etrone98 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Witam jak w temacie pomozcie, pojechalem do dyno i sie okazalo ze przy obciazeniu pommpa nie dostaje z baku tyle paliwa co powinna, i tu sa 2 mozliwosci jak mnie poinformowano; albo ssak pompy, albo gdzies na trasie z baku do pompy jest problem... Wiem ze logi mam zrobic po wymianie filtrow ale jesli niepomoze to zaproponowano mi wlozenie przed samym filtrem paliwa malutka pompke od gaznika pompujaca na 0.1-0.2 bara aby popychala rope do filtra, macie jakis pomysl na taka pompke, z jakiego silnika? pozdrawiam. ;(
odzim Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 chlopie ale ty masz sie z tym tuningiem ,nie pozazdroscic
Rogalotti Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Mozesz normalnie z benzyniaka wziasc. Wcale nie musi byc o słabym cisnieniu pracy. Moze byc do baku badz na przewód. I zasilanie zorganizowac tak zeby podawała jak silnik sie kreci. Pozdrawiam
etrone98 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 dziekuje rogal, duzo jujz mi pomogles odzim fakt mam w cholere! co zrobic
jaro4444 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Pompa wtryskowa ma dwa człony - pompę podającą wytwarzającą ciśnienie wewnętrzne w pompie i zasysającą paliwo z baku, oraz zasadniczą część wtryskową. Jak niedomaga pompa podająca to nie ma takich ja trzeba dawek i np. nie doregulowany jest kąt wtrysku (przestawia go tłoczeka naciskany z jednej strony przez paliwo pod ciśnieniem, z drugiej przez sprężynę). Polecam zdjąć pompę i dać ją na diagnozę do dobrego pompiarza (Krupka z Debicy, Bogdan Podkowiński Nadarzyn).
jaro4444 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Ostatnio było na rynku bardzo dużo "nowych" pomp 11, które zacierały się po paru km lub pracowały gorzej jak stare parchy. Gość na Allegro nawet miał ich ok 20 szt.
odzim Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Ostatnio było na rynku bardzo dużo "nowych" pomp 11, które zacierały się po paru km lub pracowały gorzej jak stare parchy. Gość na Allegro nawet miał ich ok 20 szt. a to możliwe bo z allegro brał z tego co pamiętam , niech sie wypowie zainteresowany
etrone98 Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 siema no sorki ze mnie nie bylo hehe ale problemy same, no coz jade na czipa za 5 dni i chyba byla wina filtra paliwa, bo teraz po wymianie na lepszy pompa dostarcza tyle paliwa co tyrzeba sprawdzalem vagiem i od 3 tys obrotow wartosc mierzona jest identyczna z wartoscia teoretyczna az do konca obrotosciomierza; bo przy ok. 5 tys obrotow pompa powinna dostawac 15.0 BTDC a dostaje 14.0 BTDC ale podobno to jest normalne ze przy takim obciazeniu i jest to jakas tolerancyjna wartosc... zrobie dzis logi grupy 4 i 11 moze mi ktos cos podpowie, bede wieczorem. ps . a turbine dalem do czyszczsenia kierownic bo mi powiedziano u tunera ze sa zapieczone (ale czemu turbo bylo nowe :/) tylko ze teraz po czyszczeniu jak przeciagne na 4 biegu do konca obrotow to czuje odciecie doladowania, moze winna zbyt duzej ilosci spalin ? troche dymi wariat od zalozenia pompy ^^ na 1,2 czy 3 nigdy nie odetnie turba tylko 4 i 5 to potrafi... Pozdro
odzim Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 zrob logi i nie mysl tyle bo cie głowa rozboli :> (nowe turbo cos dziwne zeby kierownice juz ci stanely ale licho wie)
etrone98 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 witam, zrobilem logi , zapraszam do sprawdzenia kogos kompetentnego bo ja nie wiem nic z tych cyferek. pozdrawiam[br]Dopisany: 31 Maj 2009, 20:11_________________________________________________dodam ze problem pompy tkwil w przytkanym pewnie juz filtronie , dalem teraz jakis lepszy filtr paliwa i pompa dziala dobrze, tutaj log grupy 4: http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=39256 PS Jaki kupic zawor N75? szukac od AWX 130KM bo mam od niego turbo http://www.allegro.pl/item641827456_zawor_turbosprezarki_tdi_vw_seat_itp_n75_turbo.html czy jakis inny?
rtocki Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Dobrze że problem wyjaśniony i kolejne potwierdzenie że na filtrach (podobnie jak np. na oleju) się nie oszczędza - Knecht, Hengst, Mann a Filtrona to nawet jako przeciwgrużliczy bym się zastanawiał. A drugie pytanie ciekawe, warte dyskusji, ja bym założył N75 z AFN ale może opcja "dopasowania" go do turbiny ma jakieś uzasadnienie? Niech się mądrzejsi wypowiedzą
odzim Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 nie musisz zaworu wymieniac bo jest to ten sam zawor , zawory roznia sie w ogole tylko wtyczka okragla lub kwadratowa w zaleznosci od roczników
spanky Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jaki kupic zawor N75? szukac od AWX 130KM bo mam od niego turbo http://www.allegro.pl/item641827456_zawor_turbosprezarki_tdi_vw_seat_itp_n75_turbo.html czy jakis inny? zostaw taki jaki masz [one sa takie same] .... robi sie korekte mapy wysterowania zaworka N75 ...
etrone98 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 ok dziekuje. teraz tylko reklamowac turbine albo wyslac na "dostrojenie". Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się