Neonek20 Opublikowano 3 Czerwca 2023 Opublikowano 3 Czerwca 2023 Witam, mam problem z moim autem Pacjentem jest Audi A4 B8 2.0 tfsi s-tronic quattro. 1 Pare dni temu robiłem dość znany błąd z klapka westgate gdzie została wymieniona cała gorąca strona ( czyli nowa klapka ) lecz po odebraniu auta mam problem z boostem przy dodaniu 100 gazu czuć ze auto nie jedzie dopiero po 1-2 s czuć kop boosta ( czyli klapka się uruchamia i się domyka ) - sprawdziłem adaptacje klapki westgate na postoju vcds i pokazuje ( ok działa ) i to słychać. Jednak przy obciążeniu klapka się nie zamyka i turbo nie buduje boosta ( w logach pokazuje iż przy daniu 100% gazu silnik w wartości wymaganej prosi o 2460hPa a dostaje 1032hPa a klapka wetgante pokazują 0% wartości rzeczywistej i oczekiwanej. Po około 1 s wartość rzeczywista pokazuje 99,99% a po kolejnej 1s pokazuje wartość wymagana 99,99% co jest dziwne bo powinno być odwrotnie pierw powinno być wymagana a potem rzeczywista ? Oraz boost rzeczywisty zostaje na tych 1030 i nie rośnie a jednak auto przyspiesza prawidłowo ( może czujnik ? ) Gdzieś czytałem ze to może powodować zawór N75 ( otwieranie klapki ) co sądzicie ? Dodam ze przed wymiana turbiny wszystko działało prawidłowo. 2 Przy przyspieszaniu auto szarpie między 3-4 tysiące obrotów ( czyli największe obciążenie auta ) nie ma błędów na vcds podejrzewam cewkę albo pompę paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się