piter___87 Opublikowano 14 Maja 2023 Opublikowano 14 Maja 2023 Witam, po podłączeniu interfejsu wyskoczył mi taki błąd jak w opisie. Na zdjęciu widoczne tłumaczenie. Dodam ze od czasu do czasu po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa przez co rozruch staje się dłuższy. może ktoś już spotkał się z czymś takim.
przem8 Opublikowano 14 Maja 2023 Opublikowano 14 Maja 2023 Zrób loga z normalnej jazdy 90+93. Zaczynają się problemy z napinaczem łańcucha, standard prędzej czy później w każdym 1.8t.
piter___87 Opublikowano 14 Maja 2023 Autor Opublikowano 14 Maja 2023 oki, A co ma do tego to że czasami nie załącza sie pompa paliwa i wtedy dłużej kręci. Ktoś twierdził że ten błąd ma coś wspólnego z przekaźnikiem pompy.
piter___87 Opublikowano 14 Maja 2023 Autor Opublikowano 14 Maja 2023 Chyba ktoś kierował się tymi informacjami. Coś w tym może być ponieważ mam problem z nie zawsze załączającą się pompką paliwa. A rozrząd był robiony poł roku temu. Mechanik stwierdził że łańcuch i napinacz są w dobrym stanie.
przem8 Opublikowano 14 Maja 2023 Opublikowano 14 Maja 2023 3 minuty temu, piter___87 napisał(a): Mechanik stwierdził że łańcuch i napinacz są w dobrym stanie. A jak to stwierdził? Na oko czy rozebrał napinacz na części pierwsze? Taki sprawdzanie jest nic nie warte także zapewnienia mechanika można sobie wsadzić w ... Pompki nie będzie słychać za każdym razem jak przekręcasz zapłon, tak to działa.
piter___87 Opublikowano 14 Maja 2023 Autor Opublikowano 14 Maja 2023 Ciężko powiedzieć w jaki sposób... sugeruje się jego wieloletnim doświadczeniem w tej kwestii. Chciałem to od razu wymienić bo było na wierzchu a ten mi to odradził bo nie wykazują oznak zużycia. Zacznę od tego przekaźnika
piter___87 Opublikowano 16 Maja 2023 Autor Opublikowano 16 Maja 2023 Przekaźnik zamieniony i... NIC. Dalej to samo. Przez parę dni pompa odzywała sie coraz rzadziej, auto coraz krócej kręciło i w końcu już stoi pod blokiem. Dostałem się do pompy, zdjąłem przewody od paliwa a tam jak by wcale nie było ciśnienia. Miałem problem z odpięciem wtyczki i już mało czasu. Zdążyłem jeszcze sprawdzić napięcie na bezpiecznikach i.... prawe wszędzie po 12V a na bezpieczniku odpowiedzialnym za pompę 1,5V. Ktoś ma jakieś pomysły co mogę z tym zrobić? Co może być przyczyną mniejszego napięcia? Może jutro uda mi się dostać do wtyczki... Ciekawy jestem czy to wina pompy czy jednak elektryki.
piter___87 Opublikowano 25 Maja 2023 Autor Opublikowano 25 Maja 2023 Problem rozwiązany. Sterownik silnika podawał za małe napięcie na pompę paliwa i stąd problem. Wystarczyło z mostkować przekaźnik i ładnie odpalał.
Rozwiązanie piter___87 Opublikowano 25 Maja 2023 Autor Rozwiązanie Opublikowano 25 Maja 2023 4 godziny temu, piter___87 napisał(a): Problem rozwiązany. Sterownik silnika podawał za małe napięcie na pompę paliwa i stąd problem. Wystarczyło z mostkować przekaźnik i ładnie odpalał. Ale oczywiście sterownik pojechał do naprawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się