..::chudy::.. 1 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Witajcie. Od jakiegoś czasu mam problem układem napędowym, a mianowicie przy zmianie biegów i przy szybkim poszczeniu sprzędła słuchać stuki w tylnym moście - ma się wrażenie jak by tylny most nie był zsynchronizowany ze skrzynia biegów. Najbardziej jest to odczuwalne przy szybkim starcie i zmienie biegów 1,2 3, na wyższych biegach stukanie zanika. A przy okazji następne pytanko - przy ruszaniu puszczając delikatnie pedał sprzęgło czuć szarpanie ... czyżby dwu mass?? Spotkał się ktoś już z takimi objawami?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 trzeba sprawdzic tylny most czy w ogóle jest tam olej, łozysko na wałku atakujacym może miec luz i nie ma czegos takiego jak synchronizacja skrzyni biegów z tylnym mostem szarpanie spowodowane jest nadwyrężonym już sprzęgłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::chudy::.. 1 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 devastation przeczytaj to co napisałeś... chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Synchronizacja musi by w innym wypadku byla by sieczka ze skrzyni :gwizdanie: Olej jest, pozostaje kwestia lozyska na wałku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 devastation przeczytaj to co napisałeś... chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Synchronizacja musi by w innym wypadku byla by sieczka ze skrzyni :gwizdanie: A wiesz co to dyfer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::chudy::.. 1 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 A wiesz co to dyfer? Wiem co to jest ale nie rozumiem co to ma wspólnego z tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiniak 0 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 sprawdz luzy na pzregubach, sprawdz ich olsony, wystarczy ich zdjecie, przemycie i nasmarowanie raczej, chyba ze nak... okrutnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof29it 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 I jakie postępy z tym stukaniem mostu? Mam takie same objawy w AEB B5 ale przyczyną jest zużyta poduszka przednia podtrzymująca most - taka łapa.Niby nie jest zerwana ale widać ślady uderzeń gumy o aluminium.Nowa ori 620 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackwolf 0 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Witam, mam podobny problem, pacjent to A4B6 1.9TDI quatro, kiedy ruszam energicznie , czuję stuknięcie/puknięcie z tyłu,możecie w okolicach Gdańska kogoś polecić, jakiś sensowny warsztat, myślę o tune up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaboo 2 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 mialem podobne stukanie z tym ze zerwana byla prawa poduszka pod silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Witam, z identycznym problem borykał się kolega norbi tylko w B5. Wyszły połoski do wymiany. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Ja akurat mialem tak w Becie identyczny problem jak Chudego i walnięte były oba przeguby z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::chudy::.. 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Wracajac do tamatu bylem w ASO na przegladzie z uwagi na to stukanie i spelnil sie czarny scenariusz... przeguby całe jedynie co mnie martwi to duzy luz na obrocie wału :/ sprawdzilem wszystkie poduszki i sa ok jedynie ten lussssss : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?awa 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Wracajac do tamatu bylem w ASO na przegladzie z uwagi na to stukanie i spelnil sie czarny scenariusz... przeguby całe jedynie co mnie martwi to duzy luz na obrocie wału :/ sprawdzilem wszystkie poduszki i sa ok jedynie ten lussssss : Nie rozumiem... Też mam podobny problem. Z tym luzem na wale to gdzie on występuje... Ja ostatnio podniosłem prawą stronę auta i ruszając energicznie przednim kołem zauważyłem ze tylny most ( w miejscu gdzie wchodzi wał) podskakuje góra-dół.... Może kolega Krzysztof29it ma racje z tą poduszką dyfra... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::chudy::.. 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Krecac wałem -prawo-lewo-jest dostrzegalny luz na obrocie, dopiero po pewnym czasie napotyka opor. Wnioskujac luz powinien byc minimalny a nie taki jak jest teraz czyli około 1/7 obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?awa 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 A jak sprawdzane? Na biegu czy na luzie. U mnie na luzie też jest taki "luz". Na biegu ten luz się "dzieli na pół", trochę luzu w przednim dyfie i trochę "luzu" w tylnym dyfie... A tutaj moje "przygody" opisane na AKP: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=72377&highlight= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się