tyfus83 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Siemka. A4 b6 3.0 ASN Taki problem koledzy. Kontrolka ładowania świeci przy niskich obrotach, natomiast przy wyższych gaśnie. Alternator, regulator napięcia? Dodam że altek jest zarzygany olejem bo jakiś czas temu miałem wyciek. Może to być przyczyną? Da się wytargać bez ściągania przodu?
Koziar993 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Hm , jak mi padał alternator to świeciło się " altek" na wysokich obrotach , nie niskich . Ale fakt , przez ten olej na uzwojeniach może szaleć. Nie wiem czy moze dojść do jakiegoś zwaracia , ale oddaj alternator do speca na przegląd : )
tyfus83 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Jak wytargałeś altka? Ściągałeś przód?
Koziar993 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Ja mam 1.8t , także 10 min i po robocie . Nie wiem jak jest w 3.0
Langista Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Da radę bez zdejmowania przodu ale jest ciasno. Zdejmujesz osłonę, wciskasz się z kluczem 19 na napinacz paska osprzętu, zdejmujesz pasek i alternator normalnie od dołu zdejmujesz
tyfus83 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2023 To trochę mnie pocieszyłeś. Chude łapy mam to może dam radę.
tyfus83 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Spoko dzięki. Widzę że tragedii nie ma. Pasek mam nowy to mówisz że napinacz zluzować?
Langista Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Inaczej go nie zdejmiesz, napinacz musisz zluzować ale nie odkręcając go, on ma taki wypust żeby go naciągać właśnie w celu montażu i demontażu paska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się