Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Modyfikacja - chipowanie


Danielos Danielos

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie bolączki dotyczące mojego BFB 163 KM multitronic 2002 rok, naprawiłem na bieżąco . Wstawiłem gaz STAGa i teraz stoję na rozdrożu ....  chipowac do 190 i 275 Nm czy nie ? 

Doradzcie proszę . Jedni mówią czipuj smiało inni że korba wyjdzie bokiem ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak skrzynia multritronic ... ale nic Ci bokiem nie wyjdzie. Jak masz IC , wtryski turbo pozowli to rób  śmiało 190 no i przydało by się TIP chociaż silikon i wyrzucić kata ;)

 

 

Edytowane przez Koziar993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Danielos Danielos napisał(a):

Jedni mówią czipuj smiało inni że korba wyjdzie bokiem ......

Chyba ze skrzyni multi 😂 3/4 1.8t na rynku po "c*pie" ale Ty nie rób :D

 

Jak ta skrzynia ma pożyć to trzeba bardzo bezpiecznie z niutem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, przem8 napisał(a):

Chyba ze skrzyni multi 😂 3/4 1.8t na rynku po "c*pie" ale Ty nie rób :D

 

Jak ta skrzynia ma pożyć to trzeba bardzo bezpiecznie z niutem.

A co mi da chipowanie bez niuta albo z oszcEdnym niutem ? Właśnie o odpychanie chodzi i zapas przy wyprzedzaniu .

To co jak w serii ma 225 Nm to mam zrobić 226?

🤣🤣

Edytowane przez Danielos Danielos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, przem8 napisał(a):

Chyba ze skrzyni multi 😂 3/4 1.8t na rynku po "c*pie" ale Ty nie rób :D

 

Jak ta skrzynia ma pożyć to trzeba bardzo bezpiecznie z niutem.

A to fakt są na rynku 3/4 po chipie ale w jakim stanie tego nikt nie wie może to już trupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Koziar993 napisał(a):

Nie wiem jak skrzynia multritronic ... ale nic Ci bokiem nie wyjdzie. Jak masz IC , wtryski turbo pozowli to rób  śmiało 190 no i przydało by się TIP chociaż silikon i wyrzucić kata ;)

 

 

Co to TIP silikon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Danielos Danielos napisał(a):

Co to TIP silikon ?

Jak kata wytnę to na przeglądzie się przypierdolą o ekologie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, przem8 napisał(a):

Chyba ze skrzyni multi 😂 3/4 1.8t na rynku po "c*pie" ale Ty nie rób :D

 

Jak ta skrzynia ma pożyć to trzeba bardzo bezpiecznie z niutem.

Mam tą , z pierwszych 01J ma wytrzymałość do 310 Nm

Podejrzewam że takie były i w dieslach i w większych pojemnościach więc jak tam wytrzymywały to jak u mnie ma nie wytrzymać przy 275 Nm ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Danielos Danielos napisał(a):

A co mi da chipowanie bez niuta albo z oszcEdnym niutem ? Właśnie o odpychanie chodzi i zapas przy wyprzedzaniu .

To co jak w serii ma 225 Nm to mam zrobić 226?

🤣🤣

Ale zabawne haha. To se bylo kupić manula. 320 niuta chyba znosiły w miare te skrzynie. Do zwyklego stage1 nic nie musisz wymieniać, co najwyzej wtryskiwacze paliwa na te z bexa żeby byl zapas w paliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Ale zabawne haha. To se bylo kupić manula. 320 niuta chyba znosiły w miare te skrzynie. Do zwyklego stage1 nic nie musisz wymieniać, co najwyzej wtryskiwacze paliwa na te z bexa żeby byl zapas w paliwie.

