Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co kupić za 100k? F10535/A6C7/S4B9


Awra

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie chłopy. Wiem że to forum a4 ale nigdy nie byłem na żadnym innym. Stoję przed dylematem na przyszły rok jakie auto kupić. Auto marzeń to MB W204 C63 AMG ale nawet że stanów w 100 tys nie zmieszczę się nawet z akcyzą za mało rozbite auto a po dużym dzwonie nie chcę. Dlatego dylemat:

Audi:

S4B9

A4B9 2.0 tfsi 252

F10 ale benzynowe 535

A6C7 2.0 tfsi 252 ewentualnie 3.0

Zależy mi na jak najwyzeszym wyposażeniu. 100 chcę dać bo jeszcze liczę z 20tys na tematy typu "powazna naprawa".

W bólach mógłbym jeszcze się wstrzymać i na tego Mietka pozbierać ale może czas zejść na ziemię :) jak sądzicie, co warto co byście sami brali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Koalakm napisał(a):

Z wybranych S4B9 albo A4B9.

F10 i A6 to co prawda wyzsza klasa - ale starsza technologicznie.

 

Jemu chyba nie zależy na roczniku tylko wyposażeniu, patrząc w jakich latach produkowali W204

Ciekawe S4B9 raczej nie kupi za 100k

Na fajne A6/S6 musi co najmniej 120K położyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, H4mm3R napisał(a):

Jemu chyba nie zależy na roczniku tylko wyposażeniu, patrząc w jakich latach produkowali W204

a faktycznie chyba masz racje.

W takim razie A6 lub F10 - wieksze auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A6/f10 dużo wygodniejsze lepiej wygłuszone. 

Co do s4b9, w okolicach 100k myślę że się da, do tego naprawa (bo mówię o autach że stanów głównie ze względu na tiptronic). Także nadal okolice 120, kurcze chyba muszę brać pod uwagę każde z tych aut i wezmę co się fajniejszego trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy na czym NAJBARDZIEJ Ci zalezy- czy na nowszej technologii, czy na wiekszym aucie (komforcie)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Koalakm napisał(a):

wszystko zalezy na czym NAJBARDZIEJ Ci zalezy- czy na nowszej technologii, czy na wiekszym aucie (komforcie)...

No właśnie jeżeli chodzi o technologię, to wolę starsze auto lepiej wyposażone niż nowszą technologię z której nie mam jak skorzystać bo jej nie mam na wyposażeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Koalakm napisał(a):

Z wybranych S4B9 albo A4B9.

F10 i A6 to co prawda wyzsza klasa - ale starsza technologicznie.

 

No dobra ale mi się te a4 kojarzą z hałasem w środku. Miałem kiedyś C6 to powyżej 200 można było normalnie rozmawiać w aucie a w a4b8 które też miałem to już jednak było czuć. Pomijam ze każdy kto wsiadał do tej mojej 5 lat młodszej b8 (polift 2012) mówił że się chowa przy poprzedniej a6(2008) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jazdę próbną B9 i sam się przekonaj. Jest znaczna różnica między B8 a B9. Szukaj B9 z akustycznymi szybami, jest ciszej niż w serii, mam takie u siebie.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Awra napisał(a):

No dobra ale mi się te a4 kojarzą z hałasem w środku. Miałem kiedyś C6 to powyżej 200 można było normalnie rozmawiać w aucie a w a4b8 które też miałem to już jednak było czuć. Pomijam ze każdy kto wsiadał do tej mojej 5 lat młodszej b8 (polift 2012) mówił że się chowa przy poprzedniej a6(2008) 

nie wiem jak bylo w B8 ale w B9 jest super uwazam, szczegolnie jezeli rozgladasz sie za benzyniakiem to na pewno nie bedziesz mial podstaw do narzekania na jakikolwiek halas.

Natomiast oczywiscie ze A6 musi byc bardziej komfortowe od A4 - tu na pewno "rozmiar" ma znaczenie. Natomiast na pewno roznica bedzie miedzy A4B9 a A6C8 - bo jezeli chodzi o A6C7 to jezeli chodzi o wyciszenie to A4B9 na pewno nie ustepuje.

