Promising Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca Dobry, pacjent 3.0 tdi 240km quattro manual 2010 rok. Wymieniłem łożyska przód, bo w jednym strona wewnętrzna staneła dęba a w drugim na bieżni to już się kulki poodbijały. No i po złożeniu wszystkiego, wyjeżdżam z garażu, i kolejna rzecz, stukanie w równym odstępie czasowym, większa prędkość - nasilenie(przed wymianą łożysk nie było tego dźwięku, tylko dźwięk odbijających się kulek po bieżni), no to co zawrotka na podnośnik, auto w górę patrzymy półosie, przeguby, jeszcze raz łożyska, zaciski. I wyszło że na prawej półosi, przy gnieździe w skrzyni jest luz, góra dół i przód tył i to konkretny, pytanie jest takie, na co teraz zwrócić uwagę, z czym zacząć co już na pewno mogę zamawiać/szukać, ktoś już to robił, wie z czym to się je? Dodatkowo daje zdjęcie co było robione przez poprzedniego właściciela około 95tyś temu, co moglo miec związek z tym.
slawek_wkc Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia Dawałeś jakieś podkładki dystansowe pod łożyska w mechanizmie? Jak odkręcisz poloś i Złapiesz za flansze lekkawo się rusza na te boki czy ciężko?
Promising Opublikowano 1 Kwietnia Autor Opublikowano 1 Kwietnia podkładek nie dawałem, od strony skrzyni lekko można ruszać góra dół i przód tył bez użycia siły
slawek_wkc Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia A masz to jeszcze rozebrane? Dużo jest tego luzu ze 3mm? Pasowało by żebyś wyjął mechanizm różnicowy i bezpośrednio w niego flansze włożył na stole np i imadle i byś wtedy zobaczyl czy mechanizm nie jest wyjebany i czy on powoduje ten luz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się