Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbina oraz przerywanie przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim autem 

Pacjentem jest Audi A4 B8 2.0 tfsi s-tronic quattro.

 

1 Pare dni temu  robiłem dość znany błąd z klapka westgate gdzie została wymieniona cała gorąca strona ( czyli nowa klapka ) 

lecz po odebraniu auta mam problem z boostem przy dodaniu 100 gazu czuć ze auto nie jedzie dopiero po 1-2 s czuć kop boosta ( czyli klapka się uruchamia i się domyka ) 

- sprawdziłem adaptacje klapki westgate na postoju vcds i pokazuje ( ok działa ) i to słychać. Jednak przy obciążeniu klapka się nie zamyka i turbo nie buduje boosta 

( w logach pokazuje iż przy daniu 100% gazu silnik w wartości wymaganej prosi o 2460hPa

a dostaje 1032hPa a klapka wetgante pokazują 0%  wartości rzeczywistej i oczekiwanej. Po około 1 s wartość rzeczywista pokazuje 99,99% a po kolejnej 1s pokazuje wartość wymagana 99,99% co jest dziwne bo powinno być odwrotnie pierw powinno być wymagana a potem rzeczywista ? Oraz boost rzeczywisty zostaje na tych 1030 i nie rośnie a jednak auto przyspiesza prawidłowo ( może czujnik ? ) Gdzieś czytałem ze to może powodować zawór N75 ( otwieranie klapki ) co sądzicie ? Dodam ze przed wymiana turbiny wszystko działało prawidłowo. 

 

 

 

2 Przy przyspieszaniu auto szarpie między 3-4 tysiące obrotów ( czyli największe obciążenie auta ) nie ma błędów na vcds podejrzewam cewkę albo pompę paliwa 

IMG_0341.jpeg

IMG_0338.jpeg

IMG_0342.jpeg

Opublikowano

Rozwiązałeś ten problem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...