Gość Opublikowano 9 Listopada 2023 Opublikowano 9 Listopada 2023 (edytowane) Cześć, po wymianie silnika i turbo, turbo nowe silnik używany, mam cały czas masło w rurkach, odmy nie mam, zamiast niej jest oil catch tank, rurki w najniższym pkt wypełnione majonezem. Jak to naprawić? Gdzie szukać przyczyny? Czy to upg? Edytowane 11 Listopada 2023 przez Frrrrr
Gość Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 Halooo czy ktoś jest na tym forum? 😅
Langista Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 (edytowane) Przy upg było by więcej objawów, wywal ten oilcatch tank i wstaw normalną odmę. Edytowane 11 Listopada 2023 przez Langista
Pieterb Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 (edytowane) Kiedyś w jakimś aucie miałem podobnie(może ciut mniej) na jakimś dziwnym oleju. Nie pamiętam nazwy duron czy coś takiego. Oczywiście przy jeździe na krótkich odcinkach jak przejechałem więcej to się to trochu uspokajał. Edytowane 11 Listopada 2023 przez Pieterb
Gość Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 Odmy całkowicie nie ma, żadnego grzybka zaworka czy ezektora, zmienię olej, silnik dogrzewam 100% zbiorniczek wyglada tak,
Langista Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 Dlaczego nie masz odmy? Co Ci reguluje ciśnienie w silniku, bo na pewno nie ten zbiorniczek na olej.
tass Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 Jak zachowuje się korek wlewu oleju po odkręceniu, na pracującym silniku?
Gość Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 Korek podskakuje, dlaczego nie ma odmy? Wszystko było stare sparciałe i nie szczelne, w Google widziałem dużo tematów jak usuwają odme i zamieniają ją na oil tank więc postanowiłem zrobić to samo, niby zdrowe zabiegi dla 1.8T dużo innych rzeczy tez wyrzuciłem jak sai, n112, valve itp
tass Opublikowano 11 Listopada 2023 Opublikowano 11 Listopada 2023 Skoro zdrowe zabiegi i zrobione to odpowiednio to czemu czemu tyle tego, kiepski olej? Mając OCT cały syf tzn opary wody i oleju maja się tam zbierać, ale w tym wypadku trochę za dużo masła jednak. Wymiana oleju może by coś pomogła.
Gość Opublikowano 12 Listopada 2023 Opublikowano 12 Listopada 2023 (edytowane) 17 godzin temu, tass napisał(a): Skoro zdrowe zabiegi i zrobione to odpowiednio to czemu czemu tyle tego, kiepski olej? Mając OCT cały syf tzn opary wody i oleju maja się tam zbierać, ale w tym wypadku trochę za dużo masła jednak. Wymiana oleju może by coś pomogła. Wymiana oleju nic nie da, sprawdzone na olejach za 200-300zl typu LM i inne. Wywalę tanka o przywrócę odme, śmieszne trochę ze większość mówi odma odma, ale co takiego ma magicznego odma w sobie ze majonez zniknie i nie będzie się wytwarzać?…. Edytowane 12 Listopada 2023 przez Frrrrr
tass Opublikowano 12 Listopada 2023 Opublikowano 12 Listopada 2023 Gwarancji i 100% pewności nie ma, że nie będzie budyniu(masła), odma ma separator, który powinien trochę to ograniczyć. Jesienią jest duża wilgotność i takie masełko powstaje jak silnik jest niedogrzewany, ale przy odpowiednich temp. silnika nie powinno być tego dużo. U siebie w 1.8t raz zaobserwowałem masło w odmie, ale tylko na ściankach rurek, a nie że pełna odma.
Gość Opublikowano 13 Listopada 2023 Opublikowano 13 Listopada 2023 Kurczę ja się dalej zastanawiam skąd tyle tego bierze, inni tyle tego nie mają a odmy tez nie posiadają tak jak ja, musi być jakaś konkretna przyczyna, silnik dogrzewam 100% a na oleju prawie za 300zl tez to było Zimą zamarznie i zatka na pewno
Langista Opublikowano 13 Listopada 2023 Opublikowano 13 Listopada 2023 A masz ten olej z pewnego źródła? Może sam oct na inny wymień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się