SynKopa Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Ostatnio zdarzyło się że samochód zapalił jakby na nie wszystkich cylindrach - po kilku sekundach było już OK (stał w ciepłym garażu) Zero błędów po podłączeniu OBD11 Jako że zbliżam się do 200 tyś przebiegu a świece żarowe raczej nie były nigdy wymieniane - moje podejrzenie pada właśnie na nie. Stąd parę pytań : - Czy można jakoś zdiagnozować stan świec przy pomocy OBD 11? - Co ile km producent przewiduje wymianę ? - Jaki koszt świec i wymiany - jest w miarę dostęp ? - Jakąś markę polecacie ? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Brak błędów = świece grzeją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Mogą grzać ale nie całą swoją powierzchnią. U mnie tak było. Po demontażu dopiero widać jej sprawność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Producent nie przewiduje interwałów wymiany świec. Są wymieniane gdy się spalą i zapiszą błąd w sterowniku silnika. Nie gra roli jakie zastosujesz, czy Bosch, czy Beru. Oryginalnie siedzą tam Borgwarner. Czy jest dostęp sprawdzisz demontując osłonę silnika, zdejmij ją i sprawdź. Ja uważam, że jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się