Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Migające kontrolki abs i hamulca ręcznego w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, po wymianie akumulatora na inny na wyświetlaczu pokazał się błąd abs oraz kontrolki abs i ręcznego zaczęły migać nie działał również prędkościomierz, po konsultacji z mechanikiem wymienony został sterownik abs, na początku wszystko było ok, po paru dniach błąd znowu się wyświetlił lecz zgasł po paru kilometrach następnie sporadycznie podczas odpalania auta wyświetlał się na kilka/kilkanaście sekund czasem gasł dopiero po parunastu kilometrach jednak teraz już parę dni jest to samo mechanik powiedział że może się pojawiać gdy napięcie w akumulatorze jest za niskie lecz sprawdzałem wszystko jest ok dodatkowo podpinałem go kilka razy pod prostownik co może być przyczyną, wymieniony sterownik abs też nie działa? czy trzeba gdzieś indziej szukać przyczyny dodam również że prędkościomierz też nie działa

 

Edytowane przez Sariusz0
Opublikowano (edytowane)

Należy podpiąć pod komputer diagnostyczny i sczytać błędy ze wszystkich sterowników. To jest pierwszy krok diagnozowania, a nie zgadywanie co może być. Mam nadzieje, że mechanik wymienił sterownik na podstawie błędów, które wskazywały jednoznacznie na usterkę tego sterownika, a nie na podstawie tego, że kontrolka ABS się świeciła.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
41 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Należy podpiąć pod komputer diagnostyczny i sczytać błędy ze wszystkich sterowników. To jest pierwszy krok diagnozowania, a nie zgadywanie co może być. Mam nadzieje, że mechanik wymienił sterownik na podstawie błędów, które wskazywały jednoznacznie na usterkę tego sterownika, a nie na podstawie tego, że kontrolka ABS się świeciła.

Podpinałem u 2 mechaników i nie mogli określić czego jest to błąd, jeden z mechaników który zajmuje się b6 powiedział że nie zdarzyło mu się żeby tak wysypało błędami w tym aucie, które nie można było wykasować, mechanik który wymieniał mi sterownik powiedział że nie daje gwarancji że akurat to jest przyczyną a innej nie znalazł

Opublikowano

Wrzuć pełny aktualny protokół diagnozy ze wszystkich sterowników. Bez tego nie da rady zdiagnozować co może być przyczyną.

Pojawienie się błędów i kontrolek po odpięciu akumulatora jest normalne, gdyż czujnik skrętu traci nastawy podstawowe. Po krótkiej jeździe próbnej i skręcie kierownicy oraz jeździe w obu kierunkach, czujnik automatycznie przyucza się i kontrolki gasną, więc nie wiem, czy Twój mechanik nie wymienił sterownika na darmo.

Ciężko cokolwiek powiedzieć, nie znając błędów zapisanych w sterownikach. Dlatego - protokół diagnozy, bez niego ani rusz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...