MarcinMielec 0 Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia Dobry wieczor pisze jako laik nie mam styczności w żaden sposób z motoryzacja tylko jako kierowca bez żadnej fachowej wiedzy w tej tematyce mam nadzieje , ze uzyskam dość konkretna odpowiedz od bardziej doświadczonych ludzi . Mianowicie posiadam auto Audi B9 2017 Allroad wersja amerykańska ( światła przerobione) , mam problem z prawym kierunkiem na klapie w ostanim czasie po każdej wizycie na myjni mam ten sam problem brak prawego kierunku na klapie w tym samym momencie wyskakuje błąd na desce brak asystent jazdy i chyba pasa ruchu z tego co pamietam . W przeszłości zdażały y się podobne przypadki ale po krotki czasie samoczynnie zanikał lecz nie tym razem . Pod postem wrzucę film na czym to konkretnie polega . Wiem , że podobny temat był badany ale w sumie nie było żadnej konkretniej odpowiedzi kto lub co jest winowajcą . Zauważyłem rownież , że po każdej wizycie na myjni w ostatnich kilku tygodniach w lampie skraplała się woda a później rzecz jasna parowała wewnątrz klosza . Zdecydowałem się ja wysuszyć dokładnie i uszczelnić przy uszczelkach po całym obwodzie z nadzieja ze może samoczynnie się naprawi lecz bez powodzenia , choć po dzisiejszej wizycie na myjni pozbyłem się problemu skraplania wody wewnątrz świata wiec sukces jest połowiczny . Choć w zeszłym tygodniu po kilku dniach nie użytkowaniu auta kierunkowskaz podczas zamykania świeci prawidłowo wiec dioda LED nie jest wypalona do końca cos jest tu nie tak czy winowajca może być moduł sterujący czy może trzeba usunąć błąd z komputera kompletnie i może wtedy światło powróci do prawidłowego funkcjonowania ? Nie zanudzajac dzownilem do Audi koszt nowej lampy to 1500 złotych tylko zastanawia mnie to czy problem nie powróci . Jesli nie ma innej opcji tylko kupno nowej lampy to t4mat można spokojnie zamknąć . Dziękuję za wszelkie podpowiedzi w tym temacie . Pozdrawiam Marcin IMG_3435.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia Po zalewaniu lampy wodą nie ma szans aby prawidłowo działała. Nie wiem jak wygląda w środku taka lampa ale aby ją odratować to trzeba zapewne rozklejać i wyciągać całą elektronikę z niej, a następnie wymieniać to co uszkodzone. Dużo tańsza opcja jak nowa lampa ale kto się tak karkołomnej pracy podejmie to pojęcia nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMielec 0 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Dzięki za odpowiedz wiesz lampa nie była jakoś mega zalana kilka kropel z tego na o widziałem w trakcie procesie parowania więc później szybko wysychało i nie było problemu dziwne jest tylko to czemu po kilku dniach powraca do normalnego działania więc led nie jest wypalony do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Miałem podobny problem z prawą lampą w moim allroad a4b9. Woda w lampie i nie działający lub ledwie żarzący się led. Lampę suszyłem suszarką, uszczelniałem klejem, wykręciłem i montowałem kilkanaście razy. Problem ustał i od roku spokój. Wydaje mi się, że duże znaczenie ma właściwa regulacja tych śrub montażowych. To znaczy tak by nie występowały naprężenia na obudowie lampy. Bo nie da się jej uszczelnić w 100%. A u mnie diody i układ mocno doświadczyła woda i nie zrobiła im jak widać większej krzywdy, do dziś działają prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Dlatego uważam, że to przerabianie tych lamp przy konwersji jest g...o warte. Najlepiej kupić komplet lamp EU i je zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 13 godzin temu, MarcinMielec napisał(a): czy winowajca może być moduł sterujący czy może trzeba usunąć błąd z komputera kompletnie i może wtedy światło powróci do prawidłowego funkcjonowania ? Przyczyną jest wilgoć/woda w lampie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMielec 0 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Zgadzam się z przedmówcą że całe te przerabianie było gowno warte a dwa dni temu widziałem w TVN jak gość w Q5 przez komputer przerabiał ustawienia lampy tylniej nie wiem czy u mnie też się dało czy nie . Jedyne co daje mi do myślenia czemu po kilku dniach dioda led powraca do normalności to jest coś czego nie rozumiem do końca . Lampe na klapie kompletnie wysuszyłem a później uszczelniłem i dziś rano po myjni nie miałem już zaparowanego od środka ale dalej na komputerze odrazu wyskakuje błąd z tego względu że jestem za granicą będę musiał podjechać do ASO ( choć nie wiem czy to pomoże a i koszt w Norwegi to kilka tysięcy w ASO za samą wizytę ) może żeby wykasowali ten błąd i pomoże choć sam