Tak racja wiem nie muszę nic zmieniać do stage 1 a wtryskiwaczy też nie bo mam już gaz parowniczek do 250 koni wtryski bodajże baracudy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu jedź do ogarniętego tunera który przyrost mocy i momentu ułoży tak co by po trzech szybkich startach wszystko nadal żyło... Polecam Tune Up robiłem u nich nie raz i różnica kolosalna pomiędzy moim autem strojonym u nich, a innymi chipami z allegro rób samorobnymi przez kolegów ,,co się znają,,.... Jedyne co hmm taka plotka do mnie doszła, nie wiem czy to prawda bo ponoć trochę w piórka obrośli, ale tego nie wiem.... Generalnie Robert to facet z mega wiedzą i doświadczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sahipp napisał(a):

Po prostu jedź do ogarniętego tunera który przyrost mocy i momentu ułoży tak co by po trzech szybkich startach wszystko nadal żyło... Polecam Tune Up robiłem u nich nie raz i różnica kolosalna pomiędzy moim autem strojonym u nich, a innymi chipami z allegro rób samorobnymi przez kolegów ,,co się znają,,.... Jedyne co hmm taka plotka do mnie doszła, nie wiem czy to prawda bo ponoć trochę w piórka obrośli, ale tego nie wiem.... Generalnie Robert to facet z mega wiedzą i doświadczeniem.

A gdzie w jakim mieście to robią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Danielos Danielos napisał(a):

A gdzie w jakim mieście to robią ?

Gdańsk  

WWW.TUNE-UP.PL

Jesteśmy jedną z największych polskich firm o zasięgu międzynarodowym. Na rynku działamy od 2006, od ponad dekady realizujemy do kilkuset modyfikacji rocznie.

 

Edytowane przez sahipp
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, sahipp napisał(a):

Gdańsk  

WWW.TUNE-UP.PL

Jesteśmy jedną z największych polskich firm o zasięgu międzynarodowym. Na rynku działamy od 2006, od ponad dekady realizujemy do kilkuset modyfikacji rocznie.

 

Ok dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Danielos Danielos napisał(a):

Tak racja wiem nie muszę nic zmieniać do stage 1 a wtryskiwaczy też nie bo mam już gaz parowniczek do 250 koni wtryski bodajże baracudy

Chodzi o to żeby nie pętliło na benzynie i był zapas. Co do tego mają wtryskiwacze lpg? 😵‍💫

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przem8 napisał(a):

Chodzi o to żeby nie pętliło na benzynie i był zapas. Co do tego mają wtryskiwacze lpg? 😵‍💫

No to do tego że jeżdżę na gazie a na benzynie tylko odpalam więc jak na nowej mapie będzie zapetlał wtryski benzynowe to co to ma do rzeczy jak używa gazu i jego wtrysków a sterownik gazu naśladuje mapę benzyny ? Dobrze myślę czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle myślisz. Program robisz na sterowniku benzynowym i na benzynie ma być dobrze to zrobione, a potem do tego regulujesz lpg. Lpg samo się nie dostosowuje do pb tak poza tym. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, przem8 napisał(a):

Źle myślisz. Program robisz na sterowniku benzynowym i na benzynie ma być dobrze to zrobione, a potem do tego regulujesz lpg. Lpg samo się nie dostosowuje do pb tak poza tym. 

No to akurat wiem że mapę się robi na benzynie najpierw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Danielos Danielos napisał(a):

No to do tego że jeżdżę na gazie a na benzynie tylko odpalam więc jak na nowej mapie będzie zapetlał wtryski benzynowe to co to ma do rzeczy jak używa gazu i jego wtrysków a sterownik gazu naśladuje mapę benzyny ? Dobrze myślę czy nie ?

Naśladuje to raczej złe określenie, kolega dobrze doradza i nie upieraj się, jeśli w programie po chip czasy wtrysku wtryskiwaczy będą na granicy zapętlenia to samo może być z "barakami" i problem z ustawianiem lpg (sterownik lpg na podstawie ustawionego mnożnika i czasu wtrysku beny przelicza ile czasu ma być otwarty wtryskiwacz lpg, taka jest zależność). Niedawno @Łukasz13 robił mi program w bfb wtryski z Saab 2.3, aby lpg dało się wystroić, przy okazji wyłączona eko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...