Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Rezanie i montaż halogenów z polifta w zderzak przedliftowy


mrogal

Rekomendowane odpowiedzi

Inne mocowania i inne błotniki z tego co kojarzę, zderzak nie będzie idealnie przylegać do błotnika.

heeeee? zmiana tylko mocowan blotnika.... jest temat na forum bo chyba wszystkie sruby nie pasuja p&p..... zd3erzak idzie spasowac idealnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem tego taki pewien. Obecnie mam zderzak z 97 roku czyli z pierwszego lifat i ma nieco inny profil. Generalnie na końcu błotników jest nieco szerszy i nie idzie go idealnie spasować i tak też jest chyba w zderzakach z II lifta. Co innego jak masz auto z I lifta a co innego jak masz przedliftowe.

W sumie mam u siebie zderzak z II lifta tylko nie ma kiedy go przymierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam u siebia jeden blotnik z 97 a drugi ori z 95 do tego miale zalozony zderzak z rocznika 97 z tego samego roku auta co blotnik i z jednej i drugiej strony pasowalo idealnie.... coprawda nie obeszlo sie bez regilacji na mocowaniu i na klach... teraz mam us i tez z obydwuch stron pasuje tak samo..... takze ciezko m powiedziec o co chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie na końcu błotników jest nieco szerszy i nie idzie go idealnie spasować i tak też jest chyba w zderzakach z II lifta. Co innego jak masz auto z I lifta a co innego jak masz przedliftowe.

Nic z tych rzeczy. Zderzak od 95 do 98 jest taki sam i ma numer 8D0807103.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmy, to dla czego ori zderzak który miałem pokrywał mi się idealnie ze zderzakami a po zmianie na zderzak od I lifta (tu nie jestem pewien czy był to dokładnie rok 97 czy 98 itp - bynajmniej na pewno nie II lift) już nie pasuje? Moje błotniki schodzą się bardziej do środka natomiast zderzak jest bardziej "napompowany") dlatego w miejscu zagięcia odstaje od błotników - jest szerszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo co tam u ciebie akurat było? Nic tam w aucie nie bylo już nowego przecież, ani błotniki, ani zderzaki. To nieistotne.

Istotne jest, że albo rezamy przwciwmglowe w oryginalnych kratkach, albo kupujemy zderzak 99- kompletny + ślizgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmy, to dla czego ori zderzak który miałem pokrywał mi się idealnie ze zderzakami a po zmianie na zderzak od I lifta (tu nie jestem pewien czy był to dokładnie rok 97 czy 98 itp - bynajmniej na pewno nie II lift) już nie pasuje? Moje błotniki schodzą się bardziej do środka natomiast zderzak jest bardziej "napompowany") dlatego w miejscu zagięcia odstaje od błotników - jest szerszy.

Bo go źle spasowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo go źle spasowałeś.

Jaj sobie nie rób bo na tym się akurat znam :wink: Zderzaka jest po prostu "za dużo" w obwodzie. Jak go dopchnę do błotnika to wybrzusza się przy lampach gdzie zresztą i tak już wystaje za dużo. Nie mam po prostu opcji abym go spasował a kombinowałem już na różne sposoby łącznie z regulacją błotników. Wszystko spasowało się idealnie, ori lampy przylegały jak w fabryce itp a zderzak i tak nie leżał tak jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaj sobie nie rób bo na tym się akurat znam :wink: Zderzaka jest po prostu "za dużo" w obwodzie. Jak go dopchnę do błotnika to wybrzusza się przy lampach gdzie zresztą i tak już wystaje za dużo. Nie mam po prostu opcji abym go spasował a kombinowałem już na różne sposoby łącznie z regulacją błotników. Wszystko spasowało się idealnie, ori lampy przylegały jak w fabryce itp a zderzak i tak nie leżał tak jak powinien.

