Dawid231 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Witam serdecznie po dłuższej przerwie Szukam informacji o tym silniku w Audi A6 C7 loft czyli po 2015 roku. 1.Czy ktoś się orientuję jak ten silnik sobie radzi w tym aucie, chodzi o dynamikę i spalanie? 2. Jak z jego żywotnością? Teraz na ogłoszeniach dużo aut z przebiegami 250+? Jakie mogą być przewidziane już prace serwisowe przy takim nalocie? 3 Jaki jest koszt rozrządu z wymianą? 4 Może lepiej odpuścić temat 1,8 tfsi i zainwestować w 2,0 tdi ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 1.8 TSI do takiej krowy? Trabant Cię na światłach odjedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid231 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): 1.8 TSI do takiej krowy? Trabant Cię na światłach odjedzie. Może i tak ale słuchaj skoro w a4 b9 radzi sobie 1,4 tsi to dlaczego e a6 1,8 sobie ma nie poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Kto powiedział, że 1.4 sobie radzi?😄 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid231 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Kto powiedział, że 1.4 sobie radzi?😄 Słuchaj no może nie sprecyzowałem moich oczekiwań:p Nie jestem osobą,która potrzebuje niesamowitych wrażeń z jazdy autem na codzień, jak fura zrobi podobny wynik w osiągach jak octavia 1,4 tsi 150 km to będę zadowolony. Potrzebuję auto rodzinne do wożenia d*py do pracy, przetransportowania dziecka do przedszkola i z powrotem itd. Po prostu auto rodzinne. I teraz moje dywagacje czy 1,8 tfsi będzie rozsądniejsze czy 2,0 tdi. Ogólnie krótkie odcinki codziennie. Stąd moje pytanie o tego konkurenta trabanta jak go nazwałeś:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Przy krótkich odcinkach diesel nie jest najlepszym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego bierz od razu 2.0tfsi, 1.8 to dobre dla emeryta nie zapomnij oczywiscie o sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid231 Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego (edytowane) 13 godzin temu, Dev napisał(a): bierz od razu 2.0tfsi, 1.8 to dobre dla emeryta nie zapomnij oczywiscie o sofcie Z miłą chęcią ale niestety duża różnica cenowa jak dla mnie przekracza budżet 2,0 o jakieś 30 tyś . Soft masz na myśli aktualizacje sterownika silnika? Czy zwiększenie mocy? Edytowane 17 Lutego przez Dawid231 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Zwiększenie mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się