Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Układ paliwowy (przewody paliwowe, podciśnienia itp.) Audi A4 B6 1.8t AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem tutaj zupełnie nowy, po kilku próbach przeszukania forum, nie udało mi się znaleźć zadowalającego tematu ( lub źle to robię ) . Sprawa dotyczy wymiany całego układu paliwowego tj. wszystkie przewody ( odpowietrzające, paliwowe, od podciśnienia itd. bez filtra oraz pompy ) . Zmagam się z problemem buczącego filtra lub pompy ( pompa nowa, filtr nowy ). Buczenie nie ustało po wymianie wcześniej wymienionych części. Mechanik podsunął mi pomysł, abym wymienił wszystkie przewody paliwowe oraz wszystkie zaworki które znajdują się po drodze przewodów oraz filtr węglowy. Moje pytanie brzmi gdzie i jak tego szukać ( filtr węglowy już mam ), ponieważ chciałem sprawdzić pod maską numery części tych zaworków które są widoczne pod maską, aczkolwiek na żadnym nie są widoczne żadne numery części.

Opublikowano

Zakładałeś oryginalny filtr? 

Jest coś takiego jak ETKA online. Tam sobie sprawdź co chcesz ale wg mnie głupota to zmieniac, a jak ten mechanik ma takie wspaniałe pomysły to niech robi na swój koszt, a zapłacisz jak przyniesie to efekt.

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, przem8 napisał(a):

Zakładałeś oryginalny filtr? 

Jest coś takiego jak ETKA online. Tam sobie sprawdź co chcesz ale wg mnie głupota to zmieniac, a jak ten mechanik ma takie wspaniałe pomysły to niech robi na swój koszt, a zapłacisz jak przyniesie to efekt.

Oryginalny. Chciałbym to również wymienić sam dla siebie.

Co to jest ETKA online ?

Edytowane przez mastus
zapomniałem o coś zapytać
Opublikowano

Tutaj link do ETKI:

IFINTERFACE.COM

 

natomiast tutaj znajdziesz opis jak korzystać:

 

Opublikowano

To już lepiej przerobić układ paliwowy na standardowy z regulatorem cisnienia przy listwie paliwowej.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, przem8 napisał(a):

To już lepiej przerobić układ paliwowy na standardowy z regulatorem cisnienia przy listwie paliwowej.

Co musiałbym zakupić ? Jestem zupełnie zielony w tym temacie .

PS. Zapomniałem zupełnie dodać w pierwszym poście, że gdy zaczyna się buczenie moc spada diametralnie a spalanie wzrasta.

Edytowane przez mastus
Opublikowano

Dziś wieczorem zauważyłem, że podczas gdy zaczyna buczeć ( z przerwami lub jednostajnie ) przygasają światła.. jak przestanie buczeć świecą normalnie.

Opublikowano

Skoro jest tak jaj opisujesz, to obstawiałbym, że problem jest z pompą. Należałoby ją sprawdzić i zweryfikować jej stan.

Opublikowano
6 minut temu, Marcelix napisał(a):

Skoro jest tak jaj opisujesz, to obstawiałbym, że problem jest z pompą. Należałoby ją sprawdzić i zweryfikować jej stan.

W środę jadę na diagnostykę komputerową ( badanie parametrów itp. ). Jeśli uda mi się rozwiązać problem, to opiszę wszystko tutaj.

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie. 
Diagnoza wygląda następująco :
1. Sonda lambda 2

2. Czujnik temperatury płynu przy chłodnicy

4. Nieszczelność przy kolektorze ssącym

5. Podciśnienia nieszczelność

6. Regulator napięcia wariuje (elektryk) prawdopodobnie alternator

7. Filtr węglowy par paliwa do wymiany

8. Pompa paliwa do wyciagnięcia do sprawdzenia prawdopodobnie kończy się lub stawia za duży opór

9. Króciec wody za silnikiem do wymiany

10. Elektryk musi sprawdzić na pobór prądu

 

Co do sondy lambda, czy może to być przez wycięty środkowy tłumik? Katalizator jest i końcowe tłumiki Ulter Sport.

Co do nieszczelności, jak to ugryźć, od czego zacząć?

Podciśnienia wiem, że na metry, ile mm?

 

Edytowane przez mastus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...