Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie przy dodawaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, przy zadanych obrotach i tylko tych co mam na logu auto dziwnie szarpie/poszarpuje

dodając mocno gazu nic się nie dzieje, lecz gdy spada z obrotów i dodam gazu ze wypadnie na te obroty to właśnie poszarpuje.

Proszę o poprawienie jeśli nie takie logi zrobiłem ps ( cała góra silnika zrobion czyt nowy wałek + szklanki + panewki i popki po regeneracji )

logi: 

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

 

Opublikowano

Miałem u siebie takie same objawy i po podpięciu kompa wyskoczył błąd EGR'u, jeżeli nie sprawdzałeś to sprawdz sobie EGR i klape gaszącą, może akurat tutaj jest problem

Opublikowano
51 minut temu, Akuku napisał(a):

Miałem u siebie takie same objawy i po podpięciu kompa wyskoczył błąd EGR'u, jeżeli nie sprawdzałeś to sprawdz sobie EGR i klape gaszącą, może akurat tutaj jest problem

kolego właśnie nie mam żadnego błędu, u siebie mam egr ale ten elektryczny. czyszczenie nic nie dało a auto ma ponad 363tyskm

Opublikowano

Zaśep egra i zobacz wtedy co się dzieje.

 

Nie ma różnicy czy wciśnięte sprzęgło czy nie?

Opublikowano
7 godzin temu, nadybek napisał(a):

Zaśep egra i zobacz wtedy co się dzieje.

 

Nie ma różnicy czy wciśnięte sprzęgło czy nie?

kolego wczoraj czyściłem egr i robiłem Basic seting egr i normalnie otwierał się i zamykał. Nie nie sprzęgło czy wciśnięte czy nie jest to samo. Jakieś jeszcze pomysły ? a loga może patrzyłeś którego robiłem?

Opublikowano

Poczytaj watki o EGR. Często egr dziala, a silnik w określonych przedziałach obrotów poszarpuje. Dużo osób "naprawia" problem wstawiając kryzę ograniczająca przepływ spalin. Warto spróbować zaslepić.

Z logów właśnie nic nie wynika.

Opublikowano
W dniu 18.05.2023 o 06:37, nadybek napisał(a):

Poczytaj watki o EGR. Często egr dziala, a silnik w określonych przedziałach obrotów poszarpuje. Dużo osób "naprawia" problem wstawiając kryzę ograniczająca przepływ spalin. Warto spróbować zaslepić.

Z logów właśnie nic nie wynika.

 

 

Dzięki, za lukniecie logów. a jak myślisz na probe zaślepić całkowicie czy ta kryzę ???

Opublikowano

Zaslep i zobacz co sie zmieniło. Zaslepić mozesz cienka blaszka. Jak kryza to już musi być coś grubszego, porządniej zrobionego.

Opublikowano
3 godziny temu, nadybek napisał(a):

Zaslep i zobacz co sie zmieniło. Zaslepić mozesz cienka blaszka. Jak kryza to już musi być coś grubszego, porządniej zrobionego.

okej, spróbuje najpierw jakaś blaszkę podłożyć. a jeszcze pytanko w jakim miejscu ją podłożyć? Przy wyjściu z chłodnicy egr czy może od razu przy wyjściu z kolektora wydechowego ? ( żeby w ogóle spaliny się nie wydostawały )

Opublikowano

Obojetne. Gdzie Ci wygodniej.

Opublikowano
W dniu 20.05.2023 o 10:05, nadybek napisał(a):

Obojetne. Gdzie Ci wygodniej.

Hej, kolego jestem wlasnie po wczorajszym zaslepieniu blaszka no i wali bledem EGRa. W sumie zmiana jaka zauwazylem to moze lepiej z dolu sie zbiera ale te szarpanie jak mialem do max 1200 to wskoczylo gdzies na 1400 obr.  Zrobilem Basic Seting bez blaszki jak i z blaszka jak bys mogl luknij na te wartosci

20230524_155053.jpg

20230524_155918.jpg

20230524_161606.jpg

Opublikowano

Egr ospale ale reaguje. Może to tylko wina zasyfionej przeplywki.

Sprawdzałeś jaką masz synchronizacje rozrządu? Sprawdź i zrób jeszcze loga 001 na jałowym bo na tych filmach widac jak obroty skaczą i pewnie wtedy sa te szarpnięcia.

 

Opublikowano
22 godziny temu, nadybek napisał(a):

Egr ospale ale reaguje. Może to tylko wina zasyfionej przeplywki.

Sprawdzałeś jaką masz synchronizacje rozrządu? Sprawdź i zrób jeszcze loga 001 na jałowym bo na tych filmach widac jak obroty skaczą i pewnie wtedy sa te szarpnięcia.

 

Wiesz co teraz mam na -1 ogolnie na tyle mialem zawsze ustawiona bo wtedy jakos lepiej jedzie jak na 0. 

Jakos ze 3ms temu czyscilem takim spreyem do przeplywomierzy ale nie to nie dalo ( ogolnie jak wypne kostke od przeplywki to jakos zmienia sie dzwiek pracy silnika ale nic poza tym czyli jest moc nie dymi itp ) 

Opublikowano
W dniu 25.05.2023 o 10:16, nadybek napisał(a):

Egr ospale ale reaguje. Może to tylko wina zasyfionej przeplywki.

Sprawdzałeś jaką masz synchronizacje rozrządu? Sprawdź i zrób jeszcze loga 001 na jałowym bo na tych filmach widac jak obroty skaczą i pewnie wtedy sa te szarpnięcia.