już nie wiem co o tym myśleć bo następny przyjazd do Polski dopiero mam w maju a w najgorszym wypadku zamówię nową lampę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Błędu nie skasujesz dopóki usterka nie zostanie naprawiona. Po usunięciu usterki komunikat na FISie sam zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) 8 minut temu, MarcinMielec napisał(a): TVN jak gość w Q5 przez komputer przerabiał ustawienia lampy tylniej nie wiem czy u mnie też się dało czy nie . U Ciebie konwersja została już przeprowadzona. Konwersja polega na wykonaniu 2 czynności. Pierwsza to albo przerobienie lamp (i przepięciu wiązki) albo zastosowanie lamp EU i przepięciu wiązki. Druga czynność to wgranie zestawu danych europejskich lamp do sterownika komfortu. Bez tego nie uruchomisz lamp EU w pojazdach z USA. Ty właśnie widziałeś proces wgrywania. Samym wgrywaniem nie zmienisz lamp z USA na EU. Potrzebna iest ingerencja w Hardware. Edytowane 23 Stycznia przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMielec 0 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia To teraz w pełni rozumiem to całą konwersję . Czyli wyjazd do ASO z tego co rozumiem nie pomoże wcale dopóki lampa będzie dawała mylny sygnał o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu . czyli co panowie jak radzicie nową lampę zamówić i to pomoże rozwiązać problem bo chyba innej opcji już nie widzę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMielec 0 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Ostatnie pytanie w tym temacie Czy po kupnie nowej lampy wystarczy tylko ją przepiąć w miejscu starej zamontować i i nic więcej i powinno działać prawidłowo . Czy będzie jeszcze potrzebna dodatkowa wizyta ASO albo fachowiec będzie musiał coś dogrywać przez podpięcie do komputera i lub po ustawiać prawidłowo żeby to chodziło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMielec 0 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 1 godzinę temu, Lukasch44 napisał(a): Miałem podobny problem z prawą lampą w moim allroad a4b9. Woda w lampie i nie działający lub ledwie żarzący się led. Lampę suszyłem suszarką, uszczelniałem klejem, wykręciłem i montowałem kilkanaście razy. Problem ustał i od roku spokój. Wydaje mi się, że duże znaczenie ma właściwa regulacja tych śrub montażowych. To znaczy tak by nie występowały naprężenia na obudowie lampy. Bo nie da się jej uszczelnić w 100%. A u mnie diody i układ mocno doświadczyła woda i nie zrobiła im jak widać większej krzywdy, do dziś działają prawidłowo. Co masz na myśli przez regulację śrub montażowych . Akurat w moim przypadku dokręciłem do pierwszego oporu nie dokręcałem na tzw. “na Hama “ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 15 minut temu, MarcinMielec napisał(a): To teraz w pełni rozumiem to całą konwersję . Czyli wyjazd do ASO z tego co rozumiem nie pomoże wcale dopóki lampa będzie dawała mylny sygnał o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu . czyli co panowie jak radzicie nową lampę zamówić i to pomoże rozwiązać problem bo chyba innej opcji już nie widzę . Wszystko zależy od tego jak została przeprowadzona konwersja i podpięcie lamp. Czy wtyczka do lampy jest z pinologią jak do lampy EU, gdyż USA i EU różnią się od siebie. Jeżeli pinologia we wtyczce jest taka jak do lampy EU, to podpięcie nowej nampy wystarczy i nic więcej nie trzeba robić. Jeżeli pinologia we wtyczce jest inna, to trzeba będzie kombinować i przepinać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMielec 0 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Zrobię zdjęcie wtyczki po pracy i wstawię w temacie z tego co pamiętam to od strony wiązki od tzw komputera idzie część żeńska a w lampie musi być męska ale nie mam dokładnego zdjęcia żeby nie wyjść na idiote . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMielec 0 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Znalazłem zdjęcie lampy w Internecie i u mnie jest taka sama od strony lampy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) Zdjęcie wtyku nic nie da bo wtyczka jest taka sama, różnią się pinologią. Edytowane 23 Stycznia przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 47 minut temu, MarcinMielec napisał(a): Co masz na myśli przez regulację śrub montażowych . Akurat w moim przypadku dokręciłem do pierwszego oporu nie dokręcałem na tzw. “na Hama “ Na tych śrubach jest gwiazdka na klucz i można regulować ich wysokość by dokładniej spasować lampę bez naprężeń a jednocześnie by się dobrze trzymała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się