Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów A4 B6 2.4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich pisze z takim problem

Mianowicie od kilku dni borykam się z problemem falujących obrotów w mojej audi a4b6 2.4 v6 do falowania dochodzi gdy silnik się rozgrzeje na dodatek tego pojawia się problem podczas jazdy w niektórych momentach samochód strzela z gazu tak jakby się zadławił.

Nie kiedy po zgaszeniu ma problem z ponownym odpaleniem( chwilę musi pokręcić) 

I dzisiaj zauważyłem że spod silnika wydobywa się dym i śmierdzi spalenizną 

Samochód oddaje do mechanika ale pisze żeby szacunkowo się przygotować co to może być może ktoś z grupowiczow miał podobny problem.

Z góry dzięki za odpowiedzi

 

Opublikowano

Pewnie olej leje się spod dekli i kapie na kolektor i stąd dym. Co do reszty to moze wróżka pomoże, bo powodów moze być multum.

Uwielbiam takie tematy dla jasnowidzów 😄

Opublikowano

No właśnie najgorsze jest to że przyczyn może być multum.😐

A za tydzień urlop.

Opublikowano
34 minuty temu, Popylacz napisał(a):

No właśnie najgorsze jest to że przyczyn może być multum.😐

A za tydzień urlop.

To się obudziłeś w ostatniej chwili... niech uszczelnieni górę silnika,sprawdzenie, czyszczenie i ewentualnie wymiana odm. Jak będzie dalej falował to trzeba sprawdzić szczelność dolotu (tutaj sterownik LPG się przyda i podpowie jaki jest odczyt ciśnienia MAP),zapłon,instalacje LPG itd itd

Opublikowano
2 minuty temu, pila24 napisał(a):

To się obudziłeś w ostatniej chwili... niech uszczelnieni górę silnika,sprawdzenie, czyszczenie i ewentualnie wymiana odm. Jak będzie dalej falował to trzeba sprawdzić szczelność dolotu (tutaj sterownik LPG się przyda i podpowie jaki jest odczyt ciśnienia MAP),zapłon,instalacje LPG itd itd

Gore silnika uszczelnianiem miesiąc temu jak robiłem rozrząd.

Przez myśl również mi przeszła odma.

Ale uwagi przekaże mechanikowi na pewno będą pomocne w diagnozie.

Opublikowano
18 godzin temu, Popylacz napisał(a):

Gore silnika uszczelnianiem miesiąc temu jak robiłem rozrząd.

Przez myśl również mi przeszła odma.

Ale uwagi przekaże mechanikowi na pewno będą pomocne w diagnozie.

Ale skoro jest dym,to dalej leci olej. Półksiężyce i uszczelki napinaczy wymieniałeś też?

Opublikowano
13 godzin temu, pila24 napisał(a):

Ale skoro jest dym,to dalej leci olej. Półksiężyce i uszczelki napinaczy wymieniałeś też?

Też wymieniałem dla tego też nie mam pojęcia skąd ten olej się leje.

Opublikowano

Trzeba dokładnie obejrzeć, nie ma co zgadywać bez patrzenia.

Opublikowano

Edit. Usterką okazały się zapchane katalizatory

Opublikowano

Zapchane katalizatory powodowały wyciek oleju? Nie sądzę.. raczej wyciek oleju (+ spalanie go) zapchało katy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...