Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 16688 i 16684 na LPG w A4 B6 1.8T


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Lichy92,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zalany jest na gazie, najgorzej przy 3,5-4 tys. Korekta nawet -25 więc zamyka skalę. Stąd moga być te objawy jakie masz.

Opublikowano
48 minut temu, przem8 napisał(a):

Zalany jest na gazie, najgorzej przy 3,5-4 tys. Korekta nawet -25 więc zamyka skalę. Stąd moga być te objawy jakie masz.

Czyli 3 wizyta na strojenie. Może tym razem gościowi się uda. Czyli na zimnym go zalewa gazem. 

Opublikowano
2 godziny temu, Lichy92 napisał(a):

I objawiała by się tylko na LPG ?

Po odpaleniu na benzynie na jałowych jak zejdzie ze ssania i jak jest zimno to równo pracuje?

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, Lichy92 napisał(a):

Czyli 3 wizyta na strojenie. Może tym razem gościowi się uda. Czyli na zimnym go zalewa gazem. 

A na ciepłym jest lepiej z korektami?  Teoretycznie to co masz teraz nie powinno mieć wpływu na odczucia z jazdy. Wiem, bo sam jak poprawiałem u siebie regulacje po "stroicielach" to bylo podobnie albo gorzej na zimnym i nic nie szarpało. Ogarnąłem korektą po temp. reduktora i jest elegancko.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
54 minuty temu, pelonek1 napisał(a):

Po odpaleniu na benzynie na jałowych jak zejdzie ze ssania i jak jest zimno to równo pracuje?

Tak

Opublikowano
30 minut temu, przem8 napisał(a):

A na ciepłym jest lepiej z korektami?  Teoretycznie to co masz teraz nie powinno mieć wpływu na odczucia z jazdy. Wiem, bo sam jak poprawiałem u siebie regulacje po "stroicielach" to bylo podobnie albo gorzej na zimnym i nic nie szarpało. Ogarnąłem korektą po temp. reduktora i jest elegancko.

Nie sprawdzałem jak wyglądają korekty na ciepłym, ale jak jest rozgrzany to nic mu się nie dzieje. 

Opublikowano (edytowane)

Panowie powrót z pracy i objawy szapnięcia/przymulenia oraz migający check. Wyrzuciło te same błędy czyli można już wykluczyć cewkę, którą wcześniej podmieniłem.

Tutaj logi:

https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-43420211-26d9-4653-b110-84ef420f03be

Edytowane przez Lichy92
Opublikowano
W dniu 23.04.2024 o 02:32, Lichy92 napisał(a):

Panowie powrót z pracy i objawy szapnięcia/przymulenia oraz migający check. Wyrzuciło te same błędy czyli można już wykluczyć cewkę, którą wcześniej podmieniłem.

Tutaj logi:

https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-43420211-26d9-4653-b110-84ef420f03be

Poradziłeś sobie z usterką ?

Opublikowano
21 godzin temu, gacekkstb napisał(a):

Poradziłeś sobie z usterką ?

Nie do końca. 

W między czasie tj. parę dni temu znaleziono jeszcze pęknięte kolano od odmy. Kolano wymienione wczoraj, na razie ciężko coś powiedzieć bo mało jeździłem. Temperatura na zewnatrz też mocno na +, a objaw szarpania był gdy temperatura na zewnątrz poniżej 6 i ślinik nie rozgrzany. Jak tylko coś więcej będę wiedział to tutaj na pewno napisze. 

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Na dzień dzisiejszy w samochodzie nie występują opisywane wcześniej problemy. Nie wiem czy kolano odmy miało tutaj aż tak ogromny wpływ czy po prostu temperatura, która obecnie panuje jest na tyle wysoka, że samochód jeździ poprawnie. W każdym razie na ten moment wszystko jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...