zaak_ Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca (edytowane) To jest USA wiec moze bylo inaczej? Brak unece w pliku rod nie ma tu znaczenia? vin_decode_WA19AAF46RA022509.pdfTutaj tez jest napisane ze nie ma UNECE. Wiec jak? EDIT: Przykro mi to mowic ale ja leszcz miałem racje https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/48101/ Mądre głowy mówia, że to jednak SFD a nie SFD2(czyli UNECE) Edytowane 9 Marca przez zaak_
zaak_ Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Czesc. Zmienilem sterownik przyczepy tak jak zalecal @turzol Kodowania mam takie: Jednak hak sie dalej nie otwiera (ori Westfalia elektryczna). I mam błąd na VC. W Autoscan to samo. autoscan_18032025_module69.txt
turzol Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Wrzuciłeś odpowiedni ZDC dla modułu haka 8W1? Long Coding 69 zmień na 0100000202001100
zaak_ Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Nie wgrywałem zdc, moduł kupiłem uzywany. Zmienię wieczorem długie kodowanie.
Muskel1 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca 1 Fault Found: 147464 - Terminal 15 Sprawdź wiązkę sterownika haka. Możliwe, że brakuje plusa po zapłonie.
Muskel1 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Sterownik haka mam na myśli. Wtyka T10i (C) Pin 1. (Terminal 15a)
zaak_ Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Sprawdzilem czy dochodzi prad do modulu (Kostka B na rysunku) i jest w porządku. Prad jest na 5 pinach, jeden to masa.
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca 10i to kostka C i tam na pinie 1 powinien być zacisk 15.
zaak_ Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Z kostki C, pin 1 jest polaczony do BCM2, Kostka T32c, pin17. Napiecia (12v) tutaj nie znalazlem.
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca (edytowane) Zgodnie z poniższym schematem (strona Nr. 37/4), kostka T10i (C) Pin 1 to zacisk 15a, króry łączy się z wiązką i biegnie do BCM1 (J519) do kostki T73a na pin 19. Taster für Entriegelung der Anhängevorrichtung, Steuergerät für Anhängererkennung.pdf Edytowane 20 Marca przez Muskel1
kaju Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca 47 minut temu, Muskel1 napisał(a): Zgodnie z poniższym schematem (strona Nr. 37/4), kostka T10i (C) Pin 1 to zacisk 15a, króry łączy się z wiązką i biegnie do BCM1 (J519) do kostki T73a na pin 19. Taster für Entriegelung der Anhängevorrichtung, Steuergerät für Anhängererkennung.pdf 477.74 kB · 1 pobranie Jak najbardziej, jednak ten przewód występuje też w komforcie w wtyczce t32c (czarna 32-pinowa) na pinie 17 (z boku na legendzie jest oznaczony jako B281 - foty poniżej) - dlatego w instrukcji każę brać z tego miejsca - nie trzeba lecieć do przodu auta. Wiązka tu jest ode mnie, instrukcja też moja, autor sprawdzi jeszcze jakość połączenia przewodów i damy znać co wyszło
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Dokładnie. I powinno tam być napięcie po zapłonie, a go nie ma. Dlatego właśnie ma też zapisany błąd w sterowniku o zacisku 15😉 Coś pewnie gdzieś nie łączy.
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Dodatkowo kolega nie zakodował na ostatnim scanie haka w sterowniku BCM2, pewnie ze względu na SFD. 1
kaju Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Dokładnie. I powinno tam być napięcie po zapłonie, a go nie ma. Dlatego właśnie ma też zapisany błąd w sterowniku o zacisku 15😉 Coś pewnie gdzieś nie łączy. Czekam na wieści, lecąc klasykiem: "Czas pokaże, Czas pokaże"
zaak_ Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca (edytowane) Sprawdziłem jeszcze raz, na kostce C modułu przyczepy/haka jest + po zapłonie. 12V Edytowane 20 Marca przez zaak_
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Zakoduj poprawnie BCM2 i sprawdź czy problem ndal występuje. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się