 

17 godzin temu, Awra napisał(a):

No właśnie jeżeli chodzi o technologię, to wolę starsze auto lepiej wyposażone niż nowszą technologię z której nie mam jak skorzystać bo jej nie mam na wyposażeniu

Tu wiesz nawet nie chodzi o to ze nie bedziesz mial na wyposazeniu - w sensie czesc dostajesz juz w standardzie jednak - jak Pre sense, inne rzeczy (niektore) wystarczy aktywowac (czytanie znakow, automatyczne swiatla) bez koniecznosci dokladania sprzetu. Dalej masz mozliwosc doposazenia ;)

Natomiast zawsze bedzie tak ze kupujac starsze rocznikowo auto bedziesz mogl za te 100k kupic sobie to auto z lepszym wyposazeniem kosztem "starosci". Czyli kupisz Audi A6C7 w roczniku 2014 w S-line, z mocnym 3.0 i z bogatym wyposazeniem (ale pamietaj ze juz sam wyswietlacz centralny trąci "myszką") lub za te same 100k kupisz A4B9 z 2017 mysle z podobnym wyposazeniem z mocnym silnikiem 2.0 TFSi (252KM) lub A4B9 moze z 2019 (juz po liftingu) z dobrym wyposazeniem ale nie pelnym. Wybor nalezy do Ciebie ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum nigdy mnie nie zawiodło. Zawęziłem wybór. Najwyżej wybiorę kilka aut, w tym tego c63 i zapłacę cło i pobujam się z naprawą bo 120/130tys to mnie wyjdzie transport i cło. Oprócz tego będzie szukane s4b9, a4b9/a6c7 z silnikami 2.0PB 252 konne.

Pozostawię przypadkowi co się trafi to wezmę i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet masz za ubogi na S4 B9, za 100k kupisz uszkodzony pod dom, akcyza minimum z 10k plus naprawa (to już zależy od uszkodzeń). Oczywiście nie mówię, że nie możliwe ale jednak. Ze swojej strony polecam A6 C7 3.0 TFSI,  pali to samo co 2.0 a frajda z jazdy dużo lepsza. Większość 2.0 tfsi to niestety ubogie wyposażenie.

Jak coś mogę pomóc w wyborze auta na aukcji lub naprawie na gotowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2023 o 16:15, audicoman napisał(a):

Budżet masz za ubogi na S4 B9, za 100k kupisz uszkodzony pod dom, akcyza minimum z 10k plus naprawa (to już zależy od uszkodzeń). Oczywiście nie mówię, że nie możliwe ale jednak. Ze swojej strony polecam A6 C7 3.0 TFSI,  pali to samo co 2.0 a frajda z jazdy dużo lepsza. Większość 2.0 tfsi to niestety ubogie wyposażenie.

Jak coś mogę pomóc w wyborze auta na aukcji lub naprawie na gotowo.

Jedyne 3.0 o jakim poważnie myślałem to z s4b9. Chodzi tylko ze miałem już kilka 3.0 diesli i nie chce się bawić w naprawy 20-25tys w dwa lata. Ja niestety muszę mieć w aucie wszystko idealnie. Myślałem nad c7 w 3.0 benzynie, nie ukrywam. Idealnie to by było c7 prestige w 2.0 tfsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minut temu, Awra napisał(a):

miałem już kilka 3.0 diesli i nie chce się bawić w naprawy 20-25tys w dwa lata.

Albo miałeś ogromnego pecha, albo miałeś zajeżdzone auta. Na szczęście nie mogę potwierdzić Twoich obaw,  a mam już trzecie V6 TDI (w sumie od 2008r.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Albo miałeś ogromnego pecha, albo miałeś zajeżdzone auta. Na szczęście nie mogę potwierdzić Twoich obaw,  a mam już trzecie V6 TDI (w sumie od 2008r.).

Jak pękła mi podstawa filtra oleju, o czym chyba nawet gadaliśmy to rachunek wyniósł prawie 10tys. Mechanika mam zaufanego, zawsze wszystkiego zdjęcia robią i stare części dają do wglądu tylko ze ja rzucam hasło "wymieniamy wszystko po drodze co zużyte" niestety z takim podejściem to wychodzą koszty. Ale nie róbmy już offtopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Przy jakim przebiegu?

Przy niecałych 200 kupiony a sprzedany chyba 260. Ogólnie super silnik i super auto, nie ma co narzekać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...