 

kolego właśnie zrobiłem loga grupy 001 jak mówiłeś, auto nie palone 2 dni i trochę po logowałem i później dodawałem gazu w tych obrotach co poszarpuje. Zauważyłem że jak chodzi dłużej na zimnym to ma takie drgawki/szarpnięcia z 2 lub 3 sek i przestaje. Tutaj link do loga

 

https://log.tunezilla.com/chart/696123#H8KLCABPB3FkAgNNwo1BCsODMAwEw7/CosKzDDHDtDfDhgfCpRHCrsOAwrHCgsKswpTCtMKvb8KTwpDDksOLHmYYNiXCuMOrPErDo1BMw5fCpQMOGXdYw5XDpMONwoBAwrV+wrdwYyNnOG17wrJ5cA1bwqBNw7bDqsOsaMKaw4LDq8KHw4DCpDzDvEg6w7vCn0gDw4bCjBAPRcKra1/CqsO4dRZvOX8Ae8OxTgrCmQAAAA==

Opublikowano

W logach nadal nic nie widać ?

Ja bym na Twoim miejscu obejrzał wałek rozrządu i szklanki. Ewentualnie jeszcze poczekać, aż zapali sie rezerwa i w tym momencie sprawdzic jak wyglada paliwo zlane z filtra paliwa.

Opublikowano
W dniu 28.05.2023 o 11:16, nadybek napisał(a):

W logach nadal nic nie widać ?

Ja bym na Twoim miejscu obejrzał wałek rozrządu i szklanki. Ewentualnie jeszcze poczekać, aż zapali sie rezerwa i w tym momencie sprawdzic jak wyglada paliwo zlane z filtra paliwa.

Wiesz co robiłem cala gore jakos 30 tys km temu, walek nowka kolbenschmita plus szklanki. A moze trzeba jakas regulacje pompek przeprowadzic ? ( pompki takze po regeneracji ) ze starych rzeczy w glowicy mam tylko wiazke pompowtryskow

Opublikowano

Luźne konektory w wiązce dają takie objawy jak masz ale to wychodzi w logach. Dodatkowo nie wystepuje to w tak waskim zakresie obrotów.

Zerknij na ten walek i szklanki. Ja mialem zamontowany nowy walek i szklanki KS z allegro. 1100zl w plecy. Walek po chwili wyrzniety gorzej niz ten ktory zastapil, w szklankach zaglebienia na ponad milimetr i luz wzdluzny 1,5mm...

Opublikowano
8 minut temu, nadybek napisał(a):

Luźne konektory w wiązce dają takie objawy jak masz ale to wychodzi w logach. Dodatkowo nie wystepuje to w tak waskim zakresie obrotów.

Zerknij na ten walek i szklanki. Ja mialem zamontowany nowy walek i szklanki KS z allegro. 1100zl w plecy. Walek po chwili wyrzniety gorzej niz ten ktory zastapil, w szklankach zaglebienia na ponad milimetr i luz wzdluzny 1,5mm...

Jak wroce to sprawdze ( na 2 tyg wyjechalem za granice do roboty ) i co wyjmowac go i mierzyc ?? A u Ciebie jakie byly objawy zurzytego walka oczywiscie tego nowego no i co bylo powodem tak szybkiego wyrycia go? U mnie na starym dziura w szklance sie zrobila i z 2 mm brakowalo materialu walka

Opublikowano (edytowane)

U mnie na "starym" widziałem rysy na każdej krzywce a hydro na wydechu na 4 cylindrze była wytarta i delikatnie wklęsła. Piszę w "' bo poprzednik robil głowicę i wałek był wymieniony ale nie wiem na co bo nie było na nim oznaczeń. Wiec zapadla decyzja o wymianie na super hiper najlepszy KS. I to był błąd. Nie wiem ile dokladnie przejechałem na tym wałku ale jak do niego zaglądałem to sie za głowę złapałem. Kontakt ze sprzedawcą - "zdarzają sie reklamacje ale dystrybutor jeszcze nigdy nie uwzględnił reklamacji tłumacząc sprawę słabym smarowaniem itp, itd".  Wiec stary wałek wyosełkowałem z rys, wpadły nowe panewki, szklanki INA i tak śmiga to do dzisiaj. 

Zerknij na ten wałek i na kolor paliwa- zlej w szklankę i pokaż na forum.

Edit:

Zerknąłem w aplikacje fuelio- na wałku, szklankach i panewkach KS zrobiłem 19kkm.

Edytowane przez nadybek
Opublikowano
12 godzin temu, nadybek napisał(a):

U mnie na "starym" widziałem rysy na każdej krzywce a hydro na wydechu na 4 cylindrze była wytarta i delikatnie wklęsła. Piszę w "' bo poprzednik robil głowicę i wałek był wymieniony ale nie wiem na co bo nie było na nim oznaczeń. Wiec zapadla decyzja o wymianie na super hiper najlepszy KS. I to był błąd. Nie wiem ile dokladnie przejechałem na tym wałku ale jak do niego zaglądałem to sie za głowę złapałem. Kontakt ze sprzedawcą - "zdarzają sie reklamacje ale dystrybutor jeszcze nigdy nie uwzględnił reklamacji tłumacząc sprawę słabym smarowaniem itp, itd".  Wiec stary wałek wyosełkowałem z rys, wpadły nowe panewki, szklanki INA i tak śmiga to do dzisiaj. 

Zerknij na ten wałek i na kolor paliwa- zlej w szklankę i pokaż na forum.

Edit:

Zerknąłem w aplikacje fuelio- na wałku, szklankach i panewkach KS zrobiłem 19kkm.

Okej, jak wroce za 2 tyg to zrobie zdj i pokaze. Ostatnio doginalem piny na pompkach to powiem Ci ze nic nie walku nie zauwazylem. Ogladalem szklanki to one mialy takie sladny nie wiem jak to opisac ale probowalem ja wcisnac lub poruszac na boki to staly debowo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...