M4R1O Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Cześć Kiedyś zauważałem proces wypalania po dźwięku pracy silnika i podwyższonych obrotach. Niestety ostatnio coraz częściej po dymie widocznym w lusterkach. Dymi po rozpoczęciu wypalania, (podczas mocniejszego przyspieszania, na tyle że auta za mną wolą zachować bezpieczny dystans, a kierowcy na pewno paplają kaudi sraudi ), po jakimś czasie, jeszcze w trakcie wypalania, dymienie ustaje. Myślałem, że po przelocie do Chorwacji temat zniknie, wcześniej dość sporo kręcenia koło komina, bez większych tras. Natomiast jedyne co się zmieniło to intensywność i czas trwania. Czy to już nadchodzący czas wymiany? Czy jest jakaś serwisowa procedura regeneracji, oraz czy ma sens? czy jednak trzeba spróbować go regenerować? Widziałem, że moje ekologiczne starania w dbaniu o środowisko kosztują 8-9k za nowy 🙄 Przebieg 201kkm. Parametry, które znalazłem w VCDSie:
Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 (edytowane) Źle popatrzyłem Jeszcze trochę masz do max. zapełnienia popiołem. Edytowane 27 Czerwca 2023 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się