Damian2401 Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia Witam ostatni raz używałem klimy 2 msc temu teraz włączyłem ale nie chłodzi tylko wieje ciepłe powietrze, czynnik jest prawie pełny przycisk econ się nie świeci gdy włącam klime. Pomoże ktoś ?? w zeszyłem roku w sierpniu montowałem nowy kompresor z osuszaczem i dławikem wszytko działało aż do lutego plus minus. Czy to zamarznięty parownik ??? Ps. Parametry na zdj są na włączonej klimie z 1 lub 2 kreską (siłą) nawiewu
Langista Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia Wykonaj na nowo nastawy podstawowe klap nawiewu, jak się nie poprawi to dysza rozprężna zapchana.
Damian2401 Opublikowano 11 Kwietnia Autor Opublikowano 11 Kwietnia 6 godzin temu, Langista napisał(a): Wykonaj na nowo nastawy podstawowe klap nawiewu, jak się nie poprawi to dysza rozprężna zapchana. Dysze wymieniałem razem z osuszaczem i kompresorem, ale sprawdzę to
Damian2401 Opublikowano 2 Maja Autor Opublikowano 2 Maja W dniu 11.04.2024 o 17:23, Langista napisał(a): Wykonaj na nowo nastawy podstawowe klap nawiewu, jak się nie poprawi to dysza rozprężna zapchana. Dysza nie wygląda na zapchaną, pod światłem widać że jest pusta.
przem8 Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja (edytowane) A ten szary syf na niej to co? Chyba kompresor się zaciera. Edytowane 2 Maja przez przem8
Damian2401 Opublikowano 2 Maja Autor Opublikowano 2 Maja Kompresor nowy zakładany w tamtym roku z dyszą i osuszaczem ponziej u sb na Warsztacie naładowałem klimę i było wszystko dobrze
Langista Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja (edytowane) A ile oleju wlałeś do nowego kompresora? Ciśnienie jest ok, czyli dysza winna i/lub parownik, skoro to jedyny nie wymieniony element. Edytowane 2 Maja przez Langista
przem8 Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja Pisząc nowy kompresor to nowy, nowy czy "nowy" regenerowany? Wcześniej z jakiego powodu był wymieniany? Patrząc po dyszy to wygląda na początki zacierania się układu i pewnie ten nowy kompresor się zatarł przez wilgoć w układzie albo niewystarczające smarowanie. Chyba, że to regeneruch albo chiński zamiennik to nie dziwne, że nie działa.
Damian2401 Opublikowano 2 Maja Autor Opublikowano 2 Maja 4 godziny temu, Langista napisał(a): A ile oleju wlałeś do nowego kompresora? Ciśnienie jest ok, czyli dysza winna i/lub parownik, skoro to jedyny nie wymieniony element. Oleju tyle ile producent każe napełniane stacją od mahle, może być też że stary kondensator ? Tzn już powoli z niego farba odchodzi. Dużo roboty przy wymianie parownika ?
Damian2401 Opublikowano 2 Maja Autor Opublikowano 2 Maja 4 godziny temu, przem8 napisał(a): Pisząc nowy kompresor to nowy, nowy czy "nowy" regenerowany? Wcześniej z jakiego powodu był wymieniany? Patrząc po dyszy to wygląda na początki zacierania się układu i pewnie ten nowy kompresor się zatarł przez wilgoć w układzie albo niewystarczające smarowanie. Chyba, że to regeneruch albo chiński zamiennik to nie dziwne, że nie działa. Nowy z pudełka ze sklepu nie używany DENSO
przem8 Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja 34 minuty temu, Damian2401 napisał(a): Oleju tyle ile producent każe napełniane stacją od mahle Wlewasz tyle co spuszczono ze starego kompresora i osuszacza plus to co odciagnieto maszyną. W nowym zalane jest tyle oleju ile wchodzi na pusty układ.
Langista Opublikowano 4 Maja Opublikowano 4 Maja Nie zawsze, ostatnio wymieniałem w C6 i w kompresorze było 40 ml oleju, a na układ zalecane 180..
przem8 Opublikowano 4 Maja Opublikowano 4 Maja Dlatego się kontroluje ten stan oleju. Nawet w instrukcji kompresora jest napisane krok po kroku jak postępować w danych przypadkach, przynajmniej w denso tak było.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się