przedmuchać turbinę btw cieszę się że pomogło :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Maj 2009, 11:07_________________________________________________ Jeszcze jedno pytanie: Co się stanie jeżeli bym tą sprężynke w zaworze odcinającym paliwo rozciągnął o milimetr ? to taka próba ograniczenia go hehe... nic się nie powinno stać i pamiętaj dobre paliwo lać bo nic innego przyczyną nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TytiX 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Właśnie wróciłem z autobany auto fakt faktem rwie lecz więcej jak 140 km/h nie pójdzie nie wiem czemu. Czy może być to przyczyną tego że wyskakuje mi ostrzeżenie(błąd?) że coś jest z ABS(świeci się i miga czerwona lampka z wykrzyknikiem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 kolego , bo tak to wrozenie z fusow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 no to zapinaj vaga, rób logi i nie jeździj tak jeżeli Ci coś na czerwono mruga... szkoda żeby Ci się coś posypało w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TytiX 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Okey jeszcze pytanie Jak zrobić reset komputera ? Chodzi mi o usunięcie błędu ABS'a. Czy wystarczy odpiąć akumulator na godz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 jak np miales uszkodzony czujnik i wymieniles to sama kontrolka zgasnie bez zadnego kasowania , a jak bedziesz mial juz kabelek i vag com to skasujesz sobie to co sie zapisalo na sterowniku , odejmowanie klemy to archaizm [br]Dopisany: 03 Maj 2009, 23:12_________________________________________________ Właśnie wróciłem z autobany auto fakt faktem rwie lecz więcej jak 140 km/h nie pójdzie nie wiem czemu. Czy może być to przyczyną tego że wyskakuje mi ostrzeżenie(błąd?) że coś jest z ABS(świeci się i miga czerwona lampka z wykrzyknikiem)? a to nie jest blaąd abs tylko plyn hamulcowy albo reczny , abs pomaranczowa lapka z napisem abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andegrand 0 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 WITAM zaczela mrugac kontrolka od swiec zarowych i spadek mocy slinika jutro jade na vag mam jakies 14 km czy nic sie nie stanie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekb133 0 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 andegrand byc moze awarii ulegl wtryskiwacz sterujacy wzniosem iglicy (to ten jeden z kabelkiem , trzy sa bez kabelkow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się