Błażuch 0 Opublikowano 24 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2023 Witam serdecznie, bardzo proszę o rozwianie moich wątpliwości. W mojej b6 z multi skończył się silnik. Mam do kupienia w moim mieście kompletnego BEXA z gwarancją. Z góry pragnę podziękować za odpowiedzi że ta skrzynia się rozleci, że inny osprzęt że muszę zrobić soft itp... To wszystko wiem i nie chcę w tym poście poruszać tych tematów. Natomiast chcę się upewnić w tym, że bloki avj/bex w manualu i automacie (multi) są identyczny i wszystko pasuję plug&play. Przekręcam po prostu koło dwumasowe z blachą do nowego bloku i montuję skrzynię... Dla osób którym to się nie podoba: tak, jak skrzynia się skończy założę manual. I naprawdę proszę o wyrozumiałość w zapytaniu ponieważ piszę z różnymi osobami na różnych grupach i naprawdę rz*gać mi się chce od tych g*wnoburz i niektórych wypowiedzi w moim kierunku, pozdrawiam grupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 25 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 Tak nie powinno być żadnych różnic , te mogły występowały w autach z Tiptronikiem ( wtedy jest sprzęgło hydrokinetyczne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Błażuch 0 Opublikowano 25 Października 2023 Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 Dzięki za zainteresowanie i odpowiedź, wiem że blokami te silniki się nie różnią ale wolałem się upewnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się