przem8 Opublikowano 21 Kwietnia Opublikowano 21 Kwietnia Zalany jest na gazie, najgorzej przy 3,5-4 tys. Korekta nawet -25 więc zamyka skalę. Stąd moga być te objawy jakie masz.
Lichy92 Opublikowano 21 Kwietnia Autor Opublikowano 21 Kwietnia 48 minut temu, przem8 napisał(a): Zalany jest na gazie, najgorzej przy 3,5-4 tys. Korekta nawet -25 więc zamyka skalę. Stąd moga być te objawy jakie masz. Czyli 3 wizyta na strojenie. Może tym razem gościowi się uda. Czyli na zimnym go zalewa gazem.
pelonek1 Opublikowano 21 Kwietnia Opublikowano 21 Kwietnia 2 godziny temu, Lichy92 napisał(a): I objawiała by się tylko na LPG ? Po odpaleniu na benzynie na jałowych jak zejdzie ze ssania i jak jest zimno to równo pracuje?
przem8 Opublikowano 21 Kwietnia Opublikowano 21 Kwietnia (edytowane) 27 minut temu, Lichy92 napisał(a): Czyli 3 wizyta na strojenie. Może tym razem gościowi się uda. Czyli na zimnym go zalewa gazem. A na ciepłym jest lepiej z korektami? Teoretycznie to co masz teraz nie powinno mieć wpływu na odczucia z jazdy. Wiem, bo sam jak poprawiałem u siebie regulacje po "stroicielach" to bylo podobnie albo gorzej na zimnym i nic nie szarpało. Ogarnąłem korektą po temp. reduktora i jest elegancko. Edytowane 21 Kwietnia przez przem8
Lichy92 Opublikowano 21 Kwietnia Autor Opublikowano 21 Kwietnia 54 minuty temu, pelonek1 napisał(a): Po odpaleniu na benzynie na jałowych jak zejdzie ze ssania i jak jest zimno to równo pracuje? Tak
Lichy92 Opublikowano 21 Kwietnia Autor Opublikowano 21 Kwietnia 30 minut temu, przem8 napisał(a): A na ciepłym jest lepiej z korektami? Teoretycznie to co masz teraz nie powinno mieć wpływu na odczucia z jazdy. Wiem, bo sam jak poprawiałem u siebie regulacje po "stroicielach" to bylo podobnie albo gorzej na zimnym i nic nie szarpało. Ogarnąłem korektą po temp. reduktora i jest elegancko. Nie sprawdzałem jak wyglądają korekty na ciepłym, ale jak jest rozgrzany to nic mu się nie dzieje.
Lichy92 Opublikowano 23 Kwietnia Autor Opublikowano 23 Kwietnia (edytowane) Panowie powrót z pracy i objawy szapnięcia/przymulenia oraz migający check. Wyrzuciło te same błędy czyli można już wykluczyć cewkę, którą wcześniej podmieniłem. Tutaj logi: https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-43420211-26d9-4653-b110-84ef420f03be Edytowane 25 Kwietnia przez Lichy92
gacekkstb Opublikowano 3 Maja Opublikowano 3 Maja W dniu 23.04.2024 o 02:32, Lichy92 napisał(a): Panowie powrót z pracy i objawy szapnięcia/przymulenia oraz migający check. Wyrzuciło te same błędy czyli można już wykluczyć cewkę, którą wcześniej podmieniłem. Tutaj logi: https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-43420211-26d9-4653-b110-84ef420f03be Poradziłeś sobie z usterką ?
Lichy92 Opublikowano 4 Maja Autor Opublikowano 4 Maja 21 godzin temu, gacekkstb napisał(a): Poradziłeś sobie z usterką ? Nie do końca. W między czasie tj. parę dni temu znaleziono jeszcze pęknięte kolano od odmy. Kolano wymienione wczoraj, na razie ciężko coś powiedzieć bo mało jeździłem. Temperatura na zewnatrz też mocno na +, a objaw szarpania był gdy temperatura na zewnątrz poniżej 6 i ślinik nie rozgrzany. Jak tylko coś więcej będę wiedział to tutaj na pewno napisze.
Rozwiązanie Lichy92 Opublikowano 12 Maja Autor Rozwiązanie Opublikowano 12 Maja Na dzień dzisiejszy w samochodzie nie występują opisywane wcześniej problemy. Nie wiem czy kolano odmy miało tutaj aż tak ogromny wpływ czy po prostu temperatura, która obecnie panuje jest na tyle wysoka, że samochód jeździ poprawnie. W każdym razie na ten moment wszystko jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się