To nie miejsce by takie rzeczy dyskutować, nie jesteś jedyny co ci zderzak do końca nie pasi, ja mam ori przedlift i też mi wystaje, z powodu wyrobionych zaczepów i się z tym pogodziłem. Jeżeli chcesz coś wnieść do dyskusji to uzasadnij tą różnice. Jezeli blotniki przedlift/polift sa takie same to nie ma opcji żeby zderzaki były szersze lub węższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaj sobie nie rób bo na tym się akurat znam :wink: Zderzaka jest po prostu "za dużo" w obwodzie. Jak go dopchnę do błotnika to wybrzusza się przy lampach gdzie zresztą i tak już wystaje za dużo. Nie mam po prostu opcji abym go spasował a kombinowałem już na różne sposoby łącznie z regulacją błotników. Wszystko spasowało się idealnie, ori lampy przylegały jak w fabryce itp a zderzak i tak nie leżał tak jak powinien.

To nie miejsce by takie rzeczy dyskutować, nie jesteś jedyny co ci zderzak do końca nie pasi, ja mam ori przedlift i też mi wystaje, z powodu wyrobionych zaczepów i się z tym pogodziłem. Jeżeli chcesz coś wnieść do dyskusji to uzasadnij tą różnice. Jezeli blotniki przedlift/polift sa takie same to nie ma opcji żeby zderzaki były szersze lub węższe.

Po pierwsze jest to jak najbardziej miejsce na dyskusje tym bardziej że pojawił się temat zmiany zderzaków itp. Po drugie opuszczony zderzak to jedno - prosta sprawa do rozwiązania bo sam to przerabiałem w ori zderzaku (gdzieś tu nawet wrzuciłem fotostory jak to zrobić, wyrobione ślizgi to nie problem - spasowałem zderzak idealnie) a co innego jak tłoczenie zderzaka nie zgadza się z błotnikami. A to że błotniki w przed lifcie i polifcie są inne to kwestia jasna choćby związku z różnymi listwami bocznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie wpiac w ori instalacje? :P guzik od przednich halo powinien caly czas swiecic na zielono czy tylko w momencie wlaczenia jak to jest w przypadku tylnych(przednie swieci caly czas )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielony (bodajże trójkąt) od przednich halo powinien świecić tylko przy włączonych halogenach, tak samo z tylnymi, tam pomarańczowy (też trójkąt) powinien świecić tylko na włączonych przecimgielnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielony (bodajże trójkąt) od przednich halo powinien świecić tylko przy włączonych halogenach, tak samo z tylnymi, tam pomarańczowy (też trójkąt) powinien świecić tylko na włączonych przecimgielnych

Oraz gdy walczysz tylne halogeny automatycznie świecą tez przednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze cos namieszali jak wsadzali te ringi bo odkad pamietam to ten trojkat sie swiecil

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ----------

Zielony (bodajże trójkąt) od przednich halo powinien świecić tylko przy włączonych halogenach, tak samo z tylnymi, tam pomarańczowy (też trójkąt) powinien świecić tylko na włączonych przecimgielnych

Oraz gdy walczysz tylne halogeny automatycznie świecą tez przednie.

dziala tak w momencie gdy odlacze calkiem przednie lampy, ale wtedy nie ma pradu w pinie od halo

---------- Post dopisany 12-04-2014 at 03:21 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 20:30 ----------

i jak to wkoncu jest mozna na zoltych halo jezdzic ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można , nigdzie w przepisach nie jest sprecyzowana barwa przednich halogenów , zresztą w nie których autach seryjnie wychodzą żółte halo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można , nigdzie w przepisach nie jest sprecyzowana barwa przednich halogenów

Jest sprecyzowana. Mogą być białe lub żółte. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można , nigdzie w przepisach nie jest sprecyzowana barwa przednich halogenów

Jest sprecyzowana. Mogą być białe lub żółte. :wink:

Jeśli dobrze pamiętam to to co napisałeś tyczy sie świateł mijania albo coś pokręciłem . Gdzieś na forum było dokładnie opisane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...