Mk-Mateusz Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Witam. Zdarzyła mi sie dosyc przykra sytuacja podczas powrotu do domu;/ Zapalam samochod, ruszam, kompletny brak mocy. Autko jaka kolwiek moc to ma do 2tys, i tak w przedziale 1-2tys mozna jezdzic, powyzej trudno mu sie wkrecic, jadac prosta ulica(lekko pod gorke) nie przekroczy 3000tys. Jako ze miałem przy sobie VAG to odrazu podpiołem, błedów zadnych, dopiero jak mocno wcisknołem pedał gazu na rownych to wyskoczył bład 17964,CHARGE PLESSURE CONTROL: Negative Devation. Skasowałem i po ponownej bardzo wolneuj probie rozpedzania sie to samo;/ Jako ze ostatnio miałem sytuacje podobna z przepływka to obstawilem ja wiec obserwuje 003 a tam mapa 850(przy bucie w podłoge) a mierzona 550; Wiec wydawało mi sie ze przepływaka, coprawda auto chodzi jecze gorzej niz kolegi z walnieta przepływna;/ No ale patrze na turbo a tam konczy ładowanie przy około 1200 jak jest wymagane 2200;/ Jako ze z doswiadczenia pamietam ze przepływka ze bedzie mierzyc jesli turbo zle ładuje wiec to nie jest raczej przepływka tylko turbina. Mysąłem ze to jakas dziura w dolocie ale w domu pomacałem dolot i nic nie widze, ponaddto nie syczy nic specjalnie, auto nie kopc... W 011 BS kierownice turbiny sie nie ruszaja, nawet tam cisnienie cos chyba spadło bo jest około 920a zawsze było ok. 970... Co to moze byc? Kompletu logow nie zrobie bo nie ma jak;/ Dodam do tego ze planowłem zmienic N75 w aucie bo ten wydaje mi sie ze sie przycina i moze podczas przerwanej wymiany cos sie zepsuło? Urwany wężyk itp? 1) Mozliwe ze niedziłajacy N75 dokonał az tak drastycznego spadku mocy? Mysłem ze jak n75 padnie, badz jakis jego wężyk to kierownice nie beda sie ruszac i auto bedzie chodzic o jakies 30% gorzej a nie o 80%;/ 2) Jeden wezyk od n75 na ktorym jest rozdzielacz i jest podpiety do zaworku jest ucienty? jest u was takie cos??? Wychodzi od strony zaworka, jest cos tak jakby rozdzielacz,jedna czesc idzie dalej a druga jest urwana???? Co to? Dzis pierszy raz to zauwazyłem;/
Sztomel Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 2) Jeden wezyk od n75 na ktorym jest rozdzielacz i jest podpiety do zaworku jest ucienty? jest u was takie cos??? Wychodzi od strony zaworka, jest cos tak jakby rozdzielacz,jedna czesc idzie dalej a druga jest urwana???? Co to? Dzis pierszy raz to zauwazyłem;/ wklej fotkę to zobaczymy co tam u Ciebie z tym podciśnieniem.
vikis4 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 To zaworek zwrotny/jednokierunkowy,właśnie on powinien być podpięty pod vacum bo z niego idzie całe zasilanie w popdciśnienie na N75. Zerknij jeszcze na wyjścia w N75 są opisane z tułu
Mk-Mateusz Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 ok...dzieki, brakowalo polaczenia do n18;/ dzieki schemata na forum naprawilem i dziala... PS. moze mi ktos wyjasnic jaka diagnoze nalezy postawic gdy w BS 11 sztanga sie rusza na cisnienie wzrasta z 969 do 979??? zmienia sie na ON ale nie gwizda turbo???? mysalem ze to przycinajacy sie n75 ale wlasnie podmienilem i stalo sie tak samo.... nie dzieje sie tak zawsze tylko w 20% moich testach bs? martwi mnie to czy np. podczas jazdy tak sie nie dzieje a ja o tym nie wiem..... turbo czy jego sterowanie???? i ostatnie pytanie ktore mnie nurtuje od zawsze...w BS przy ON do ilu ma dochodzic cisnienie??? W AJM? moze ktos to sprawdzic??? bo raz dochodzi do 1170 a raz do 1240 i wtedy odczulem poprawe dynamiki jazdy....
avdikezop Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Polecam stronke http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html ,masz tam listy danych do wszystkich tdi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się