Lukasch44 Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października Teraz zrobiłem na ciepłym pracującym silniku. Co prawda tylko po mieście chwilę jeżdżony.
Silver3833 Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października Teraz radz sobie sam moję zdanię
Lukasch44 Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października Pierwszy raz zastosowałem preparat czyszczący dpf wlewany do paliwa. Ciekaw jestem czy ma to jakiś wpływ na parametry pokazywane w tej aplikacji. W opisie producenta preparatu znalazłem informację, o tym że poprawia wypalanie filtra w niższej temperaturze. Macie z tymi preparatami jakieś doświadczenia?
Tomnik Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października (edytowane) To nie jest preparat czyszczący. Jeśli nawet byłby tak deklarowany, to w jaki sposób miałby czyścić filtr ? ...Proszę pomyśleć... Żadne preparaty (te czyszczące) aplikowane do filtra, czy ewentualnie mieszane z paliwem (nie wiem, czy są takie) nie powodują czyszczenia filtra z tego, czego tak naprawdę chcemy się pozbyć - z popiołu. Ten preparat tak, jak napisałeś, w deklaracji ma "tylko" obniżyć temperaturę, przy której sadza zostaje usuwana z filtra. Aha ! - Jeśli preparat ten będzie miał wpływ na powyższe, to jedyną wartością, na którą miało by to ewentualnie oddziaływanie, będzie masa sadzy tzw. rzeczywistej i teoretycznie jej szybszy spadek w czasie zarządzanej przez sterownik silnika, regeneracji. Edytowane 11 Października przez Tomnik
Lukasch44 Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października 14 godzin temu, Tomnik napisał(a): To nie jest preparat czyszczący. Jeśli nawet byłby tak deklarowany, to w jaki sposób miałby czyścić filtr ? ...Proszę pomyśleć... Żadne preparaty (te czyszczące) aplikowane do filtra, czy ewentualnie mieszane z paliwem (nie wiem, czy są takie) nie powodują czyszczenia filtra z tego, czego tak naprawdę chcemy się pozbyć - z popiołu. Ten preparat tak, jak napisałeś, w deklaracji ma "tylko" obniżyć temperaturę, przy której sadza zostaje usuwana z filtra. Aha ! - Jeśli preparat ten będzie miał wpływ na powyższe, to jedyną wartością, na którą miało by to ewentualnie oddziaływanie, będzie masa sadzy tzw. rzeczywistej i teoretycznie jej szybszy spadek w czasie zarządzanej przez sterownik silnika, regeneracji. Rozumiem. Dziękuję za konkretne wyjaśnienie 👍
Maesser88 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października Cześć Po podłączeniu aplikacji VAG DPF lite nie mam możliwego odczutu dystansu do regeneracji i czasu trwania - żadnych wartość (kontrolki od podlaczenia to samochodzik na żółto czyli nie odczytuje tych wartości) czy to wina tego chińskiego obd2? Jeśli tak to co w zamian?
Lukaa5 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października 2 godziny temu, Maesser88 napisał(a): Po podłączeniu aplikacji VAG DPF lite - czy to wina tego chińskiego obd2? Raczej wersji Lite sprawdz co oferuje wersja lite
Maesser88 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października (edytowane) Sprawdziłem kod silnika DEUA w apce jest z gwiazdka DEUA* czyli nie kompatybilny. Znacie jakies inne opcje niz VCDS. Fajnie to kontrolować. Rozwiązałem Mój Vgate icar2 z allegro był tania podróbka z ali. Po zakupie z amazonu dziala. Edytowane 30 Października przez Maesser88 rozwiązałem
Martyn007 Opublikowano 21 Października Opublikowano 21 Października Mi się wypala przy okolo 245 kilometrach , A4 B9 2019 , przebieg 87 000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się