matigtx590 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Witam wszystkich serdecznie, zwracam się z prośbą o poradę odnośnie mojego samochodu A4 b7 2.0 TDI BLB 140 KM 2005r. Nie ukrywam w samochód zainwestowałem już sporo pieniędzy. Od jakiegoś czasu zaczęło ubywać płynu chłodniczego w niewielkich ilościach i samochód kopcił na biało. Zrobiłem test uszczelki ale nie wykazał nic. Dopiero po rozebraniu okazało się, że to nie uszczelka a głowica, są pęknięcia w kilku miejscach. Pytanie czy jest sens wymieniać tą głowicę na regenerowaną (koszt od 2 do 2,5 tysiąca). Czy lepiej dać swoją do regeneracji? Wiem, że w późniejszych wersjach problem został wyeliminowany tylko nie znam dokładnego numeru tej poprawionej. Ogólnie w ostatnim czasie robiłem: - wymiana dwumasy - wymiana pompy wspomagania kierownicy - wymiana egr - wymiana chłodnicy egr - wymiana pompy paliwa w baku - regeneracja alternatora - wymiana pompy vacum na zregenerowaną - wymiana pompowtryskiwaczy na regenerowane wraz z nowymi uszczelniaczami - wymiana poduszek silnika oryg. aso Mało tego skrzynia (nieszczęsny multitronic) zaczyna się sypać i trzeba by było przełożyć na manuala. Dodatkowe pytanie: Jest sens regenerować tą głowicę, czy lepiej kupić silnik po regeneracji ten sam (koszt 4,5 tysiąca) lub jakiś inny całkowicie np AVX AVF 130 km. (w przypadku AVX to czy osprzęt od b7 będzie pasował)?
H4mm3R Opublikowano 16 Grudnia 2023 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Nie kupuj regenerowanego silnika, bo to wielka niewiadoma. AVX AVF to 8V i kompletnie nie pasuje. Zregeneruj swoją w dobrej firmie i będzie dobrze. 3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się